16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

El sospitós de la desaparició de Marta Calvo ja va ser investigat per la mort d’una prostituta en València

Marta Calvo

Principal sospitós | Twitter

El principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo, que es troba desaparegut i buscat per la Policia, ja va ser investigat per la mort d’una prostituta en la ciutat de València. 

 

D’eixa manera ho avança hui el periòdic ‘Las Provincias’, que assenyala que Jorge Ignacio P.J., de 37 anys, va ser interrogat, pel fet de ser l’últim client d’una treballadora sexual, que va morir en un hospital dies més tard després d’haver mantingut relacions sexuals amb Jorge Ignacio. 

 

Segons pareix, l’empleada sexual va ser trobada per les seues companyes amb convulsions i desmaiada, després de què el sospitós abandonara ràpidament el prostíbul

 

Mesos més tard, la policia local de València, va conseguir trobar al sospitós, després de ser captat per una càmera la nit que va entrar en la casa de cites. A pesar de tot, només se li va atribuir un delicte per omissió de socors. 

 

Encara que es desconeix la causa de la mort de la meretriu, tot a punta al fet de què es va tractar d’una sobredosi per drogues, que el colombià li hauria subministrat. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.