S’inventa que l’extorsionen per a robar 15.000 euros a la seua família en Vinaròs

Euros

Euros | Pixabay

 

La Guàrdia Civil ha detingut este divendres 31 de gener a un xic que, presumptament, havia enganyat a la seua família fent-los creure que estava sent extorsionat i amenaçat en la loclaitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). 

 

El xic, de 23 anys, li havia dit a la seua família que unes persones l’havien agredit i amenaçat en què els farien mal si no els ingressava quantitats de diners que anaven des dels 500 euros fins als 4.000 euros, segons informa ‘Las Provincias’.

 

S’ha comprat un cotxe i videojocs

Lluny de la realitat, el jove ho havia fingit tot per a comprar-se un cotxe i videojocs. La Guàrdia Civil va començar a treballar en este cas quan, des del passat 17 de gener, va rebre una denúncia d’un veí de la localitat de què feia temps que uns encaputxats estaven extorsionant-lo.

 

El detingut va explicar a la Guàrdia Civil que si no els ingressava els diners, farien mal a la seua família, i que l’obligaven a treure diners d’un compte familiar, una quantitat que al final arribava cap als 15.000 euros. A demés, els va dir que no ho havia denunciat abans per por.

 

Durant les declaracions, els agents van vore que l’acusat s’havia contradit en diferents ocasions, pel que es van posar a investigar i van vore que els diners els havia gastat el mateix denunciant per a comprar-se un cotxe i videojocs. Finalment, va acabar afirmant els fets i s’ha posat el cas a disposició del Jutjat de Guàrdia de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.

La Comunitat Valenciana lidera l’envelliment agrari amb quasi la mitat de perceptors majors de 65 anys

Quasi la mitat dels perceptors valencians de la PAC tenen més de 65 anys i només un 5,8 % és menor de 40, segons AVA-Asaja, que alerta del risc d’abandonament de camps i reclama mesures estructurals.

La Generalitat adverteix del col·lapse dels centres de menors abans d’assumir nous xiquets de Ceuta

La consellera Elena Albalat avisa que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan col·lapsats i exigeix informació, recursos i finançament abans d’acceptar un nou repartiment de menors no acompanyats procedents de Ceuta.

Logan Costa decidix un amistós igualat entre Villarreal i Levante

Un gol de Logan Costa en la segona part ha donat el triomf al Villarreal en un amistós de preparació davant un Levante molt sòlid en defensa, marcat també pel debut del porter Péter Gulácsi i el retorn de Juan Foyth.

1,6 milions per a recuperar l’entorn cremat a la Vall d’Uixó

La Generalitat ha demanat al Govern reorientar 1,64 milions de fons europeus destinats a plans turístics de Castelló per a actuacions de prevenció, mitigació i restauració de l’entorn afectat per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha cremat 9.568 hectàrees, part d’elles al parc natural de la Serra d’Espadà. La petició inclou mesures com plans d’adaptació climàtica, sistemes d’alerta, cortafocs verds, restauració de senderes i reforestació.

Ferran Torres serà imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana

Ferran Torres signarà este divendres al Palau de la Generalitat un protocol per a exercir com a imatge i ambaixador de la Comunitat Valenciana després del gol que ha donat a Espanya el Mundial.

València es prepara per a estrenar el Spain Sail Grand Prix en només un mes

València acollirà per primera vegada el Spain Sail Grand Prix els dies 5 i 6 de setembre, amb 13 equips internacionals competint amb catamarans F50 d’alta velocitat. La ciutat ultima la logística i estrenarà condició de seu de SailGP durant almenys tres temporades.

Un home de 62 anys mata un jove en un local de València i truca a la Policia per a confessar-ho

Un home de 62 anys ha matat este dimecres un jove de 20 en un local de València amb un objecte metàl·lic i ha telefonat ell mateix al 091 per a confessar el crim, segons la Policia Nacional.
FILMOTECA D'ESTIU