13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

El sospitós de la desaparició de Marta Calvo ja va ser investigat per la mort d’una prostituta en València

Marta Calvo

Principal sospitós | Twitter

El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, que es troba desaparegut i buscat per la Policia, ja va ser investigat per la mort d’una prostituta en la ciutat de València. 

 

D’eixa manera ho avança hui el periòdic ‘Las Provincias’, que assenyala que Jorge Ignacio P.J., de 37 anys, va ser interrogat, pel fet de ser l’últim client d’una treballadora sexual, que va morir en un hospital dies més tard després d’haver mantingut relacions sexuals amb Jorge Ignacio. 

 

Segons pareix, l’empleada sexual va ser trobada per les seues companyes amb convulsions i desmaiada, després de què el sospitós abandonara ràpidament el prostíbul

 

Mesos més tard, la policia local de València, va conseguir trobar al sospitós, després de ser captat per una càmera la nit que va entrar en la casa de cites. A pesar de tot, només se li va atribuir un delicte per omissió de socors. 

 

Encara que es desconeix la causa de la mort de la meretriu, tot a punta al fet de què es va tractar d’una sobredosi per drogues, que el colombià li hauria subministrat. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.