Troben peces de roba amb el que podria ser sang en la investigació de Marta Calvo

Els investigadors de la Guàrdia Civil que treballen en la busca de Marta Calvo, la xica desapareguda des del passat 7 de novembre en Manuel, en la Ribera (València), han trobat diferents peces de roba amb restes del que podria ser sang

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els agents haurien trobat estes possibles pistes en els registres de les dos cases —una en Manuel i una altra en l’Olleria— utilitzades per Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós de la desaparició de Marta.

 

Les troballes ja han sigut enviades al Servici de Criminalística de la Guàrdia Civil per a que el Departament de Biologia determine si es tracta de restes de sang i si son de Marta o de Jorge.

 

Analitzen un ordinador portàtil

Durant els registres, els agents també van intervindre un ordinador portàtil, que l’ama de la casa de l’Olleria afirmava que utilitzava quan es va fer passar per estudiant universitari. Els agents de la Unitat Central Operativa (UCO), desplaçats des de Madrid, ja l’estan analitzant.

 

Els investigadors analitzen les últimes petjades digitals tant de Jorge Ignacio com de Marta, amb l’objectiu de trobar pistes sobre el seu parador, després de més de tres setmanes desapareguts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Un banc de meduses obliga a extremar les precaucions a la platja de la Goleta

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta, a Tavernes de la Valldigna, i ha obligat a hissar bandera groga i avís específic de meduses.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.

Mafalda Cardenal deixa arrere el desamor: ara compon des de la felicitat

La cantant alacantina Mafalda Cardenal admet que ja no pot escriure des del desamor, celebra una nova etapa vital i artística marcada per lamor i repassa el boom de Tu fan i els seus somnis de col·laboració.

Sis motoristes detinguts a Torrent per conducció temerària en grup a l’A-7

La Guàrdia Civil ha detingut sis motoristes, dos menors, que circulaven de forma temerària en un grup d’unes 25 motocicletes per l’A-7 a l’altura de Torrent i la CV-35, i investiga possibles nous implicats.