Penélope Cruz i la reina Letizia, història d’una gran amistat

Imatge de 'La reina d'Espanya'

Imatge de ‘La reina d’Espanya’ | CEDIDA

 

La reina Letizia i l’actriu Penélope Cruz són amigues. L’any 2016 eixia a la llum aquesta particular relació entre dos persones que sembla que tinguen poc a veure una amb l’altra. Doncs el que s’ha sabut és que aquesta amistat és de llarg recorregut i s’ha forjat amb el pas del temps.

 

La seua amistat va transcendir a la llum pública arran de la pel·lícula ‘La reina de España’, en la qual Penélope encarnava a la reina Isabel la Catòlica. Letizia es va presentar un dia en el rodatge i va xarrar animadament amb tot l’equip i també amb l’actriu d’Alcobendas, a qui li va regalar un llibre.

 

Després va estar parlant i passejant amb Penélope, i fins i tot es van captar moments en què s’agafaven del braç, mostrant-se especialment afectuoses. L’actriu es va pronunciar respecte a aquell moment: «Ha sigut una visita molt bonica i especial, molta gent no sabia que vindria i veure la cara que van posar tots va ser genial. Letizia dóna molt de suport al cinema, li encanta i ha estat encantadora. Ha sigut el punt final perfecte del rodatge», explicava en aquell moment. 

 

Mònica Cruz va confirmar la seua amistat

A les dos les uneix la seua passió pel cinema i també la prudència amb què encaren les seues vides. La germana de Penélope, Mónica Cruz, confirmava la seua amistat: «Sí, clar, són amigues i no és la primera vegada ni l’última que se les veurà juntes», va dir després del moment que van protagonitzar en la set de rodatge de la pel·lícula de Fernando Trueba.

 

El rei Felip VI i la reina Letícia, durant un dels seus actes

El rei Felip VI i la reina Letizia, durant un dels seus actes | València Diari

 

Tot i que encara no les hem vist juntes en cap acte oficial, aquesta trobada està assegurada a l’entrega de les medalles d’or a les Belles Arts del pròxim any, corresponent als candidats de 2018, entre els quals figura com a premiada pel seu treball l’actriu Penélope Cruz.

 

Juntes de concert

Les dos celebritats han compartit moments juntes que no han transcendit als mitjans perquè es mantenen en secret. Ara bé, el seu gust pel grup de música U2 les va portar a coincidir en el concert que van realitzar l’any 2015 a Barcelona. Allí van assistir juntes i amb Javier Bardem, marit de Penélope.

 

Grup U2, en un concert de 2017

Grup U2, en un concert de 2017 | Xarxes Socials ‘U2’
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La boira causa quatre accidents i tala l’AP-7 a Moncofa: deu ferits

Quatre abastos quasi simultanis amb boira intensa han obligat a tallar l'AP-7 en sentit València a l'altura de Moncofa i Xilxes. Hi ha deu ferits i desviaments actius.

El Govern veu a Carlos Mazón més prop de la banqueta i a les víctimes més prop de justícia

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón està més prop de la banqueta després de la petició de la jutgessa de Catarroja al TSJ per la gestió de la DANA. Ha defés que és un pas lògic amb indicis suficients i que les víctimes estan més prop de justícia.

El CESID va apuntar que el rei va parlar amb Milans per a evitar danys a la Corona abans del juí del 23F

Els documents del 23F oberts al públic reunixen 153 arxius d'Interior, Defensa i Exteriors. Una nota del CESID de 1982 va donar credibilitat a contactes del rei amb Milans i esmenta Armada.

Passen a disposició judicial els tres detinguts per matar al seu veí a Benimàmet (València)

Els tres membres d'una mateixa família detinguts per la mort a punyalades d'un home de 59 anys a Benimàmet han passat a disposició judicial. El presumpte agressor, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va ser arrestat en la vivenda després de l'avís al 112; els seus pares també van ser detinguts per a aclarir la seua possible implicació.

Pérez Llorca proposa una xarxa universitària per a impulsar l’ocupació en la Comunitat Valenciana

El president ha plantejat crear una Xarxa d'Universitats per a alinear l'oferta de títols amb les demandes socials i del mercat laboral i seguir l'ocupabilitat. La iniciativa arriba acompanyada del pla de finançament estable i del reforç d'ajudes a l'alumnat.

L’Audiència desestima incorporar una entrevista de Salomé Pradas a la causa de la DANA

La Secció Segona ha rebutjat el recurs de l'acusació popular i ha confirmat que l'entrevista televisiva de Salomé Pradas no s'incorpore a la investigació sobre la gestió de la DANA. La Sala ha deixat oberta l'opció de demanar de nou la diligència si es justifica la seua utilitat.

Baldoví responsabilitza al Consell de les irregularitats en les VPP d’Alacant

Baldoví ha elevat la crítica al president Juanfran Pérez Llorca i a la consellera Susana Camarero per les suposades irregularitats en les VPP dels Naus. Després de noves dades de l'Ajuntament, Compromís dona suport a una comissió d'investigació i planteja més controls.

La jutgessa de la DANA manté la testifical malgrat la decisió pendent del TSJ sobre Mazón

La magistrada manté per a este dimecres la declaració del director general Francisco González i desoïx la petició de la defensa d'Emilio Argüeso. El testimoni ha detallat anomenades amb el president i amb la llavors consellera Salomé Pradas durant la vesprada del 29-O.