25.2 C
València
Dissabte, 7 juny, 2025

Jorge assegura que Marta Calvo va morir per un perillós joc amb sexe i cocaïna

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Jorge Ignacio Palma portava 27 dies fugit de la policia, ocult en una casa de la província de València. La seua versió —la que va donar als agents de la Guàrdia Civil de la localitat de Carcaixent— és que Marta Calvo va morir de manera accidental. De moment, no s’ha localitzat el cadàver de la xica valenciana, pel que la justícia no pot desmentir ni confirmar la versió del colombià de 37 anys.

 

Segons el sospitós, la cronologia dels fets és la següent: els dos havien quedat a través d’una pàgina web en sa casa, en Manuel i haurien practicat sexe consentit mentres consumien cocaïnaMarta hauria mort de manera accidental per una fallada cardíaca, potser a causa de la quantitat de droga que havia consumit, sempre segons la declaració de Jorge Ignacio.

 

En vista dels seus antecedents —ja havia estat relacionat amb la mort d’una prostituta en el barri de Russafa (València)—, el sospitós es va vore acorralat i va trossejar el cos de Marta. Després, va distribuir el cadàver per diferents contenidors de la zona, va netejar a consciència el pis de Manuel i va fugir de la regió.

 

No s’ha pogut comprovar la seua versió

En este sentit, no han trobat cap resta biològica que puga sustentar o contradir esta versió. La veritat és que hi ha un espectre molt ampli quant a la pena de presó que podria complir. De confirmar-se l’assassinat, li podrien caure fins a 25 anys. Si al final li condemnen per profanació, la pena màxima és de cinc mesos de presó substituïbles per una multa.

 

Després de la seua detenció, poc després de les tres de la matinada d’este dimecres 4 de desembre, Jorge Ignacio Palma va ser assistit per un advocat de pagament. Va poder haver oferit una versió preparada a mesura, meditada durant els llargs 27 dies que ha estat en parador desconegut. Només la troballa del cos i la seua posterior anàlisi podrien llançar un poc de llum a un cas que ha tornat a commocionar al país.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nets i avis cuinen junts en el concurs Sènior Xef a Castelló

L'Ajuntament de Castelló organitza Sènior Xef, un concurs on nets i avis cuinen plats tradicionals a quatre mans, fomentant l'envelliment actiu i l'ús de productes locals.

Alcoi i Ontinyent registren 36,5 graus en una jornada de temperatures estiuenques en la Comunitat Valenciana

Alcoi i Ontinyent aconseguixen temperatures màximes de 36,5 graus en una jornada amb calor estiuenca avançada en la Comunitat Valenciana, segons l'Agència Estatal de Meteorologia.

Bombers estabilitzen incendi a camp ras de desballestament a Muro d’Alcoi

L'incendi declarat en un descampat d'un desballestament a Muro d'Alcoi ha sigut controlat per bombers sense afectar les naus industrials pròximes.

El ximpanzé Ekon avança amb èxit en la seua criança assistida en Bioparc València

El ximpanzé Ekon, nascut fa 15 setmanes en Bioparc València, supera amb èxit la fase final de criança amb contacte humà a causa de dificultats de la seua mare, mantenint el vincle amb el seu grup familiar.

Bebé de quatre mesos patix cremades després d’explosió de patinet elèctric a Paterna

Un bebé de quatre mesos ha patit cremades de primer i segon grau després de l'explosió d'un patinet elèctric en un domicili de Paterna, València. Va ser atés i traslladat a l'Hospital La Fe.

Sacrifiquen manta de 2,2 metres encallada a Cullera per a evitar sofriment i davant impossibilitat de recuperació

Una manta de 2,2 metres encallada a la platja de Cullera va ser sacrificada per la Fundació Oceanogràfic de València després d'intentar revertir la seua situació sense èxit per a evitar el seu sofriment.

Compromís exigix a la Generalitat i ajuntaments valencians trencar relacions amb Israel per genocidi en Palestina

Compromís presenta en Les Corts una proposta urgent per a condemnar el genocidi israelià contra palestins i que la Generalitat i ajuntaments valencians trenquen vincles amb Israel.

El xicotet ximpanzé Ekon avança reeixidament en la seua criança amb contacte humà en Bioparc València

Ekon, ximpanzé nascut en Bioparc València, progressa favorablement en la seua criança sota cura humana a causa de dificultats maternals. Està en la seua fase final d'alimentació amb contacte humà, mantenint vincles familiars i preparació per a la seua integració al grup.