Tanquen les platges continentals de Bolbaite i Anna per contaminació fecal

 

Les platges continentals de Bolbaite i Anna, en la Canal de Navarrés (València), han hagut de tancar per contaminació fecal. D’esta manera ho ha comunicat la Direcció General de l’Aigua, depenent de la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició Ecològica.

 

En estes dos zones de bany, han aparegut paràmetres microbiològics (enterococs) «no admissibles per la legislació vigent», segons ha informat l’Ajuntament de Bolbaite en un comunicat. En ell, també ha afegit que les persones que hagen comprat l’entrada podran demanar un canvi de dia o que li tornen els diners cridant per telèfon a l’Ajuntament.

 

Per la seua banda, l’Ajuntament d’Anna ha informat que ahir es van fer unes noves proves i, només es coneguen els resultats, els publicarà. En este cas, la platja Gorgo de l’Escala va presentar en les últimes anàlisis uns resultats de 440 ufc/100 ml d’escherichia coli i de 410 ufc/100 ml d’enterococs intestinals.

Últimes notícies

València Basket debuta en una Final Four d’Eurolliga sense experiència prèvia a Atenes

València Basket afronta a Atenes la seua primera Final Four de l'Eurolliga sense experiència prèvia ni en el club, ni en la plantilla, ni en la banqueta, un escenari inèdit que només han viscut pocs equips com el Zalgiris.

Martínez i Scariolo reediten 36 anys després el seu primer gran dol europeu

Reial Madrid i València Basket es creuen en semifinals de l'Eurolliga en un enfrontament amb aroma vintage entre Sergio Scariolo i Pedro Martínez, rivals des de la Copa Korac de 1990.

Les Arts recupera ‘La noche de San Juan’, el ballet truncat per la Guerra Civil

El Palau de les Arts recupera este divendres un ballet inèdit de 1936 interromput per la Guerra Civil, ara revisitat pel coreògraf Antonio Ruz des d’una mirada contemporània.

València repetirà com a seu de la Copa del Rei de voleibol en 2027

La Fonteta acollirà de nou la Copa del Rei de voleibol del 4 al 7 de febrer de 2027 i estrenarà la MiniCopa amb equips cadets a Sedaví.

Pérez Llorca promet resoldre el conflicte educatiu i defén que seguirà la negociació amb els docents

Pérez Llorca assegura que el Consell resoldrà el conflicte educatiu que ha derivat en una vaga indefinida del professorat i defén que el diàleg amb sindicats i comunitat educativa continuarà en els pròxims dies.

Les estreles que arriben a la Final Four de l’Eurolliga a Atenes

Vezenkov, Baldwin IV, Hezonja i Montero lideren a Olympiacos, Fenerbahce, Reial Madrid i València Basket en una Final Four marcada pel seu pes ofensiu i el seu impacte en la temporada.

Gemma Martínez serà la nova directora d’El Periódico a partir de l’1 de juny

Premsa Ibèrica nomena a Gemma Martínez nova directora d'El Periódico a partir de l'1 de juny, en substitució d'Albert Sáez, i reforça així la seua aposta pel projecte digital i editorial del diari.

El València Basket perseguix a Atenes el seu gran somni europeu sense pressió i amb estil propi

El València Basket encara la Final Four de l'Eurolliga a Atenes com un repte històric, amb un joc recognoscible, poc pes de la pressió i sense tot just experiència en esta fase.