14.1 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Una xiqueta de cinc anys mor en caure 12 pisos pel forat d’un ascensor

Una xiqueta de cinc anys ha mort en caure 12 pisos pel forat de l’ascensor a Caracas. Segons les primeres hipòtesis, la menor, Danna Colmenares, que es trobava en el pis en el qual vivia amb la seua mare i els seus germans, es va recolzar a la porta de l’ascensor i aquesta va cedir, fent que caiguera al buit.

La Policia Nacional Bolivariana s’està encarregant dels treballs de recerca i acabarà determinant com van ocórrer els fets. Els veïns van escoltar un gran soroll i, després de revisar l’edifici, van trobar el cos sense vida de la xiqueta en el fons del fossat.

Investigació

Fins al lloc es van traslladar efectius dels bombers, Protecció Civil i el Cos d’Investigacions Científiques, Penals i Criminalístiques (CICPC). Ara s’estan realitzant les diligències pertinents per a esclarir els fets. Pel que sembla, els fills de la veïna del mateix pis van veure el moment de la caiguda de la xicoteta i els seus testimoniatges podrien llançar llum a l’assumpte.

Els fills d’Estefani Tejada, veïna del pis 12, on vivia la xicoteta amb la seua mamà i tres germans majors, van veure tot. L’ascensor portava almenys 9 anys sense funcionar.

Alguns mitjans locals asseguren que la infraestructura de l’ascensor presentava fallades des de fa diversos anys i, en alguns pisos, la llum elèctrica dels corredors i escales portava mesos sense funcionar. Això presentava un perill per a tots els habitants del bloc, sobretot en les hores de la nit.

Últimes notícies

Més de 140 servicis de bombers per les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana

Els bombers han atés més de 140 servicis en la Comunitat Valenciana pel vent, amb ratxes de fins a 60 km/h hui. El dissabte s'esperen pics de 100-120 km/h i ja hi ha mesures preventives.

Dos persones han mort i set han resultat ferides en l’incendi d’una vivenda a Xàbia

Una dona de 71 anys i un home de 42 han mort després de declarar-se un incendi en la segona planta d'un edifici de cinc altures a Xàbia. Unes 40 persones han sigut evacuades mentres s'investiguen les causes.

Vollering s’exhibix a Gandia i recupera el jersei taronja de líder

La campiona d'Europa es va imposar en solitari en l'obertura a Gandia després d'atacar a Barxeta. Defén el títol i arranca líder amb 52 segons.

La consellera de Cultura destaca la creativitat valenciana després de 40 nominacions als Goya 2026

Carmen Ortí ha posat en valor l'empenyiment de l'audiovisual valencià després d'una trobada amb els nominats. La Comunitat suma 40 nominacions i 18 produccions, 11 amb ajudes.

L’Elx busca frenar la seua caiguda davant un Osasuna en ratxa

L'Elx rep a Osasuna este divendres (21.00) amb l'obligació de tallar sis jornades sense guanyar i diverses baixes, davant un rival que suma 10 de 12 punts.

Incendi en un edifici de set plantes a Xàbia: els bombers treballen per a sufocar-ho

Els bombers intenten sufocar un incendi declarat en un edifici de set plantes a Xàbia. S'han evacuat veïns fins a la sexta planta i l'operatiu seguix actiu.

Thomas Partey, acusat de dos nous càrrecs de violació a Londres

Dos nous càrrecs de violació presentats a Londres amplien el cas contra el migcampista del Vila-real: ja suma set per tres dones i una agressió sexual. El jugador es va declarar no culpable de les acusacions inicials i haurà de comparéixer el 13 de març.

Sense rastre de Mariano García Calatayud quatre anys després de la seua detenció a Ucraïna

Quatre anys després de ser detingut per forces russes a Kherson, no hi ha notícies de Mariano García Calatayud. El seu entorn manté la busca i alerta per la seua salut.