Violeta i Fabio tenen relacions sexuals en ‘Supervivientes’

Violeta y Fabio teniendo sexo

Violeta i Fabio van viure una nit de passió | Telecinco

 

Fabio acaba de complir 29 anys i, per a celebrar-ho, la direcció de ‘Supervivientes’ li va regalar un sopar i una nit en companyia d’un altre concursant. Com era previsible, l’italià va triar a la valenciana Violeta, amb qui va disfrutar d’un bon plat d’espaguetis i d’una romàntica eixida de sol. 

 

Fins ahir a la nit, això era tot el que sabien tots els seguidors del reality. Però el que ens han descobert en l’últim programa de ‘Tierra de nadie’ és que la jove parella va aprofitar els seus moments en soledat per a deixar-se endur per la passió i la fogositat i mantindre relacions sexuals.

 

 

Imàtgens inèdites en ‘Supervivientes’

Fins a esta edició, el fet que hi haguera concursants que mantenien sexe en Hondures era simplement un rumor sense cap prova física. Però en esta ocasió, les càmeres del programa van poder captar per primera volta imàtgens del moment. 

 

La desinhibició dels dos jóvens era tal que el presentador, Carlos Sobera, confirmava que van tardar bastant en donar-se compte que els estaven gravant. «Ho van donar tot, tot i tot», comentava abans de donar pas a la tòrrida gravació. 

 

Violeta besando y acariciando a Fabio

Violeta i Fabio han pujat la temperatura del programa | Telecinco

 

Una nit d’alta temperatura

Va ser en caure la nit, quan la parella va començar a acariciar-se, especialment la jove castellonenca. Pocs minuts després, les càmeres s’acostaven a ells i captaven a Violeta damunt de Fabio. El càmera registraria perfectament els gemecs i crits d’ella.  

 

Una volta van detectar que els estaven gravant van parar i van provar de dissimular. Tot i això, les paraules de Fabio els van delatar: «Era una nit molt bonica, va ploure, vam menjar espaguetis, hem compartit un pastís… La nit estava sent molt especial fins que es va encendre una llumeta roja».

 

L’endemà, la valenciana no va poder evitar comentar amb la seua companya i amiga Mahi com havia sigut la seua experiència sexual. Del seu amant va dir «que de cintura cap avall és TOP» i afegia que «si ha estat tan bé en una illa en una estoreta, imagina’t fora el que pot ser en un llit».

Últimes notícies

Mompó admet que la gestió de la DANA va ser un desastre però nega haver mentit

El president de la Diputació de Valencia, Vicente Mompó, ha admés al Congrés que la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024 va ser un desastre, però ha insistit que no ha mentit en cap de les seues versions. Els diputats li han retret contradiccions i una suposada amnésia sobre una telefonada clau de l’alcaldessa de Torrent.

Una dona assassinada a Benidorm és esquarterada i cremada pel seu maltractador

Una dona de 33 anys ha sigut assassinada a Benidorm presumptament per la seua parella, que ha esquarterat el cadàver i l'ha calat foc en una zona de camp entre Benidorm i Finestrat. Dos hòmens han sigut detinguts per encobriment després d'ajudar en el trasllat del cos i acudir després a comissaria a contar els fets.

Salomé Pradas s’acull al seu dret a no declarar en la comissió de la DANA

L’exconsellera de Justícia i Interior de la Generalitat Valenciana Salomé Pradas ha anunciat al Congrés que no respondrà a la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, en estar encara investigada en la causa penal oberta pel tràgic episodi de riuada a la província de València.

Detinguts dos hòmens per un robatori amb alunatge en un comerç de Castelló

La Policia Nacional ha detingut dos hòmens de 37 i 52 anys per un robatori amb alunatge en un establiment de l’avinguda València de Castelló. Els sospitosos acumulen més de trenta detencions anteriors per delictes contra el patrimoni.

El Senat avala revisar el tancament nuclear i prolongar Cofrentes fins més enllà de 2030

La Comissió d’Indústria del Senat, on el PP té majoria, ha aprovat una moció que insta el Govern a revisar el calendari de tancament nuclear i a permetre que la central de Cofrentes continue en funcionament més enllà de 2030. El PSOE ha votat en contra i altres grups han expressat les seues reserves sobre el model energètic i les competències territorials.

Pérez Llorca anuncia 55 mesures per a mantindre el canvi polític a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca defensa al debat de Política General l’estabilitat del seu Consell amb Vox i anuncia 55 mesures per a consolidar el canvi iniciat en 2023, amb un fort accent en sanitat, habitatge i fiscalitat.

Aliança de PowerCo i Gotion per a impulsar la gigafactoria de Sagunt des de 2027

Volkswagen, PowerCo i la xinesa Gotion High-Tech han acordat crear una aliança per a operar la gigafactoria de bateries de Sagunt des de 2027, amb una inversió de més de 2.300 milions i 1.500 llocs de treball directes en la fase inicial.

Benidorm decreta un dia de dol per l’assassinat d’una dona investigat com a crim masclista

Benidorm ha declarat un dia de dol oficial per l’assassinat amb arma blanca d’una dona de 33 anys, un cas que la Policia Nacional investiga com a possible crim masclista. Hi ha tres detinguts, entre ells la seua parella, i s’ha convocat una concentració silenciosa de rebuig.