15.5 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Villena habilitarà la plaça de bous per a la vacunació massiva

 

L’Ajuntament de la localitat de Villena, en la comarca de l’Alt Vinalopó (Alacant), habilitarà la plaça de bous per a dur a terme el procés de vacunació massiva entre els veïns del nucli urbà i les partides.

 

Este procés es farà «quan ho requerisquen les autoritats sanitàries en les pròximes setmanes». Les instal·lacions ja estan inspeccionades i analitzades per la Regidoria de Sanitat com l’encarregada del dispositiu i de la seua preparació, segons un comunicat municipal.

 

La plaça de bous és cèntrica, de fàcil accés i molt pròxima al Centre de Salut 2 de Villena, cosa que permet atendre «qualsevol eventualitat». No obstant això, encara no hi ha constància de la data de l’inici d’este procés massiu de vacunació.

 

Actualment, la incidència acumulada en Villena se situa en 50,55 casos per cada 100.000 habitants. A pesar que estes bones xifres, l’alcalde de la localitat, Fulgencio Cerdán, advertix de la necessitat de mantindre la prudència i el respecte a les normes per a «evitar recaigudes i nous processos de contagis massius».

Últimes notícies

Multinacionals que impulsen l’economia local amb ocupació, PIB i cultura empresarial

La implantació de multinacionals no sols suma ocupació i PIB: també arrossega proveïdors, eleva la capacitació i consolida una visió a llarg termini. Exemples en la Comunitat Valenciana mostren eixe impacte.

Vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l’interior i litoral nord de Castelló este dissabte

L'interior i el litoral nord de Castelló registraran ratxes molt fortes de nord-oest. El terç nord començarà el dia nuvolós amb ruixats que remetran al matí.

Aitana i Ed Sheeran brillen en uns Los40 Music Awards il·luminats per LUX de Rosalía

Ed Sheeran suma tres guardons i Aitana aconseguix dos en una gala marcada per l'estrena en directe de LUX de Rosalía i pels missatges de suport a València després de la dana.

Oyarzabal rescata a la Reial Societat amb un penal a Elx (1-1)

Un penal transformat per Mikel Oyarzabal a dos minuts del final ha permés a la Reial Societat empatar en el Martínez Valero. L'Elx continua invicte a casa, encara que acumula cinc jornades sense guanyar.

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.