Nous mitjans s’incorporaran este divendres a la busca de Marta Calvo

Nous mitjans de la Guàrdia Civil s’incorporaran este divendres a la busca de pistes sobre el parador de Marta Calvo, la xica de 25 anys, de qui no es tenen notícies des de principis del mes de novembre quan va quedar per internet amb un home i va comunicar a sa mare per WhatsApp la seua ubicació en la localitat de Manuel, en la Ribera (València).

 

D’esta manera ho ha avançat el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, en atenció a mitjans durant el lliurament dels premis Meninas. El delegat ha manifestat que durant la jornada d’este dijous no s’han produït «avanços substancials» en la investigació.

 

Fulgencio ha indicat que els treballs se centren en tres «qüestions bàsiques: localitzar a la persona desapareguda en el millor estat possible, buscar a la que sense dubte va ser l’última persona que va estar amb ella, Jorge, i sobre qui tenim una profunda sospita de què poguera haver-la portat a una desaparició forçosa i tractar de determinar com es van produir els fets».

 

Baix d’este prisma, el delegat ha detallat que «este cas està molt centrat en el presumpte autor, que, en no estar present, deixa una línia d’actuació molt limitada».

 

Respecte a la incorporació d’altres cossos de seguretat en un futur a la busca, Fulgencio ha detallat que tant el Cos Nacional de Policia com la Policia Autonòmica han oferit col·laboració i que la Unitat Militar d’Emergències també podria participar.

 

No obstant això, ha indicat que no es demanaran voluntaris per a la busca: «Volem preservar qualsevol possible escenari. Si tinguérem circumstàncies més certes, podríem estar per activar el voluntariat», ha detallat.

 

Durant la jornada d’esta dijous, la Guàrdia Civil ha estés la busca al terme municipal de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València) l. Allí s’han estat fent registres en punts a on l’home poguera haver mantingut alguna relació, a més de registres en punts del terme municipal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.