16.6 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

S’inventa que l’extorsionen per a robar 15.000 euros a la seua família en Vinaròs

Euros

Euros | Pixabay

 

La Guàrdia Civil ha detingut este divendres 31 de gener a un xic que, presumptament, havia enganyat a la seua família fent-los creure que estava sent extorsionat i amenaçat en la loclaitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). 

 

El xic, de 23 anys, li havia dit a la seua família que unes persones l’havien agredit i amenaçat en què els farien mal si no els ingressava quantitats de diners que anaven des dels 500 euros fins als 4.000 euros, segons informa ‘Las Provincias’.

 

S’ha comprat un cotxe i videojocs

Lluny de la realitat, el jove ho havia fingit tot per a comprar-se un cotxe i videojocs. La Guàrdia Civil va començar a treballar en este cas quan, des del passat 17 de gener, va rebre una denúncia d’un veí de la localitat de què feia temps que uns encaputxats estaven extorsionant-lo.

 

El detingut va explicar a la Guàrdia Civil que si no els ingressava els diners, farien mal a la seua família, i que l’obligaven a treure diners d’un compte familiar, una quantitat que al final arribava cap als 15.000 euros. A demés, els va dir que no ho havia denunciat abans per por.

 

Durant les declaracions, els agents van vore que l’acusat s’havia contradit en diferents ocasions, pel que es van posar a investigar i van vore que els diners els havia gastat el mateix denunciant per a comprar-se un cotxe i videojocs. Finalment, va acabar afirmant els fets i s’ha posat el cas a disposició del Jutjat de Guàrdia de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.