Jorge confessa que trossejà a Marta Calvo i la tirà en diferents contenidors

ACTUALITZAT 04/12/2019 a les 11.24 hores. Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós del cas de la desaparició de Marta Calvo, ha confessat este dimecres que trossejà a Marta i tirà les diferents parts del cos en diferents contenidors. 

 

Primera declaració en l’interrogatori

Fulgencio, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, ha insistit en la possibilitat de què el detingut «siga el causant de la desaparició i també d’una agressió física i, en conseqüència, de la mort violenta» de la jove.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el principal sospitós del cas ha declarat en l’interrogatori que matà a marta i la tirà a un contenidor.

 

El detingut, segons el delegat del Govern, no va arribar a eixir d’Espanya i la seua captura ha sigut possible gràcies a «la pressió policial», ha subratllat Fulgencio, qui no ha donat més detalls sobre l’operatiu.

 

S’entrega el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo

Jorge Ignacio P.J., principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo en Manuel, en la Ribera (València), ha sigut detingut este dimarts. Jorge s’ha entregat en Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, a només 20 minuts, i està sent interrogat.

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha afirmat en una roda de premsa que la principal hipòtesi és que Marta Calvo «no només va desparéixer, sinó que va patir una agressió violenta que li va fer perdre la vida».

 

Respecte de la desaparició de Wafa, la xica que busquen en Carcaixent, Fulgencio ha afirmat que no té cap relació amb la de Marta Calvo i que «no contemplen la possibilitat de què haja patit cap tipo d’agressió, sinó que es tracta d’una desaparició voluntària». 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.