Nous mitjans s’incorporaran este divendres a la busca de Marta Calvo

Nous mitjans de la Guàrdia Civil s’incorporaran este divendres a la busca de pistes sobre el parador de Marta Calvo, la xica de 25 anys, de qui no es tenen notícies des de principis del mes de novembre quan va quedar per internet amb un home i va comunicar a sa mare per WhatsApp la seua ubicació en la localitat de Manuel, en la Ribera (València).

 

D’esta manera ho ha avançat el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, en atenció a mitjans durant el lliurament dels premis Meninas. El delegat ha manifestat que durant la jornada d’este dijous no s’han produït «avanços substancials» en la investigació.

 

Fulgencio ha indicat que els treballs se centren en tres «qüestions bàsiques: localitzar a la persona desapareguda en el millor estat possible, buscar a la que sense dubte va ser l’última persona que va estar amb ella, Jorge, i sobre qui tenim una profunda sospita de què poguera haver-la portat a una desaparició forçosa i tractar de determinar com es van produir els fets».

 

Baix d’este prisma, el delegat ha detallat que «este cas està molt centrat en el presumpte autor, que, en no estar present, deixa una línia d’actuació molt limitada».

 

Respecte a la incorporació d’altres cossos de seguretat en un futur a la busca, Fulgencio ha detallat que tant el Cos Nacional de Policia com la Policia Autonòmica han oferit col·laboració i que la Unitat Militar d’Emergències també podria participar.

 

No obstant això, ha indicat que no es demanaran voluntaris per a la busca: «Volem preservar qualsevol possible escenari. Si tinguérem circumstàncies més certes, podríem estar per activar el voluntariat», ha detallat.

 

Durant la jornada d’esta dijous, la Guàrdia Civil ha estés la busca al terme municipal de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València) l. Allí s’han estat fent registres en punts a on l’home poguera haver mantingut alguna relació, a més de registres en punts del terme municipal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU