S’inventa que l’extorsionen per a robar 15.000 euros a la seua família en Vinaròs

Euros

Euros | Pixabay

 

La Guàrdia Civil ha detingut este divendres 31 de gener a un xic que, presumptament, havia enganyat a la seua família fent-los creure que estava sent extorsionat i amenaçat en la loclaitat de Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló). 

 

El xic, de 23 anys, li havia dit a la seua família que unes persones l’havien agredit i amenaçat en què els farien mal si no els ingressava quantitats de diners que anaven des dels 500 euros fins als 4.000 euros, segons informa ‘Las Provincias’.

 

S’ha comprat un cotxe i videojocs

Lluny de la realitat, el jove ho havia fingit tot per a comprar-se un cotxe i videojocs. La Guàrdia Civil va començar a treballar en este cas quan, des del passat 17 de gener, va rebre una denúncia d’un veí de la localitat de què feia temps que uns encaputxats estaven extorsionant-lo.

 

El detingut va explicar a la Guàrdia Civil que si no els ingressava els diners, farien mal a la seua família, i que l’obligaven a treure diners d’un compte familiar, una quantitat que al final arribava cap als 15.000 euros. A demés, els va dir que no ho havia denunciat abans per por.

 

Durant les declaracions, els agents van vore que l’acusat s’havia contradit en diferents ocasions, pel que es van posar a investigar i van vore que els diners els havia gastat el mateix denunciant per a comprar-se un cotxe i videojocs. Finalment, va acabar afirmant els fets i s’ha posat el cas a disposició del Jutjat de Guàrdia de Vinaròs. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.