16.4 C
València
Diumenge, 9 novembre, 2025

El vent tomba un camió en l’N-340, a l’altura de Benicarló

Imatge de dues palmeres empeses pel fort vent

Imatge d’arxiu | ValènciaDiari

Les fortes ratxes de vent que han assotat este dimarts el nord de la província de Castelló, davant de l’alerta taronja per fort vent activada per l’Agència Estatal de Meteorologia (Aemet). Esta passada nit de dimarts, un camió ha bolcat en la carretera nacional 340, a l’altura de Benicarló, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló).

 

Segons ha informat ‘Mediterráneo’, la Guàrdia Civil de Trànsit va haver d’habilitar un pas alternatiu per al pas dels altres vehicles fins a que retiraren el camió bolcat de la via. Les fortes ratxes de vent van provocar que el remolc del camió bolcara, tot i que, afortunadament, el conductor no ha resultat ferit.

 

Segons informa el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC), este dimarts, els bombers han fet fins a quatre servicis relacionats amb el vent en Vinaròs, en la mateixa comarca. En la façana de l’hospital i d’un edifici, es van produir alguns despreniments; el vent va arrancar una xapa metàl·lica i els bombers també van haver d’assegurar un tendal que s’havia mig despenjat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gerard Moreno celebra una victòria molt important del Vila-real en el RCDE Stadium

El davanter ha subratllat que el triomf per 0-2 davant l'Espanyol és molt important pel rival i pel camp. El seu gol abans del descans ha encarrilat el partit.

Dos urpades del Vila-real desmunten a l’Espanyol (0-2)

El Vila-real va véncer en el RCDE Stadium amb gols de Gerard Moreno i Moleiro en 14 minuts clau. L'Espanyol va dominar per trams, però va mancar de pegada.

0-2: el Vila-real silencia a l’Espanyol en el RCDE Stadium

El Vila-real va véncer 0-2 a l'Espanyol amb punts de Gerard Moreno (minut 43) i Moleiro (minut 57). Els locals van acumular arribades, però els va faltar pegada davant un rival eficaç.

0-1: Gerard Moreno avança al Vila-real davant l’Espanyol abans del descans

El Vila-real es va avançar amb una miqueta de Gerard Moreno en el minut 43. L'Espanyol va acumular arribades però va fallar en la definició i va veure com el guió canviava al final del primer acte.

Griezmann rescata a l’Atlètic amb un doblet davant el Llevant (3-1)

L'Atlètic va véncer 3-1 al Llevant amb dos gols de Griezmann eixint des de la banqueta. Els canvis de Simeone van inclinar un partit que s'havia igualat a pilota parada.

Manu Sánchez: treballant així arribaran resultats segur

El lateral del Llevant va lamentar la falta d'encert en el 3-1 davant l'Atlètic i va defendre que, mantenint el nivell de treball, els resultats arribaran.

Griezmann decidix amb un doblet la victòria 3-1 de l’Atlètic davant el Llevant

El francés va eixir des de la banqueta i, amb dos punts en la segona part, va donar a l'Atlètic un triomf sòlid davant un Llevant castigat pels seus errors.

El vent deixa ratxes de fins a 122 km/h en el nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha superat els 100 km/h en nombrosos municipis de Castelló. El pic ha aconseguit 122 km/h a Vilar de Canes i la Pobla de Benifassà, amb avís taronja a l'interior nord.