12.9 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una dona ha sigut atesa pels servicis sanitaris després d’un incendi amb una explosió de gas registrat este dimarts en una vivenda del terme municipal de Bocairent, a la província de València. L’incident ha provocat una resposta immediata per a contindre el foc dins de l’immoble i evitar que s’estenguera al seu entorn més pròxim.

Després de l’avís, s’han desplaçat al lloc dotacions dels parcs d’Alzira, Xàtiva i Ontinyent, a més d’un sergent i un cap de sector del Consorci Provincial de Bombers. La mobilització de diversos parcs ha permés actuar amb rapidesa en una zona de vivendes pròxima a terreny forestal.

A l’operatiu s’ha sumat una dotació del Consorci Provincial d’Alacant, donada la proximitat de Bocairent amb eixa província, amb l’objectiu de reforçar la resposta en els primers compassos de l’emergència.

Risc de propagació controlat

Per la proximitat de la vivenda afectada a una zona forestal, inicialment també s’havien mobilitzat mitjans aeris i bombers forestals de la Generalitat. Finalment no hi ha hagut propagació de les flames, la qual cosa ha evitat que l’incident derivara en un incendi forestal.

Segons les mateixes fonts, una dona ha sigut atesa pels medis sanitaris. No han transcendit més detalls sobre la seua situació. El desplegament de recursos de dos províncies ha respost a la necessitat d’atallar qualsevol focus de risc en un entorn sensible per la seua proximitat a la muntanya.

Últimes notícies

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.

Rosa Touris deixa el seu càrrec a petició pròpia després de coordinar la comunicació de l’emergència per la dana

El Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Rosa María Touris com a directora general de prevenció d'incendis, després de liderar la comunicació de l'emergència per la dana del 29 d'octubre. El Govern valencià ha garantit que el telèfon d'atenció a familiars seguirà actiu i que una altra directora general assumirà eixa interlocució.