32.1 C
València
Dijous, 3 juliol, 2025

La vacunació dels alumnes de 17 i 18 anys començarà l’última setmana d’agost

La Comunitat Valenciana començaran el procés d’immunització dels estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius -joves de 17 i 18 anys- l’última setmana del mes d’agost i es desenvoluparà en els centres de vacunació.

- Advertisement -Telegram València Diari

Així ho ha anunciat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, que este dilluns ha mantingut amb el conseller d’Educació, Vicent Marzà, una reunió preparatòria del procés de vacunació de cara a l’inici del pròxim curs escolar.

Barceló ha asseverat que esta planificació “obeeix a l’agilitació del procés de vacunació i l’increment de dosi que s’enviaran a la Comunitat Valenciana durant el mes que ve i el següent, tal com s’ha compromés el Ministeri de Sanitat”.

Per part seua, Vicent Marzà ha explicat que els equips dels dos departaments s’han citat a una nova trobada que tindrà lloc el pròxim 6 d’agost per a, una vegada es dispose de més detalls sobre les previsions d’enviaments i dosis disponibles, tancar els aspectes relacionats amb la vacunació de l’estudiantat d’educació secundària.

Últimes notícies

Descobreix l’art que dona vida als Ninots amb els tallers d’Artistes Fallers

Descobreix els secrets dels artistes fallers i com es creen els impressionants ninots de les Falles de València.

CSIF alerta sobre temperatures perilloses de fins a 34 graus a l’Hospital Clínic de València

El sindicat CSIF denuncia temperatures de fins a 34 graus en zones de l'Hospital Clínic de València, afectant la salut de pacients i conservació de material sanitari. La situació supera els límits legals i exigix solucions immediates.

Mor un banyista a la platja de Pinedo, quart ofegament en la Comunitat Valenciana esta setmana

Un home ha perdut la vida a la platja de Pinedo a València, elevant a quatre els ofegaments ocorreguts esta setmana a les platges de la Comunitat Valenciana.

Alacant estén la moratòria per a llicències d’apartaments turístics i protegix l’accés a la vivenda

L'Ajuntament d'Alacant amplia la moratòria sobre la concessió de llicències per a blocs d'apartaments turístics, buscant controlar la seua proliferació i protegir l'accés a la vivenda dels residents.

El Cecopi de la DANA a València es va traslladar a una sala més privada després de 10 minuts d’inici

El Centre de Coordinació Operativa Integrada (Cecopi) va gestionar la DANA a València traslladant la seua reunió a una sala amb major privacitat poc després d'iniciar-se, segons declaració judicial.

Víctor Claver destaca l’impacte internacional del nou Roig Arena a València

Víctor Claver valora la inauguració del Roig Arena a València com una fita que col·loca a la ciutat en el mapa internacional amb esdeveniments esportius d'alt nivell.

La Ciutat de les Arts inicia la construcció de la major planta geotèrmica a València per a impulsar la sostenibilitat energètica

La Ciutat de les Arts i les Ciències de València comença l'obra de la seua planta geotèrmica de 4.050 kW, la més potent a la Comunitat Valenciana, que permetrà refrigerar el Museu de les Ciències, estalviant més d'un milió de kWh i reduint significativament emissions de CO₂.

La diputada Àgueda Micó abandona el grup Sumar i s’unix al grup Mixt en el Congrés

La diputada de Més, Àgueda Micó, deixa oficialment el grup parlamentari Sumar per a unir-se al grup Mixt, buscant major independència en la seua labor legislativa.