Estivella convoca una concentració en suport a la família de Marta Calvo

Marta Calvo

Concentració este dijous en suport a la família de Marta Calvo | Facebook – Marta Calvo

 

L’Ajuntament de la localitat d’Estivella, en la comarca del Camp de Morvedre, (València) i poble a on va nàixer la desapareguda Marta Calvo, ha convocat per a este dijous una concentració i minut de silenci per a expressar el seu suport a la família de la jove desapareguda i la «commoció» que senten els veïns.

 

Rafael Mateu, l’alcalde, ha assegurat que la població està impactada després de què el principal sospitós s’haja entregat este dimecres a la Guàrdia Civil i que la investigació apunte a la mort violenta de la jove. El primer edil ha destacat el «silenci» en el què ha viscut el municipi del què eren naturals tant Marta com la seua família.

 

La convocatòria s’ha aprovat en un ple extraordinari d’urgència celebrat esta vesprada en l’Ajuntament d’Estivella. El consistori, per unanimitat, ha mostrat el seu suport a la família i s’ha posat a la seua disposició per al que necessiten. D’esta forma, han volgut demostrar el seu «rebuig a la violència masclista» patida per la jove.

 

La jove hauria patit una «agressió física»

Les forces de seguretat busquen a Marta Calvo des del 9 de novembre després de què quedara amb un home per internet i comunicara a sa mare per Whatsapp la seua ubicació en la localitat valenciana de Manuel. La Delegació del Govern en el territori valencià manté com a principal hipòtesi que la jove va patir una «agressió física» que «podria haver comportat la seua mort violenta», segons ha informat el delegat, Juan Carlos Fulgencio, en una roda de premsa convocada a primera hora d’este dimecres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.