Jorge confessa que trossejà a Marta Calvo i la tirà en diferents contenidors

ACTUALITZAT 04/12/2019 a les 11.24 hores. Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós del cas de la desaparició de Marta Calvo, ha confessat este dimecres que trossejà a Marta i tirà les diferents parts del cos en diferents contenidors. 

 

Primera declaració en l’interrogatori

Fulgencio, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, ha insistit en la possibilitat de què el detingut «siga el causant de la desaparició i també d’una agressió física i, en conseqüència, de la mort violenta» de la jove.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el principal sospitós del cas ha declarat en l’interrogatori que matà a marta i la tirà a un contenidor.

 

El detingut, segons el delegat del Govern, no va arribar a eixir d’Espanya i la seua captura ha sigut possible gràcies a «la pressió policial», ha subratllat Fulgencio, qui no ha donat més detalls sobre l’operatiu.

 

S’entrega el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo

Jorge Ignacio P.J., principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo en Manuel, en la Ribera (València), ha sigut detingut este dimarts. Jorge s’ha entregat en Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, a només 20 minuts, i està sent interrogat.

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha afirmat en una roda de premsa que la principal hipòtesi és que Marta Calvo «no només va desparéixer, sinó que va patir una agressió violenta que li va fer perdre la vida».

 

Respecte de la desaparició de Wafa, la xica que busquen en Carcaixent, Fulgencio ha afirmat que no té cap relació amb la de Marta Calvo i que «no contemplen la possibilitat de què haja patit cap tipo d’agressió, sinó que es tracta d’una desaparició voluntària». 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser l’“absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica les paraules de Feijóo sobre l’absentisme laboral i assenyala Mazón i el Consell del PP per la seua actuació el dia de la DANA a València, acusant-los de no estar al seu lloc de treball.

Morant replica a Feijóo i acusa Mazón de ser el “vago i absentista” en la DANA de València

Diana Morant critica Alberto Núñez Feijóo per parlar d’absentisme laboral i acusa Carlos Mazón i el Consell del PP de no estar al seu lloc durant la DANA de València, que va deixar 230 víctimes mortals.

Tellado promet que un govern del PP acabarà amb la “delinqüència” del PSOE i el “carrusel delictiu”

Miguel Tellado acusa el Govern de Pedro Sánchez de afavorir la desigualtat entre territoris i parla d’un “carrusel delictiu”, mentre Juanfran Pérez Llorca reclama una excepcionalitat valenciana en el nou model de finançament per la DANA de 2024.

Les víctimes de la DANA rebutgen la Mesa de Treball i acusen la Generalitat d’ús partidista

L’Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 ha anunciat que no acudirà a la tercera reunió de la Mesa Permanent de Treball perquè considera que la Generalitat està utilitzant este òrgan amb finalitats partidistes a favor del PP.

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.