13.2 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Troben peces de roba amb el que podria ser sang en la investigació de Marta Calvo

Els investigadors de la Guàrdia Civil que treballen en la busca de Marta Calvo, la xica desapareguda des del passat 7 de novembre en Manuel, en la Ribera (València), han trobat diferents peces de roba amb restes del que podria ser sang

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els agents haurien trobat estes possibles pistes en els registres de les dos cases —una en Manuel i una altra en l’Olleria— utilitzades per Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós de la desaparició de Marta.

 

Les troballes ja han sigut enviades al Servici de Criminalística de la Guàrdia Civil per a que el Departament de Biologia determine si es tracta de restes de sang i si son de Marta o de Jorge.

 

Analitzen un ordinador portàtil

Durant els registres, els agents també van intervindre un ordinador portàtil, que l’ama de la casa de l’Olleria afirmava que utilitzava quan es va fer passar per estudiant universitari. Els agents de la Unitat Central Operativa (UCO), desplaçats des de Madrid, ja l’estan analitzant.

 

Els investigadors analitzen les últimes petjades digitals tant de Jorge Ignacio com de Marta, amb l’objectiu de trobar pistes sobre el seu parador, després de més de tres setmanes desapareguts.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.

Danjuma i Thierry seguixen sense entrenar-se i són dubte per al derbi davant el Llevant

L'extrem neerlandés i el lateral portugués van treballar al marge per tercer i segon dia, respectivament, i la seua presència en el Ciutat de València va quedar en l'aire.

València suspén l’Any Nou Xinés i tanca parcs per l’avís taronja de vent

València ha suspés la celebració de l'Any Nou Xinés i ha tancat parcs i jardins per l'avís taronja de vent. L'Ajuntament reforça servicis i suspén activitats a l'aire lliure mentres dure la previsió.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi

Xàbia ha homenatjat les dos víctimes de l'incendi amb un minut de silenci i ha decretat dol oficial. L'edifici es manté estable i els veïns tornaran de manera gradual mentres s'investiga la causa.