Troben peces de roba amb el que podria ser sang en la investigació de Marta Calvo

Els investigadors de la Guàrdia Civil que treballen en la busca de Marta Calvo, la xica desapareguda des del passat 7 de novembre en Manuel, en la Ribera (València), han trobat diferents peces de roba amb restes del que podria ser sang

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els agents haurien trobat estes possibles pistes en els registres de les dos cases —una en Manuel i una altra en l’Olleria— utilitzades per Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós de la desaparició de Marta.

 

Les troballes ja han sigut enviades al Servici de Criminalística de la Guàrdia Civil per a que el Departament de Biologia determine si es tracta de restes de sang i si son de Marta o de Jorge.

 

Analitzen un ordinador portàtil

Durant els registres, els agents també van intervindre un ordinador portàtil, que l’ama de la casa de l’Olleria afirmava que utilitzava quan es va fer passar per estudiant universitari. Els agents de la Unitat Central Operativa (UCO), desplaçats des de Madrid, ja l’estan analitzant.

 

Els investigadors analitzen les últimes petjades digitals tant de Jorge Ignacio com de Marta, amb l’objectiu de trobar pistes sobre el seu parador, després de més de tres setmanes desapareguts.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.