El Vila-real duplica els seus gols encaixats: de 0,8 per partit en la primera volta a 2 en la segona

El Vila-real ha passat d’encaixar 0,8 gols per partit en la primera volta a 2 en l’arrancada de la segona, un salt que ha alterat la seua solidesa defensiva i ha reduït el seu marge d’error en cada trobada.

En set jornades de la segona volta, l’equip de Marcelino García Toral ha rebut catorze punts, només tres menys dels dèsset que li van fer en els dènou partits de la primera mitat del campionat. Este viratge ha convertit molts dols en contextos més oberts i li ha obligat a assumir més riscos per a igualar marcadors, amb el consegüent augment d’espais a l’esquena.

L’inici de la segona tornada també ha sigut complex en termes de calendari: el Vila-real ha visitat a Betis, Barcelona, Osasuna i Getafe, i a casa s’ha mesurat a València, Espanyol i Reial Madrid. La combinació d’eixides exigents i rivals d’alt nivell ha elevat la demanda defensiva en cada partit, i eixa exigència s’ha reflectit en la mitjana de gols encaixats.

Calendari i baixes en la saga

Esta seqüència de trobades ha coincidit amb absències rellevants en la línia defensiva, com les de Santiago, Mouriño, Juan Foyth o Santi Comesaña. Les baixes han reduït les alternatives per a girar, han obligat a ajustar rols i han restat continuïtat als automatismes, factors que sovint s’han traduït en desajustaments puntuals i ocasions en contra.

Amb este escenari, l’equip ha hagut de prioritzar la supervivència en determinats trams i ha vist com cada error li ha penalitzat més. Encara que el mostreig de set partits ha sigut limitat, la bretxa respecte a la primera volta ha sigut clara i ha posat el focus a recuperar solidesa per a contindre el nombre de gols rebuts en les pròximes cites.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.