El sospitós de la desaparició de Marta Calvo ja va ser investigat per la mort d’una prostituta en València

Marta Calvo

Principal sospitós | Twitter

El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, que es troba desaparegut i buscat per la Policia, ja va ser investigat per la mort d’una prostituta en la ciutat de València. 

 

D’eixa manera ho avança hui el periòdic ‘Las Provincias’, que assenyala que Jorge Ignacio P.J., de 37 anys, va ser interrogat, pel fet de ser l’últim client d’una treballadora sexual, que va morir en un hospital dies més tard després d’haver mantingut relacions sexuals amb Jorge Ignacio. 

 

Segons pareix, l’empleada sexual va ser trobada per les seues companyes amb convulsions i desmaiada, després de què el sospitós abandonara ràpidament el prostíbul

 

Mesos més tard, la policia local de València, va conseguir trobar al sospitós, després de ser captat per una càmera la nit que va entrar en la casa de cites. A pesar de tot, només se li va atribuir un delicte per omissió de socors. 

 

Encara que es desconeix la causa de la mort de la meretriu, tot a punta al fet de què es va tractar d’una sobredosi per drogues, que el colombià li hauria subministrat. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.

La Generalitat porta al Suprem les delegacions de competències del Botànic en funcions

L’Advocacia General de la Generalitat ha presentat un recurs de cassació davant el Tribunal Suprem contra les sentències del TSJCV que van avalar les delegacions de competències signades pel Consell del Botànic en funcions, que afecten actuacions per uns 65 milions d’euros del Pla Edificant.