Jorge confessa que trossejà a Marta Calvo i la tirà en diferents contenidors

ACTUALITZAT 04/12/2019 a les 11.24 hores. Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós del cas de la desaparició de Marta Calvo, ha confessat este dimecres que trossejà a Marta i tirà les diferents parts del cos en diferents contenidors. 

 

Primera declaració en l’interrogatori

Fulgencio, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, ha insistit en la possibilitat de què el detingut «siga el causant de la desaparició i també d’una agressió física i, en conseqüència, de la mort violenta» de la jove.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el principal sospitós del cas ha declarat en l’interrogatori que matà a marta i la tirà a un contenidor.

 

El detingut, segons el delegat del Govern, no va arribar a eixir d’Espanya i la seua captura ha sigut possible gràcies a «la pressió policial», ha subratllat Fulgencio, qui no ha donat més detalls sobre l’operatiu.

 

S’entrega el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo

Jorge Ignacio P.J., principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo en Manuel, en la Ribera (València), ha sigut detingut este dimarts. Jorge s’ha entregat en Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, a només 20 minuts, i està sent interrogat.

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha afirmat en una roda de premsa que la principal hipòtesi és que Marta Calvo «no només va desparéixer, sinó que va patir una agressió violenta que li va fer perdre la vida».

 

Respecte de la desaparició de Wafa, la xica que busquen en Carcaixent, Fulgencio ha afirmat que no té cap relació amb la de Marta Calvo i que «no contemplen la possibilitat de què haja patit cap tipo d’agressió, sinó que es tracta d’una desaparició voluntària». 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Tecnologies immersives que ja transformen la indústria i la salut mental i física

L’ITI impulsa els projectes cuidAR i ECOSIDEA, que utilitzen entorns digitals immersius i intel·ligència artificial per millorar teràpies, formació i processos industrials.

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.

Controlat de matinada l’incendi forestal de Forcall originat per un camió accidentat

Els bombers han estabilitzat de matinada l’incendi forestal declarat diumenge a Forcall (Castelló), provocat per un camió accidentat en un barranc. El foc ha obligat a desplegar mitjans aeris i terrestres i a activar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals.

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.