Estivella convoca una concentració en suport a la família de Marta Calvo

Marta Calvo

Concentració este dijous en suport a la família de Marta Calvo | Facebook – Marta Calvo

 

L’Ajuntament de la localitat d’Estivella, en la comarca del Camp de Morvedre, (València) i poble a on va nàixer la desapareguda Marta Calvo, ha convocat per a este dijous una concentració i minut de silenci per a expressar el seu suport a la família de la jove desapareguda i la «commoció» que senten els veïns.

 

Rafael Mateu, l’alcalde, ha assegurat que la població està impactada després de què el principal sospitós s’haja entregat este dimecres a la Guàrdia Civil i que la investigació apunte a la mort violenta de la jove. El primer edil ha destacat el «silenci» en el què ha viscut el municipi del què eren naturals tant Marta com la seua família.

 

La convocatòria s’ha aprovat en un ple extraordinari d’urgència celebrat esta vesprada en l’Ajuntament d’Estivella. El consistori, per unanimitat, ha mostrat el seu suport a la família i s’ha posat a la seua disposició per al que necessiten. D’esta forma, han volgut demostrar el seu «rebuig a la violència masclista» patida per la jove.

 

La jove hauria patit una «agressió física»

Les forces de seguretat busquen a Marta Calvo des del 9 de novembre després de què quedara amb un home per internet i comunicara a sa mare per Whatsapp la seua ubicació en la localitat valenciana de Manuel. La Delegació del Govern en el territori valencià manté com a principal hipòtesi que la jove va patir una «agressió física» que «podria haver comportat la seua mort violenta», segons ha informat el delegat, Juan Carlos Fulgencio, en una roda de premsa convocada a primera hora d’este dimecres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El criteri d’arrelament per a accedir a les VPP serà de preferència i no exclourà ningú

La Generalitat ha detallat que l’arrelament en l’accés a les Vivendes de Protecció Pública no respon a una prioritat nacional, sinó a la vinculació amb el territori, i que funcionarà com a criteri de preferència i no d’exclusió.

La jutgessa de la DANA reclama a Camarero els arxius adjunts del xat del Consell

El jutjat de Catarroja ha demanat a Susana Camarero que entregue voluntàriament els arxius adjunts del xat 'Consell PP' abans de decidir si cita a declarar com a testimoni el conseller Vicente Martínez Mus per la gestió de la DANA de 2024.

Pérez Llorca defensa que la singularitat que s’ha de tractar és la valenciana en la nova finançació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, rebutja negociar la finançació en taules bilaterals i defensa que, si hi ha singularitats, s’atenga la de la Comunitat Valenciana, la menys finançada. La CEV reclama una reunió entre Pedro Sánchez i Alberto Núñez Feijóo i que el debat es faça al Consell de Política Fiscal i Financera.

Els empresaris exigixen un calendari ferm per al túnel passador ferroviari de València

La CEV ha reclamat al Govern d Espanya un calendari vinculant per a executar el túnel passador ferroviari de València, clau per a la connexió amb Europa i que, segons els empresaris, continua pràcticament a zero.

L’alumne amb millor nota de la Comunitat estudiarà Medicina a la UMH

Ricardo Regalado, alumne del col·legi La Purísima de Torrevieja, ha aconseguit un 13,92 sobre 14 en la PAU i cursarà Medicina a la Universitat Miguel Hernández, al campus de Sant Joan d’Alacant.

Rovira recorda que l’‘Extra FLA’ és deute i que a la Comunitat no li regalen res

El conseller d’Hisenda José Antonio Rovira ha remarcat que l’‘Extra FLA’ és nou endeutament i que el Govern central només ingressa a la Comunitat Valenciana el que li correspon per llei.

Set dies de paros en TRAM d’Alacant durant les Fogueres i quatre en Metrovalència este juny

Els maquinistes de FGV han convocat un nou cicle de paros entre el 19 i el 30 de juny, amb set jornades en TRAM d’Alacant, que coincidixen amb les Fogueres, i quatre dies en Metrovalència, per a reclamar més seguretat operacional i millores professionals.

Registre policial a la clínica del logopeda assassinat per uns possibles abusos a un menor

Agents d'Homicidis i Policia Científica de la Policia Nacional han registrat la clínica logopèdica de València on un pare ha assassinat el professional que tractava el seu fill de 2 anys, després de sospitar d'uns possibles abusos sexuals al menor.