14.1 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Nous mitjans s’incorporaran este divendres a la busca de Marta Calvo

Nous mitjans de la Guàrdia Civil s’incorporaran este divendres a la busca de pistes sobre el parador de Marta Calvo, la xica de 25 anys, de qui no es tenen notícies des de principis del mes de novembre quan va quedar per internet amb un home i va comunicar a sa mare per WhatsApp la seua ubicació en la localitat de Manuel, en la Ribera (València).

 

D’esta manera ho ha avançat el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, en atenció a mitjans durant el lliurament dels premis Meninas. El delegat ha manifestat que durant la jornada d’este dijous no s’han produït «avanços substancials» en la investigació.

 

Fulgencio ha indicat que els treballs se centren en tres «qüestions bàsiques: localitzar a la persona desapareguda en el millor estat possible, buscar a la que sense dubte va ser l’última persona que va estar amb ella, Jorge, i sobre qui tenim una profunda sospita de què poguera haver-la portat a una desaparició forçosa i tractar de determinar com es van produir els fets».

 

Baix d’este prisma, el delegat ha detallat que «este cas està molt centrat en el presumpte autor, que, en no estar present, deixa una línia d’actuació molt limitada».

 

Respecte a la incorporació d’altres cossos de seguretat en un futur a la busca, Fulgencio ha detallat que tant el Cos Nacional de Policia com la Policia Autonòmica han oferit col·laboració i que la Unitat Militar d’Emergències també podria participar.

 

No obstant això, ha indicat que no es demanaran voluntaris per a la busca: «Volem preservar qualsevol possible escenari. Si tinguérem circumstàncies més certes, podríem estar per activar el voluntariat», ha detallat.

 

Durant la jornada d’esta dijous, la Guàrdia Civil ha estés la busca al terme municipal de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València) l. Allí s’han estat fent registres en punts a on l’home poguera haver mantingut alguna relació, a més de registres en punts del terme municipal.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.