Reobrin la causa contra ‘El Chicle’ per agredir sexualment la seua cunyada gràcies a una nova gravació

'El Chicle', José Enrique Abuín

José Enrique Abuín, ‘El Chicle’, en una imatge d’arxiu | Xarxes socials

 

Més problemes per a José Enrique Abuín, ‘El Chicle’, i és que el jutge encarregat de l’assassinat de Diana quer ha decidit obrir novament una altra investigació contra l’assassí confés. Es tracta de la presumpta agressió sexual a la seua cunyada, Vanesa Rodríguez, que en el seu moment es va arxivar. Ara, una nova gravació aportada per una persona molt propera a l’agressor podria ajudar a solucionar el cas, ja que suposadament es pot escoltar com ‘El Chicle’ reconeix haver mantingut relacions sexuals amb les dos. 

 

«El millor de tenir una dona amb una germana bessona és que dona igual a qui et folles, perquè sembla que t’estigues follant a la mateixa sempre, com que són iguals», són les paraules que José Enrique Abuín podria haver pronunciat a l’àudio. Després de la localització del cos de Quer i la confessió del ‘Chicle’, l’arxiu en qüestió va arribar a una persona molt propera a la família de la menor, que ràpidament es va posar en contacte amb la policia. 

La va amenaçar amb un ganivet i la va violar

Esta agressió sexual hauria tingut lloc l’any 2015 al gener, quan José Enrique Abuín va acudir per recollir Vanesa a l’estació d’autobús. Durant el viatge, ‘El Chicle’ es va aturar en una zona força apartada de la carretera, i va amenaçar amb un ganivet la dona, mentre seguia endavant amb l’agressió. L’assassí confés de Diana quer fins i tot hauria amenaçat de matar la família de Vanesa, si decidia explicar què li havia passat. 

 

Imagen de Rosario junto a su hermana gemela Vanesa.

 Rosario, la dona del ‘Chicle’, al costat de la seva germana bessona, Vanesa | Cedida

 

En un primer moment, la família de Vanesa va dubtar sobre la violació, però ara no tenen cap dubte que ‘El Chicle’ va violar la seua cunyada. És per això que ara no dubten a acusar-lo directament, i estan decidits a arribar fins on faja falta perquè l’agressor pague pels seus actes. 

El germà assegura que la dona ha canviat

Després de la presumpta violació, el germà de Rosario i Vanesa, Eugenio, va acompanyar la seua germana a un centre mèdic. «Ella tenia molta ansietat i no deixava de plorar. Des d’aquell dia, la meua germana ha canviat. És molt més agressiva i esquerpa, sobretot amb els homes», va confessar. Tot i això, com que les sospites mai es van acabar de confirmar, el suport que va rebre Vensa no va ser sempre total.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.

Els taxis paralitzen 24 hores el servici en la Comunitat amb marxa a València i protesta davant la Generalitat

El taxi ha detingut la seua activitat des de les 06.00 amb excepcions per a urgències i trasllats hospitalaris. Reclama equilibri enfront de les VTC mentres la Generalitat ultima un decret.

Detinguts tres menors de 14 i 15 anys per la violació d’una menor de 16 a València

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d'una jove de 16 a València. També estan investigats per gravar i difondre les imatges; queden en llibertat vigilada amb prohibició d'acostar-se.

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.