Jorge confessa que trossejà a Marta Calvo i la tirà en diferents contenidors

ACTUALITZAT 04/12/2019 a les 11.24 hores. Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós del cas de la desaparició de Marta Calvo, ha confessat este dimecres que trossejà a Marta i tirà les diferents parts del cos en diferents contenidors. 

 

Primera declaració en l’interrogatori

Fulgencio, el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, ha insistit en la possibilitat de què el detingut «siga el causant de la desaparició i també d’una agressió física i, en conseqüència, de la mort violenta» de la jove.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el principal sospitós del cas ha declarat en l’interrogatori que matà a marta i la tirà a un contenidor.

 

El detingut, segons el delegat del Govern, no va arribar a eixir d’Espanya i la seua captura ha sigut possible gràcies a “la pressió policial”, ha subratllat Fulgencio, qui no ha donat més detalls sobre l’operatiu.

 

S’entrega el principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo

Jorge Ignacio P.J., principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo en Manuel, en la Ribera (València), ha sigut detingut este dimarts. Jorge s’ha entregat en Carcaixent, localitat pròxima a Manuel, a només 20 minuts, i està sent interrogat.

 

El delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, ha afirmat en una roda de premsa que la principal hipòtesi és que Marta Calvo «no només va desparéixer, sinó que va patir una agressió violenta que li va fer perdre la vida».

 

Respecte de la desaparició de Wafa, la xica que busquen en Carcaixent, Fulgencio ha afirmat que no té cap relació amb la de Marta Calvo i que «no contemplen la possibilitat de què haja patit cap tipo d’agressió, sinó que es tracta d’una desaparició voluntària». 

 

També pots llegir…

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.