S’inventa que l’extorsionen per a robar 15.000 euros a la seua família en Vinaròs

Euros

Euros | Pixabay

 

La Guàrdia Civil ha detingut este divendres 31 de gener a un xic que, presumptament, havia enganyat a la seua família fent-los creure que estava sent extorsionat i amenaçat en la loclaitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). 

 

El xic, de 23 anys, li havia dit a la seua família que unes persones l’havien agredit i amenaçat en què els farien mal si no els ingressava quantitats de diners que anaven des dels 500 euros fins als 4.000 euros, segons informa ‘Las Provincias’.

 

S’ha comprat un cotxe i videojocs

Lluny de la realitat, el jove ho havia fingit tot per a comprar-se un cotxe i videojocs. La Guàrdia Civil va començar a treballar en este cas quan, des del passat 17 de gener, va rebre una denúncia d’un veí de la localitat de què feia temps que uns encaputxats estaven extorsionant-lo.

 

El detingut va explicar a la Guàrdia Civil que si no els ingressava els diners, farien mal a la seua família, i que l’obligaven a treure diners d’un compte familiar, una quantitat que al final arribava cap als 15.000 euros. A demés, els va dir que no ho havia denunciat abans per por.

 

Durant les declaracions, els agents van vore que l’acusat s’havia contradit en diferents ocasions, pel que es van posar a investigar i van vore que els diners els havia gastat el mateix denunciant per a comprar-se un cotxe i videojocs. Finalment, va acabar afirmant els fets i s’ha posat el cas a disposició del Jutjat de Guàrdia de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.

Sergi Cardona reivindica l’ambició del Vila-real davant una temporada històrica

Sergi Cardona destaca que el Vila-real té a la seua mà firmar una temporada històrica, amb la plaça de Champions encarrilada i la tercera posició a l'abast. El lateral demana ambició màxima en el tram final de Lliga i enaltix la irrupció del jove Pau Navarro.

Detingut en l’A-31 un conductor sense carnet que portava una arma elèctrica artesanal i va donar positiu en drogues

La Guàrdia Civil arresta en l'A-31 a un conductor alacantí de 32 anys que circulava sense carnet, sota els efectes de les drogues i amb una arma elèctrica artesanal prohibida en el vehicle.

Un informe alerta que l’empadronament i l’admissió frenen l’accés a la sanitat en la Comunitat

Un informe de Medicos del Món Comunitat Valenciana identifica l'empadronament i els filtres en admision com les principals barreres d'accés a la sanitat per a les persones mes vulnerabilizadas a València i Alacant.

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.