València exposa a partir d’este dilluns el cens electoral per a les eleccions europees de juny

L’Ajuntament de València romandrà obert cada dia del 22 al 29 d’abril per a la consulta pública del cens electoral de les pròximes eleccions al Parlament Europeu del 9 de juny i, en els casos que procedisca, per a poder presentar una reclamació.

Els dies i horaris de la consulta pública seran este dilluns 22 d’abril al divendres 26, de 08.30 a 14.00 i de 14.30 a 19.30 hores; el dissabte 27 i diumenge 28 d’abril de 09.00 a 13.30 hores; i el dilluns 29 de 08.30 a 14.00 i de 14.30 a 19.30 hores, ha detallat el consistori en un comunicat.

El cens electoral estarà exposat en la Casa Consistorial i, més concretament, en l’oficina situada en el carrer del Periodista Azzati. L’horari abans esmentat és vàlid sol per a la consulta pública del cens electoral i, si escau, per a poder presentar les reclamacions oportunes.

L’Ajuntament disposa de formularis i mantindrà obert un registre perquè la ciutadania present reclamacions sobre les seues pròpies dades censals davant de l’Oficina del Cens Electoral de València. Per a poder fer una reclamació, serà necessari que la persona que presente l’al·legació aporte la documentació acreditativa. L’Ajuntament remetrà les reclamacions rebudes a l’Oficina del Cens Electoral.

Les dades censals propis també podran ser consultats en la pàgina web de l’Ajuntament de València sense necessitat de signatura o DNI electrònic. Les reclamacions, no obstant això, hauran de registrar-se de forma presencial en les oficines de l’Ajuntament o telemàticament en la seu electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística (INE) amb certificat digital o cl@ve.

Per a poder estar inscrit en el cens electoral de València és necessari que els ciutadans estiguen empadronats en el terme municipal i inclosos en el cens electoral vigent, que hagen nascut abans del 10 de juny del 2006, que tinguen la nacionalitat d’algun Estat membre de la Unió Europea o que, tenint-la, siguen residents en l’estranger i figuren en el cens de residents absents.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.

Emergències recomana a les persones asmàtiques usar màscara per l’alta concentració de pols en suspensió

La prevista màxima concentració de pols en suspensió entre la matinada del dissabte i la del diumenge porta a Emergències a aconsellar màscara i tancament de finestres a persones asmàtiques o amb problemes respiratoris.

El Llevant es juga la permanència davant el Getafe i busca el seu primer doble triomf a casa

El Llevant rep al Getafe en un dol clau per la permanència en el qual intentarà encadenar per primera vegada en la temporada dos victòries seguides en el Ciutat de València.

Morant reivindica la reconstrucció de Benetússer i avisa al Consell que no acaba al juny

Diana Morant destaca que el Govern destina més de 40 milions a la reconstrucció de Benetússer i retrau al Consell que parle d'una recuperació que acaba al juny.

Morant acusa a Pérez Llorca d’obstaculitzar la investigació de la dana i exigix retornar els reforços al jutjat

Diana Morant acusa a Juanfran Pérez Llorca d'obstruir la justícia en retirar reforços del jutjat que investiga la dana i reclama retornar immediatament tots els mitjans.

La primera setmana del juí a Ábalos destapa l’anomenada Espanya dels endolls

La primera setmana del juí a José Luis Ábalos ha girat més entorn de presumptes endolls i pagaments opacs que al tripijoc de contractes de màscares, amb testimoniatges que dibuixen una xarxa de favors, ocupacions arbitràries i suposades mossegades.