10.1 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Detinguda després de llançar-li diversos ganivets de cuina a la seua parella a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut hui a València a una dona de 26 anys d’origen colombià, com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de llançar-li diversos ganivets de cuina a la seua parella i impactar-li dos d’ells en la cuixa de la cama dreta i un altre en un braç provocant-li diversos talls sagnants.

Els fets van ocórrer este matí, al voltant de les sis menys vint, en el districte de Marítim quan els agents alertats per la Sala 091 van acudir fins a un domicili de la zona, on pel que sembla un home reclamava presència policial, ja que una altra persona portava un ganivet.

Ràpidament els policies es van dirigir fins a l’habitatge i des de l’exterior van observar a un home recolzat en el sofà que estava tapat amb un llençol tacat de sang. A més, en el domicili també es trobava una dona que deia ser la seua parella.

Després de les primeres indagacions policials, els agents van conéixer que la parella hauria discutit i pel que sembla, en un moment de l’altercat, la dona va agafar diversos ganivets de cuina i li ho va llançar provocant-li ferides sagnants en la cuixa dreta i al braç esquerre.

En el lloc, els agents van comprovar que l’home amagava davall del llençol diversos ganivets que presumptament li hauria llançat la seua parella. Un d’ells va impactar a la cama de la víctima i l’altre, de major dimensió, li va donar al braç.

Després de comprovar els fets, els policies van intervindre dos dels ganivets amb els quals suposadament l’agressora li va provocar els talls a l’home, un de 22 centímetres de fulla i un altre de 15.

Finalment, la dona va ser detinguda com a presumpta autora d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i ha passat hui a disposició judicial.

Últimes notícies

L’ocupació turística va marcar rècord en 2025 i la Comunitat Valenciana va liderar el creixement

L'ocupació turística va aconseguir 2,75 milions d'afiliats en 2025, un 2,4% més i el 12,7% del total. La Comunitat Valenciana va encapçalar l'avanç en percentatge.

Segona detenció d’una falsa doctora per teràpies inventades i receptes sense llicència

La Guàrdia Civil ha detingut de nou a Burgos a una dona que es feia passar per metgessa, al costat del seu fill i la seua exparella, per receptar sense llicència i vendre teràpies falses. Almenys deu víctimes a Astúries, Burgos, Guipúscoa i València han denunciat, i la investigació continua oberta.

Cap de setmana amb pluges, neu en el nord de Castelló i màximes en descens

El cap de setmana deixarà precipitacions en tota la Comunitat, amb episodis intensos en el nord de Castelló i cota de neu de 1.000-1.200 m. Les màximes baixaran i el vent anirà rolando, afavorint més nuvolositat.

0-1: El València pren avantatge al descans a Burgos

El València s'ha anat al vestuari per davant gràcies a una cabotada de Rubén Iranzo als deu minuts. El Burgos va generar ocasions, però l'eficàcia visitant va marcar la diferència.

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.