Jorge confessa que trossejà a Marta Calvo i la tirà en diferents contenidors

ACTUALITZAT 04/12/2019 a les 11.24 hores. Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós del cas de la desaparició de Marta Calvo, ha confessat este dimecres que trossejà a Marta i tirà les diferents parts del cos en diferents contenidors. 

 

Primera declaració en l’interrogatori

Fulgencio, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, ha insistit en la possibilitat de què el detingut «siga el causant de la desaparició i també d’una agressió física i, en conseqüència, de la mort violenta» de la jove.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el principal sospitós del cas ha declarat en l’interrogatori que matà a marta i la tirà a un contenidor.

 

El detingut, segons el delegat del Govern, no va arribar a eixir d’Espanya i la seua captura ha sigut possible gràcies a «la pressió policial», ha subratllat Fulgencio, qui no ha donat més detalls sobre l’operatiu.

 

S’entrega el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo

Jorge Ignacio P.J., principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo en Manuel, en la Ribera (València), ha sigut detingut este dimarts. Jorge s’ha entregat en Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, a només 20 minuts, i està sent interrogat.

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha afirmat en una roda de premsa que la principal hipòtesi és que Marta Calvo «no només va desparéixer, sinó que va patir una agressió violenta que li va fer perdre la vida».

 

Respecte de la desaparició de Wafa, la xica que busquen en Carcaixent, Fulgencio ha afirmat que no té cap relació amb la de Marta Calvo i que «no contemplen la possibilitat de què haja patit cap tipo d’agressió, sinó que es tracta d’una desaparició voluntària». 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.

L’exalcalde de Turís assegura que ningú va avisar del risc abans de la dana

L’exalcalde de Turís Ismael Corell ha explicat davant la jutgessa de Catarroja que el 29 d’octubre de 2024 no va rebre cap avís oficial de risc per la dana, malgrat acumular-se més de 700 litres per metre quadrat al municipi.
FILMOTECA D'ESTIU