Mastodon
22.1 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Mazón mostra el seu ‘orgull’ pels premiats del 9 d’Octubre: ‘Ens fan sentir més propi el nostre i més universals’

VALÈNCIA, 1 (EUROPA PRESS)

El president Carlos Mazón ha expressat este dimarts el seu “gran orgull” pel “grandíssim planter de premiats en el 9 d’Octubre, que ens fan més grans, que ens fan sentir més propi el nostre, però ens fan sentir també més universals i més orgullosos”.

Mazón, a preguntes dels mitjans durant la inauguració de la Fira Hàbitat València, després que s’haja donat a conèixer els tradicionals reconeixements: la Generalitat ha atorgat la seua Alta Distinció a María Desemparados Cabanes, exconsellera, catedràtica i historiadora de la RACV i distincions als equips d’emergències que van intervenir a l’incendi de Campanar, l’escriptor Ferran Torrent, a l’exeurodiputat del PP José Manuel García-Margallo i al pastisser Paco Torreblanca, entre altres.

El cap del Consell ha destacat que totes les persones distingides “han fet una labor, no solament durant enguany, sinó tots ells durant tota una trajectòria, que fan que ens sentim molt orgullosos”.

“Tenim una gran sort a la Comunitat Valenciana, que és que es podrien haver-hi dau molts més premis amb moltes altres persones que també són mereixedores i que acrediten l’amor, la dedicació, l’esforç, la solidaritat, el ser ambaixadors de la Comunitat Valenciana”, ha ressaltat.

A més, Mazón ha destacat l’alta participació de “moltes” entitats, institucions i administracions en les propostes de distinció.

“Per a mi la paraula és orgull, veig el planter de premiats enguany i em sent molt orgullós que siguen els nostres representants en este 9 d’Octubre”, ha afegit.

Últimes notícies

Sánchez anuncia 1.000 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El president del Govern anuncia una inversió de 1.000 milions per a l'aeroport d'Alacant entre 2027 i 2031, orientada a modernització i augment de capacitat.

Aena dispararà les seues inversions en aeroports espanyols fins a 12.888 milions entre 2027 i 2031

Aena preveu elevar la inversió en la seua xarxa espanyola fins a 12.888 milions en el període 2027-2031. El pla apunta a modernització, capacitat i millor experiència de l'usuari.

Una acusació demana que la jutgessa de la DANA requerisca a À Punt el vídeo del Cecopi del 29-O

Ciutadans, com a acusació popular, sol·licita que el jutjat requerisca a À Punt tot el vídeo i àudio en brut del Cecopi del 29-O i dies posteriors. La petició arriba després de l'oferiment de la cadena, condicionat a un requeriment judicial, i la denúncia per la filtració del material.

Alacant lidera l’augment de passatgers a l’agost amb un 10% interanual

Espanya va rebre 11,7 milions de passatgers internacionals a l'agost, un 5,4% més. Alacant va ser l'aeroport amb el major avanç relatiu del mes, amb un 10%.

Detingut a Orihuela per assaltar a una dona de 85 anys amb el mataleón; la víctima va estar tres dies en l’UCI

Un jove de 25 anys va ser detingut a Orihuela després d'immobilitzar pel coll a una dona de 85 anys en el portal de la seua casa i arrabassar-li la bossa. La víctima va passar tres dies en l'UCI i rep tractament per seqüeles psicològiques.

L’onzena manifestació contra Mazón unirà Paiporta i València el 28 de setembre

Dos columnes eixiran a les 18.00 des de Paiporta i la Rambleta per a confluir en el 'Pont de la Solidaritat', en la vespra dels 11 mesos de la dana. La marxa manté la pressió per la gestió del 29 d'octubre

Tallada la N-337 a Gandia després del xoc d’un camió grua contra un pont

La N-337 roman tallada a Gandia després que un camió amb grua impactara contra un pont. El trànsit està desviat i s'avaluen els danys; també es talla la N-332 en sentit València per despreniments.

Dijous amb temperatures inusualment altes a l’interior de la Comunitat Valenciana

L'interior de la Comunitat encara un dijous més càlid del normal per a estes dates, amb cels buidats i brises d'este. El divendres es mantindrà l'estabilitat i solo es preveu un lleu respir tèrmic a l'interior.