Mastodon
25.7 C
València
Dimecres, 17 setembre, 2025

86 contagis i cap mort per coronavirus en les 24 últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 23 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 86 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.477 en total.

 

Dels 86 casos nous de hui, 43 s’han diagnosticat en València, 28 en Alacant, 9 en Castelló i 6 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 12.334 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 63 persones, quatre més que en les últimes 24 hores. D’elles, 8 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 61 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.886 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 3: les tres en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 12.334 (PCR)

  • València: 6.443
  • Alacant: 4.162
  • Castelló: 1.719
  • 6 sense assignar

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.477

  • València: 737
  • Alacant: 513
  • Castelló: 227
  •  

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 24/07 (Dades a 23/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 657 | 8 | 63
  • Alcoi: 397 | 3 | 116
  • Castelló: 677 | 15 | 84
  • Dénia: 199 | 1 | 19
  • Elda: 499 | 8 | 56
  • Elx: 413 | 39 | 12
  • Elx – Crevillent: 203 | 41 | 11
  • Gandia: 298 | 94 | 28
  • La Marina Baixa: 740 | 18 | 111
  • La Plana: 739 | 19 | 101
  • La Ribera: 524 | 22 | 38
  • Manises: 477 | 29 | 70
  • Orihuela: 135 | 3 | 22
  • Requena: 462 | 5 | 78
  • Sagunt: 337 | 5 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 509 | 12 | 45
  • Torrevieja: 410 | 24 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 752 | 25 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 764 | 28 | 86
  • València Dr. Peset: 737 | 41 | 74
  • València hospital General: 1.057 | 34 | 134
  • València La Fe: 871 | 52 | 96
  • Vinaròs: 204 | 34 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 263 | 6 | 40

Últimes notícies

Mazón reivindica la fortalesa de l’economia valenciana després de la DANA i crida a no baixar la mirada

Mazón va defendre que l'economia valenciana ha resistit i crescut després de la DANA del 29 d'octubre, que va danyar el 20% dels actius en les zones afectades. Va reivindicar suport empresarial, va anunciar menys burocràcia i rebaixes fiscals, i va lamentar absències en la gala de la Nit de l'Economia Valenciana.

Manzanares cancel·la els seus compromisos després de fracturar-se una costella

José María Manzanares patix la fractura de l'octava costella esquerra i és baixa a Guadalajara, Salamanca, Nimes i Lorca. Marco Pérez li substituirà a Guadalajara.

Cos destaca que l’esforç empresarial ha permés eixir sense cicatrius del xoc aranzelari

Carlos Cuerpo enaltix a València la resiliència d'empreses i treballadors i eleva el creixement al 2,7%, amb consum i inversion com a motors. Parla d'un canvi estructural recolzat en un mercat laboral robust i en la modernizacion productiva.

Morata, president de Cambra València, reclama estabilitat i un projecte comú per a Espanya

José Vicente Morata alerta d'una polarització estructural que frena consensos i demana marcs estables per a les empreses. Reivindica autonomia estratègica i inversió en I+D i infraestructures.

La calor persistix en la Comunitat Valenciana i Ademuz frega els 36 graus

La Comunitat Valenciana encadena una altra jornada de calor estiuenca a menys d'una setmana de la tardor. Ademuz frega 36 °C i les capitals queden prop de 30 °C, amb pics locals encara majors.

Sánchez presenta demà el pla d’inversions d’Aena per als aeroports espanyols

Sánchez detallarà a Alacant-Elx el nou pla d'Aena per a la xarxa aeroportuària, amb xifres que el Govern anticipa com a elevades i amb el DAURA III en l'horitzó.

Tretze municipis se sumen al pla de la Generalitat per a reparar el clavegueram després de la dana

Tretze municipis s'adherixen al pla de la Generalitat per a arreglar el clavegueram danyat per la dana. Vaersa centralitza la contractació d'obres per 134,75 milions.

Mor un home després d’autolesionar-se amb una navaixa després d’agredir a un altre a Sant Joan

Un home de 53 anys va morir a Sant Joan després de tallar-se el coll amb una navaixa després d'agredir amb un pal a un altre de 48 anys. La investigació apunta a una disputa laboral com a detonant.