El sospitós de la desaparició de Marta Calvo ja va ser investigat per la mort d’una prostituta en València

Marta Calvo

Principal sospitós | Twitter

El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, que es troba desaparegut i buscat per la Policia, ja va ser investigat per la mort d’una prostituta en la ciutat de València. 

 

D’eixa manera ho avança hui el periòdic ‘Las Provincias’, que assenyala que Jorge Ignacio P.J., de 37 anys, va ser interrogat, pel fet de ser l’últim client d’una treballadora sexual, que va morir en un hospital dies més tard després d’haver mantingut relacions sexuals amb Jorge Ignacio. 

 

Segons pareix, l’empleada sexual va ser trobada per les seues companyes amb convulsions i desmaiada, després de què el sospitós abandonara ràpidament el prostíbul

 

Mesos més tard, la policia local de València, va conseguir trobar al sospitós, després de ser captat per una càmera la nit que va entrar en la casa de cites. A pesar de tot, només se li va atribuir un delicte per omissió de socors. 

 

Encara que es desconeix la causa de la mort de la meretriu, tot a punta al fet de què es va tractar d’una sobredosi per drogues, que el colombià li hauria subministrat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.