
Hui tenim tots els ingredients perquè esta vesprada les tronades puguen ser més generals i condidores que les d’ahir.
Comencem el dia amb sol, i tot indica que les temperatures mostraran tendència a pujar. Dos ingredients que s’afegiran a la lleugera inestabilitat que tenim hui a les capes altes de l’atmosfera perquè puguen créixer i quallar núvols d’evolució a primera hora de la vesprada. No descartem que hui puguen acabar tocant punts de la costa a última hora de la vesprada o a poqueta nit


Demà divendres torna l’estabilitat. Lluirà el sol des de bon matí i ho farà amb pocs obstacles fins a la posta. Les temperatures nocturnes no patiran grans canvis i les diürnes tendiran a pujar lleugerament.


Amb pocs canvis d’oratge començarà el cap de setmana. Pujaran lleugerament les temperatures al centre i per l’interior, experimentant pocs canvis a la costa.
Diumenge torna a pujar la probabilitat de ruixats i de tronades al nord després d’un matí assolellat i un pèl més calorós.
Dilluns començarem la setmana amb oratge estable i temperatures sense canvis o un poc més altes.
