Primeres paraules d’Ana Obregón després de la mort del seu fill Álex

Ana Obregón respira tranquila després d'un any

L’actriu ha acompanyat sempre al jove en la seua lluita contra el càncer | València Diari

 

Ahir va ser el pitjor dia de la vida d’Ana Obregón i Alessandro Lequio a causa de la mort del seu fill, Álex Lequio, que feia dos anys que lluitava contra el càncer. El jove de 27 anys ha perdut la vida, però ha mantingut un somriure intacte fins al final. Ara, sa mare ha volgut retre-li un xicotet homenatge en les xarxes socials.

 

Ana Obregón està totalment devastada després de perdre al seu fill, amb qui ha lluitat contra la malaltia fins a l’últim dia de la seua vida. L’actriu ha reaparegut este matí per a transmetre un emotiu missatge i recordar al seu fill amb l’etern somriure que sempre tenia.

 

L’homenatge d’una mare devastada al seu fill

La mare d’Álex Lequio ha publicat en el seu Instagram una tendra imatge dels dos, amb un missatge: «S’ha apagat la meua vida».  Este ha sigut el primer missatge públic de l’actriu després de la trista mort del seu fill. El jove sempre serà recordat com un guerrer, que mai es va rendir.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Se apagó mi vida.

A post shared by Ana_Obregon Oficial (@ana_obregon_oficial) on

 

Una mare exemplar

Ana Obregón ha passat estos dos anys acompanyant al seu fill i cuidant-lo en cada moment. A part de ser una mare exemplar, també s’ha convertit en una autèntica lluitadora, capaç de remoure el món pel seu fill.

 

En els últims mesos, precisament, s’havia desplaçat fins a Barcelona, a on Álex Lequio estava rebent un nou tractament en la clínica Quirón per a superar la malaltia. Obregón no ha deixat de rebre milers i milers de mostres d’afecte, a demés del suport de molts dels seus amics, que han volgut fer-li costat de manera virtual, ja que donades les circumstàncies del país, no s’han pogut desplaçar a donar-li el condol.

 

L’última imatge pujada en el seu Instagram deixa molt clar la gran unió que tenien els dos, una excel·lent relació i mútua admiració. Ara Ana Obregón plora al costat de les seues germanes, Celia i Amalia, intentant fer el dol més suportable unides.

 

A pesar de què en cap moment es va informar del mal estat de salut d’Álex Lequio, Ana Obregón havia suspés feia poc el seu últim projecte professional, ja que no volia separar-se del seu fill ni un sol moment. El llegat que deixa Álex és digne d’admirar, un jove somiador i emprenedor que mai ha deixat de treballar mentres lluitava contra el càncer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La passarel·la de Picanya s’alça com a símbol de reconstrucció i resiliència després de la DANA

Pilar Bernabé ha destacat que la nova passarel·la de Picanya serà un símbol de reconstrucció després de la DANA. Les obres avancen amb inversions per a reforçar la seua resiliència i restablir connexions sobre el barranc de Poio.

Vox defén la presumpció d’innocència de Mazón i sosté que l’acta és personal

José María Llanos ha evitat valorar l'escrit remés al TSJCV sobre la DANA i ha remarcat que la renúncia a l'escó correspon a cada diputat.

Bernabé retrau la tranquil·litat de Feijóo davant la petició d’investigar a Mazón per la DANA

Pilar Bernabé ha dit que li fan mal i avergonyixen les paraules de Feijóo, que es declara molt tranquil davant la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La delegada reclama al PP que li demane l'acta i convertisca el cas en un punt d'inflexió intern.

EMT València suma 26 autobusos elèctrics i híbrids i avança cap a una flota 100% sostenible

EMT València incorpora 26 autobusos elèctrics i híbrids i accelera la renovació de la seua flota amb una inversió de 118 milions i 222 unitats fins a 2027. La Línia 59 connectarà Sociópolis el 9 de març amb cinc autobusos i freqüències de 18 a 21 minuts.

Presó provisional per a tres membres d’una família per la mort d’un veí a Benimàmet

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al suposat autor material i els seus pares per la mort d'un veí a Benimàmet. L'atac es va produir a les 15.35 del diumenge i la causa seguix oberta per homicidi/assassinat.

La boira causa quatre accidents i tala l’AP-7 a Moncofa: deu ferits

Quatre abastos quasi simultanis amb boira intensa han obligat a tallar l'AP-7 en sentit València a l'altura de Moncofa i Xilxes. Hi ha deu ferits i desviaments actius.

El Govern veu a Carlos Mazón més prop de la banqueta i a les víctimes més prop de justícia

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón està més prop de la banqueta després de la petició de la jutgessa de Catarroja al TSJ per la gestió de la DANA. Ha defés que és un pas lògic amb indicis suficients i que les víctimes estan més prop de justícia.

El CESID va apuntar que el rei va parlar amb Milans per a evitar danys a la Corona abans del juí del 23F

Els documents del 23F oberts al públic reunixen 153 arxius d'Interior, Defensa i Exteriors. Una nota del CESID de 1982 va donar credibilitat a contactes del rei amb Milans i esmenta Armada.