Troben peces de roba amb el que podria ser sang en la investigació de Marta Calvo

Els investigadors de la Guàrdia Civil que treballen en la busca de Marta Calvo, la xica desapareguda des del passat 7 de novembre en Manuel, en la Ribera (València), han trobat diferents peces de roba amb restes del que podria ser sang

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els agents haurien trobat estes possibles pistes en els registres de les dos cases —una en Manuel i una altra en l’Olleria— utilitzades per Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós de la desaparició de Marta.

 

Les troballes ja han sigut enviades al Servici de Criminalística de la Guàrdia Civil per a que el Departament de Biologia determine si es tracta de restes de sang i si son de Marta o de Jorge.

 

Analitzen un ordinador portàtil

Durant els registres, els agents també van intervindre un ordinador portàtil, que l’ama de la casa de l’Olleria afirmava que utilitzava quan es va fer passar per estudiant universitari. Els agents de la Unitat Central Operativa (UCO), desplaçats des de Madrid, ja l’estan analitzant.

 

Els investigadors analitzen les últimes petjades digitals tant de Jorge Ignacio com de Marta, amb l’objectiu de trobar pistes sobre el seu parador, després de més de tres setmanes desapareguts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.