València exposa a partir d’este dilluns el cens electoral per a les eleccions europees de juny

L’Ajuntament de València romandrà obert cada dia del 22 al 29 d’abril per a la consulta pública del cens electoral de les pròximes eleccions al Parlament Europeu del 9 de juny i, en els casos que procedisca, per a poder presentar una reclamació.

Els dies i horaris de la consulta pública seran este dilluns 22 d’abril al divendres 26, de 08.30 a 14.00 i de 14.30 a 19.30 hores; el dissabte 27 i diumenge 28 d’abril de 09.00 a 13.30 hores; i el dilluns 29 de 08.30 a 14.00 i de 14.30 a 19.30 hores, ha detallat el consistori en un comunicat.

El cens electoral estarà exposat en la Casa Consistorial i, més concretament, en l’oficina situada en el carrer del Periodista Azzati. L’horari abans esmentat és vàlid sol per a la consulta pública del cens electoral i, si escau, per a poder presentar les reclamacions oportunes.

L’Ajuntament disposa de formularis i mantindrà obert un registre perquè la ciutadania present reclamacions sobre les seues pròpies dades censals davant de l’Oficina del Cens Electoral de València. Per a poder fer una reclamació, serà necessari que la persona que presente l’al·legació aporte la documentació acreditativa. L’Ajuntament remetrà les reclamacions rebudes a l’Oficina del Cens Electoral.

Les dades censals propis també podran ser consultats en la pàgina web de l’Ajuntament de València sense necessitat de signatura o DNI electrònic. Les reclamacions, no obstant això, hauran de registrar-se de forma presencial en les oficines de l’Ajuntament o telemàticament en la seu electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística (INE) amb certificat digital o cl@ve.

Per a poder estar inscrit en el cens electoral de València és necessari que els ciutadans estiguen empadronats en el terme municipal i inclosos en el cens electoral vigent, que hagen nascut abans del 10 de juny del 2006, que tinguen la nacionalitat d’algun Estat membre de la Unió Europea o que, tenint-la, siguen residents en l’estranger i figuren en el cens de residents absents.

Últimes notícies

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.