València exposa a partir d’este dilluns el cens electoral per a les eleccions europees de juny

L’Ajuntament de València romandrà obert cada dia del 22 al 29 d’abril per a la consulta pública del cens electoral de les pròximes eleccions al Parlament Europeu del 9 de juny i, en els casos que procedisca, per a poder presentar una reclamació.

Els dies i horaris de la consulta pública seran este dilluns 22 d’abril al divendres 26, de 08.30 a 14.00 i de 14.30 a 19.30 hores; el dissabte 27 i diumenge 28 d’abril de 09.00 a 13.30 hores; i el dilluns 29 de 08.30 a 14.00 i de 14.30 a 19.30 hores, ha detallat el consistori en un comunicat.

El cens electoral estarà exposat en la Casa Consistorial i, més concretament, en l’oficina situada en el carrer del Periodista Azzati. L’horari abans esmentat és vàlid sol per a la consulta pública del cens electoral i, si escau, per a poder presentar les reclamacions oportunes.

L’Ajuntament disposa de formularis i mantindrà obert un registre perquè la ciutadania present reclamacions sobre les seues pròpies dades censals davant de l’Oficina del Cens Electoral de València. Per a poder fer una reclamació, serà necessari que la persona que presente l’al·legació aporte la documentació acreditativa. L’Ajuntament remetrà les reclamacions rebudes a l’Oficina del Cens Electoral.

Les dades censals propis també podran ser consultats en la pàgina web de l’Ajuntament de València sense necessitat de signatura o DNI electrònic. Les reclamacions, no obstant això, hauran de registrar-se de forma presencial en les oficines de l’Ajuntament o telemàticament en la seu electrònica de l’Institut Nacional d’Estadística (INE) amb certificat digital o cl@ve.

Per a poder estar inscrit en el cens electoral de València és necessari que els ciutadans estiguen empadronats en el terme municipal i inclosos en el cens electoral vigent, que hagen nascut abans del 10 de juny del 2006, que tinguen la nacionalitat d’algun Estat membre de la Unió Europea o que, tenint-la, siguen residents en l’estranger i figuren en el cens de residents absents.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.