Estivella convoca una concentració en suport a la família de Marta Calvo

Marta Calvo

Concentració este dijous en suport a la família de Marta Calvo | Facebook – Marta Calvo

 

L’Ajuntament de la localitat d’Estivella, en la comarca del Camp de Morvedre, (València) i poble a on va nàixer la desapareguda Marta Calvo, ha convocat per a este dijous una concentració i minut de silenci per a expressar el seu suport a la família de la jove desapareguda i la «commoció» que senten els veïns.

 

Rafael Mateu, l’alcalde, ha assegurat que la població està impactada després de què el principal sospitós s’haja entregat este dimecres a la Guàrdia Civil i que la investigació apunte a la mort violenta de la jove. El primer edil ha destacat el «silenci» en el què ha viscut el municipi del què eren naturals tant Marta com la seua família.

 

La convocatòria s’ha aprovat en un ple extraordinari d’urgència celebrat esta vesprada en l’Ajuntament d’Estivella. El consistori, per unanimitat, ha mostrat el seu suport a la família i s’ha posat a la seua disposició per al que necessiten. D’esta forma, han volgut demostrar el seu «rebuig a la violència masclista» patida per la jove.

 

La jove hauria patit una «agressió física»

Les forces de seguretat busquen a Marta Calvo des del 9 de novembre després de què quedara amb un home per internet i comunicara a sa mare per Whatsapp la seua ubicació en la localitat valenciana de Manuel. La Delegació del Govern en el territori valencià manté com a principal hipòtesi que la jove va patir una «agressió física» que «podria haver comportat la seua mort violenta», segons ha informat el delegat, Juan Carlos Fulgencio, en una roda de premsa convocada a primera hora d’este dimecres.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.