20.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Es reprén la busca de Marta Calvo amb l’UME i l’esquadró de cavalleria

La busca de Marta Calvo s’ha représ este dimarts en la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera, i els seus voltants, una faena a la que s’ha incorporat la Unitat Militar d’Emergències (UME) i l’esquadró de cavalleria de la Guàrdia Civil.

 

Més de 150 persones conformen el dispositiu de busca activat este dimarts, després de què la pluja que va caure ahir en la zona obligara a suspendre temporalment les labors de busca de la xica, de qui no es tenen notícies des del passat 7 de novembre.

 

Fonts de la Guàrdia Civil han manifestat que, en l’operatiu de busca d’esta jornada, participen agents especialitzats del Cos, com els de seguretat ciutadana, la unitat canina i l’esquadró de cavalleria, a més de personal de l’UME, però no pot actuar l’helicòpter, a causa de les males condicions meteorològiques

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket es reforça amb l’exterior francesa Kendra Chery després de la seua eixida del Jairis

El València Basket ha fitxat l'exterior francesa Kendra Chery després de rescindir amb el Jairis. Recuperada de la seua lesió de genoll, ha passat la revisió mèdica i se suma als entrenaments.

Pérez Llorca defén que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha defés que el seu partit i Carlos Mazón ja van assumir la responsabilitat per la dana, contrastant-lo amb la de l'Estat. Ha reiterat el seu respecte a les víctimes i ha detallat disculpes i mesures de suport i coordinació.

Bustinduy denuncia una persecució insuportable contra Mónica Oltra després de l’orde de juí oral

El ministre Pablo Bustinduy ha denunciat una persecució contra Mónica Oltra després de conéixer-se l'orde d'obrir juí oral. Ha oferit el seu suport i ha emmarcat el cas en un assetjament més ampli a l'esquerra.

L’oposició insistix en la dimissió de Barcala per irregularitats en vivendes públiques d’Alacant

PSPV-PSOE i Compromís han reclamat de nou l'eixida de l'alcalde després d'una inspecció policial en les VPP de la Platja de Sant Joan que ha revelat empadronaments absents i beneficiaris repetits. Els grups qüestionen la investigació municipal i demanen apartar a funcionaris assenyalats.

Renzo Saravia es presenta al València i apunta a guanyar-se la continuïtat

El lateral argentí, fitxat fins a final de temporada, va afirmar que seria un somni quedar-se a llarg termini i que buscarà guanyar-li'l en els 13 partits de lliga restants.

La jutgessa de la DANA eleva al TSJCV una exposició perquè investigue a Carlos Mazón

La jutgessa de Catarroja ha remés al TSJCV una exposició raonada perquè investigue al expresident Carlos Mazón per la gestió de la DANA. El trasllat obeïx a la seua condició d'aforat com a diputat en Les Corts.

Gradolí avisa que no hi haurà normalitat si es protegix a Mazón

La presidenta de Víctimes de la Dana ha assenyalat a Carlos Mazón com a principal responsable de les 230 morts i ha demanat a les Corts que esclarisquen què va fallar i qui va decidir no actuar.

El Circuit Ricardo Tormo llançarà 10.000 entrades extra per al GP de la Comunitat Valenciana

El traçat de Cheste afegirà prop de 10.000 localitats per al Gran Premi que tanca la temporada de MotoGP. La venda començarà el dimecres 25 de febrer a les 12.00 en la web del Circuit.