16.2 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Un xiquet de 4 anys atropella greument a un vianant quan conduïa una limusina a Mònaco

Un xiquet de 4 anys ha ferit de gravetat a un vianant belga quan conduïa una limusina a Mònaco. Pel que sembla, parlava amb un aparcacotxes i no es va adonar que el nen va vorejar el cotxe i es va situar en el seient del conductor. Després, va accelerar i va atropellar a un ciutadà belga.

- Advertisement -Telegram València Diari

L’escena ha tingut lloc a la porta de l’Hotel París divendres passat a la nit. Segons sembla, el vehicle, una limusina de la marca Bentley, pertanyia a una família d’armenis residents a la República Txeca que estaven allotjats en el famós hotel monegasc.

Segons el comissari

El conductor ha baixat del cotxe per a donar-li les claus a l’aparcacotxes de l’hotel i en eixe moment, segons els testimonis, el menut de 4 anys, que estava assegut darrere del vehicle, ha eixit i s’ha assegut en el seient del conductor. Ha trepitjat l’accelerador i ha atropellat al vianant que eixia de l’hotel en eixe mateix moment“, segons ha explicat el comissari Laurent Braulio, cap de la divisió de policia urbana de la Seguretat pública de Mònaco.

La víctima, de nacionalitat belga i resident a Mònaco, va haver de ser hospitalitzada d’urgència a l’Hospital de Niza a causa de la gravetat de les seues ferides. La víctima va quedar atrapada en les rodes posteriors de la limusina i va ser operada a la nit i, segons els seus familiars, les seues ferides ja no revesteixen gravetat i està fora de perill.

Búsqueda oberta

Ara la Policia de Mònaco manté oberta una recerca per a determinar com va poder avançar el vehicle una vegada retirades les claus d’este. El propietari de la limusina ha declarat que ja no recorda si va apagar o no el motor.
 

Últimes notícies

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.

Trump proposa incrementar impostos als més rics per finançar mesures fiscals

El president dels EUA, Donald Trump, planteja una pujada d'impostos per als més rics amb l'objectiu de finançar un nou paquet fiscal que inclou rebaixes per a les classes mitjanes i baixes.

Compromís denúncia interessos especulatius a Sant Miquel dels Reis i exigeix un 30% d’habitatge públic

Compromís ha presentat al·legacions contra el Pla Especial de Protecció de Sant Miquel dels Reis, denunciant l'impacte de les grans empreses immobiliàries i demanant un mínim del 30% per a habitatge públic.