13.5 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Troben peces de roba amb el que podria ser sang en la investigació de Marta Calvo

Els investigadors de la Guàrdia Civil que treballen en la busca de Marta Calvo, la xica desapareguda des del passat 7 de novembre en Manuel, en la Ribera (València), han trobat diferents peces de roba amb restes del que podria ser sang

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, els agents haurien trobat estes possibles pistes en els registres de les dos cases —una en Manuel i una altra en l’Olleria— utilitzades per Jorge Ignacio P.J., el principal sospitós de la desaparició de Marta.

 

Les troballes ja han sigut enviades al Servici de Criminalística de la Guàrdia Civil per a que el Departament de Biologia determine si es tracta de restes de sang i si son de Marta o de Jorge.

 

Analitzen un ordinador portàtil

Durant els registres, els agents també van intervindre un ordinador portàtil, que l’ama de la casa de l’Olleria afirmava que utilitzava quan es va fer passar per estudiant universitari. Els agents de la Unitat Central Operativa (UCO), desplaçats des de Madrid, ja l’estan analitzant.

 

Els investigadors analitzen les últimes petjades digitals tant de Jorge Ignacio com de Marta, amb l’objectiu de trobar pistes sobre el seu parador, després de més de tres setmanes desapareguts.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.