Estivella convoca una concentració en suport a la família de Marta Calvo

Marta Calvo

Concentració este dijous en suport a la família de Marta Calvo | Facebook – Marta Calvo

 

L’Ajuntament de la localitat d’Estivella, en la comarca del Camp de Morvedre, (València) i poble a on va nàixer la desapareguda Marta Calvo, ha convocat per a este dijous una concentració i minut de silenci per a expressar el seu suport a la família de la jove desapareguda i la «commoció» que senten els veïns.

 

Rafael Mateu, l’alcalde, ha assegurat que la població està impactada després de què el principal sospitós s’haja entregat este dimecres a la Guàrdia Civil i que la investigació apunte a la mort violenta de la jove. El primer edil ha destacat el «silenci» en el què ha viscut el municipi del què eren naturals tant Marta com la seua família.

 

La convocatòria s’ha aprovat en un ple extraordinari d’urgència celebrat esta vesprada en l’Ajuntament d’Estivella. El consistori, per unanimitat, ha mostrat el seu suport a la família i s’ha posat a la seua disposició per al que necessiten. D’esta forma, han volgut demostrar el seu «rebuig a la violència masclista» patida per la jove.

 

La jove hauria patit una «agressió física»

Les forces de seguretat busquen a Marta Calvo des del 9 de novembre després de què quedara amb un home per internet i comunicara a sa mare per Whatsapp la seua ubicació en la localitat valenciana de Manuel. La Delegació del Govern en el territori valencià manté com a principal hipòtesi que la jove va patir una «agressió física» que «podria haver comportat la seua mort violenta», segons ha informat el delegat, Juan Carlos Fulgencio, en una roda de premsa convocada a primera hora d’este dimecres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Gayà reclama més ambició en l’últim any de Mestalla

José Luis Gayà considera especial l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027 i insta l’equip a ser més ambiciós des de l’inici de LaLiga.

Toni Francés deixa l’alcaldia d’Alcoi en 2027 després de quinze anys i obri la porta a Lorena Zamorano

L’alcalde d’Alcoi, Toni Francés, ha anunciat que no repetirà com a candidat del PSPV-PSOE en 2027 després de quinze anys governant, i ha obert la porta perquè Lorena Zamorano encapçale la candidatura socialista.

La Justícia avala l’Ajuntament d’Alacant i permet seguir disparant mascletaes en la plaça dels Luceros

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana ha estimat el recurs de l’Ajuntament d’Alacant i ha conclòs que l’associació Salvem el Nostre Patrimoni no estava legitimada per a impugnar les bases del concurs de mascletaes en la plaça dels Luceros.

PP i Vox tomben les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament

La majoria de PP i Vox en Les Corts ha rebutjat les esmenes a la totalitat de PSPV i Compromís a la llei d’acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, en un debat marcat per les acusacions creuades sobre la “prioritat nacional” i el model fiscal.

La plantilla de Lladró manté els paros contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores per oposar-se al descuelgue de la part econòmica del conveni i advertixen que les mobilitzacions seguiran si no es garantixen els drets salarials.

La plantilla de Lladró manté les aturades contra el descuelgue salarial del conveni

Els treballadors de Lladró, Arte y Porcelanas i Daisa han fet un nou paro de dos hores en protesta pel descuelgue del conveni en la part econòmica i advertixen que les mobilitzacions continuaran si no es garantixen els seus drets salarials.

Alicant amplia fins divendres el dispositiu per calor extrema i atén 55 persones sense llar en el CAUS

L’Ajuntament d’Alacant ha ampliat fins divendres el dispositiu especial per l’ola de calor per a persones sense llar, amb 55 atesos en el CAUS i reforç d’atenció a majors i dependents.

Multes a Vila-real per usar targetes de discapacitat de persones mortes per aparcar

La Policia Local de Vila-real ha detectat en els últims quatre mesos 23 casos d’ús irregular de targetes d’estacionament per a persones amb mobilitat reduïda, incloses fotocòpies i targetes de persones mortes.