Nous mitjans s’incorporaran este divendres a la busca de Marta Calvo

Nous mitjans de la Guàrdia Civil s’incorporaran este divendres a la busca de pistes sobre el parador de Marta Calvo, la xica de 25 anys, de qui no es tenen notícies des de principis del mes de novembre quan va quedar per internet amb un home i va comunicar a sa mare per WhatsApp la seua ubicació en la localitat de Manuel, en la Ribera (València).

 

D’esta manera ho ha avançat el delegat del Govern en la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, en atenció a mitjans durant el lliurament dels premis Meninas. El delegat ha manifestat que durant la jornada d’este dijous no s’han produït «avanços substancials» en la investigació.

 

Fulgencio ha indicat que els treballs se centren en tres «qüestions bàsiques: localitzar a la persona desapareguda en el millor estat possible, buscar a la que sense dubte va ser l’última persona que va estar amb ella, Jorge, i sobre qui tenim una profunda sospita de què poguera haver-la portat a una desaparició forçosa i tractar de determinar com es van produir els fets».

 

Baix d’este prisma, el delegat ha detallat que «este cas està molt centrat en el presumpte autor, que, en no estar present, deixa una línia d’actuació molt limitada».

 

Respecte a la incorporació d’altres cossos de seguretat en un futur a la busca, Fulgencio ha detallat que tant el Cos Nacional de Policia com la Policia Autonòmica han oferit col·laboració i que la Unitat Militar d’Emergències també podria participar.

 

No obstant això, ha indicat que no es demanaran voluntaris per a la busca: «Volem preservar qualsevol possible escenari. Si tinguérem circumstàncies més certes, podríem estar per activar el voluntariat», ha detallat.

 

Durant la jornada d’esta dijous, la Guàrdia Civil ha estés la busca al terme municipal de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València) l. Allí s’han estat fent registres en punts a on l’home poguera haver mantingut alguna relació, a més de registres en punts del terme municipal.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU