L’addicció secreta de la reina Letícia que no agrada a la Casa Reial

La reina Letícia en una visita al centre educatiu guanyador del premi Princesa de Girona 2019 (06-02-2020)

Faccio assegura que va conseguir testimonis de la família directa de la reina | G3

 

Letícia, la reina impacient’ és un llibre publicat recentment i escrit per l’argentí Leonardo Faccio que mostra totes les històries de la reina, que fins ara eren ocultes. L’escriptor, a demés, ha assegurat que la seua obra és molt completa, que totes les trames explicades són certes i que s’ha reunit informalment algunes voltes amb la reina Letícia per a assegurar certes informacions.

 

La sorprenent addició

Des de la Casa Reial han negat que la reina Letícia s’haja reunit amb l’escriptor, però Faccio ha escrit en el seu llibre molts detalls del passat de la monarca fins ara desconeguts. A demés de narrar el seu passat amorós, l’escriptor hauria provocat que explotara la guerra en la Zarzuela perquè ha revelat l’addicció secreta al tabac de la reina. Detall que Faccio assegura després de recollir testimonis i declaracions de Jesús Ortiz, pare de Letícia, sa tia Henar Ortiz i el cosí David Rocasolano.

 

Que la reina Letícia fume en secret sorprén molt, ja que és una persona molt saludable, deportista i, fins i tot, obsessiva per cuidar al màxim cada detall del seu físic, sent molt metòdica i responsable amb la seua salut. Segons Faccio, la reina Letícia fuma i este hàbit el tindria des de la seua etapa com a periodista. El més sorprenent és que la monarca presidix actes antitabac, però l’escriptor compartix en la seua obra que la dona del rei Felip ha arribat a amagar-se en algun lavabo per a fumar-se algun cigarret.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.

La dura temporada de Carlos Álvarez en el Llevant acaba una altra vegada en la infermeria

Carlos Álvarez, heroi de l'últim ascens del Llevant, s'ha lesionat el turmell esquerre i està pràcticament descartat per als quatre partits finals de LaLiga EA Sports després d'un curs plagat de problemes físics.

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.

PP i Vox reclamen tancar ja la comissió de la dana de Les Corts sense la compareixença de Pradas

PP i Vox proposen donar per conclosa este mes la comissió d'investigació de la dana de 2024 en Les Corts, sense que compareguen la exconsellera Salomé Pradas ni el subdirector d'Emergències Jorge Suárez, la qual cosa ha deslligat les crítiques de l'oposició.

CSIF se suma a la vaga indefinida del professorat després del suport majoritari de les seues bases

CSIF s'incorpora com a convocant a la vaga del professorat en la Comunitat Valenciana després de recolzar-la més del 76% de les seues bases i aposta per un atur indefinit amb inici al maig.