Els pares d’Adela creuen que la seua filla està amagada amb el seu xicot

 

Ja fa cinc dies que María Adela Rodríguez Escala va desaparèixer de casa seua al municipi de Niebla, a Huelva. Suposadament la jove va marxar acompanyada del jove amb el qual feia uns mesos que mantenia una relació. A més els seus pares també han trobat a faltar 1.200 euros.

  

  

Els progenitors de María Adela continuen buscant totes les pistes que poden i, per este motiu, han viatjat fins a Villalba d’Alcor, el municipi veí d’on era originari el noi. Javier Rodríguez, pare de la jove ha explicat en declaracions per l’ABC, que estan desolats i encara no saben res d’ella.

  

  

«Seguim fent voltes, a vore si la veiem o donem amb alguna pista. Et pots imaginar com tenim l’ànim» es lamenta l’home. La seva mare s’ha decantat per fer una crida a les xarxes socials instant a la seva filla a tornar a casa: «Torneu els dos. Telefona’m, no passa res, no et preocupes pels diners ni per res, saps que t’estimem».

 

 

De moment, la família d’Adela no té cap novetat sobre el possible parador de la xiqueta de 15 anys, però els investigadors continuen estudiant el cas. Com el que xicot de María Adela no té cotxe, sospiten que s’han hagut de desplaçar fent servir trens o autobusos. Cada día el matrimoni i els veïns del poble, ixen a buscar a la jove.

  

Acusen la parella d’escapar-se amb ella

Tan Javier com Adela estan convençuts que la seva filla va marxar de casa amb el seu xicot, un jove de 22 anys amb el qual manté una relació des de fa tres mesos. Circulen rumors que diuen que s’han trobat cartes en les quals ja es parla clarament de la idea de fugir de casa.

  

  

De fet, la jove va marxar només amb la roba que portava posada, però sí que va agafar el DNI i la targeta sanitària, a més dels citats 1.200 euros que la família tenia guardats a casa. Això sembla descartar la possibilitat que fos segrestada, tot i que els investigadors no descarten res.

  

  

Un altre argument que sostenen els pares de la jove és que la família del xicot no han aportat cap tipus d’informació sobre on està el seu fill. Segons Javier, el pare d’ell li va contestar «de males maneres» i li va demanar «que no tornés mai més».

Després de rebre la denúncia de la desaparició, la Guàrdia Civil va establir un ampli dispositiu de recerca en el qual encara treballen. Els pares, per la seua banda, han decidit acudir també als mitjans de comunicació i les xarxes socials per fer difusió del cas.

  

 

Les amenaces de María Adela

Cal destacar que, a més a més, se suma el fet que l’actitud de María Adela havia canviat radicalment durant els últims mesos. Els problemes a casa eren constants i fins i tot s’havia tornat violenta després de conèixer a la seua parella.

  

  

Sembla que, es va tornar agressiva i en una discussió va arribar a destrossar el seu telèfon mòbil. El seu xicot va decidir regalar-li un de nou, que també es va trencar. Finalment, el tercer, que està en possessió dels seus pares, va ser formatat.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baldoví demana a Feijóo que exigisca a Mazón l’acta de diputat després de l’enviament del cas DANA al TSJCV

Baldoví ha reclamat al PP que demane a Carlos Mazón la seua acta de diputat després que la jutgessa de la DANA haja elevat una exposició raonada al TSJCV per la seua condició d'aforat.

Mouriño vol guanyar al Barcelona per a retallar la distància en la taula

Mouriño fixa com a objectiu derrotar al líder Barcelona al Camp Nou per a reduir els 10 punts de diferència. El pla passa pel contraatac i l'eficàcia, amb l'uruguaià recuperat i una defensa més sòlida.

La jutgessa de la DANA manté la testifical i no espera al TSJ sobre Mazón

La magistrada ha rebutjat ajornar la declaració d'un alt càrrec del Consell malgrat que el TSJCV ha de decidir sobre la imputació del expresident Carlos Mazón. La defensa d'Emilio Argüeso va demanar suspendre-la, però el jutjat seguix amb les diligències.

Els taxis paralitzen 24 hores el servici en la Comunitat amb marxa a València i protesta davant la Generalitat

El taxi ha detingut la seua activitat des de les 06.00 amb excepcions per a urgències i trasllats hospitalaris. Reclama equilibri enfront de les VTC mentres la Generalitat ultima un decret.

Detinguts tres menors de 14 i 15 anys per la violació d’una menor de 16 a València

Tres menors de 14 i 15 anys han sigut detinguts per la violació d'una jove de 16 a València. També estan investigats per gravar i difondre les imatges; queden en llibertat vigilada amb prohibició d'acostar-se.

El MARQ presenta al MAN la investigació de la major necròpoli bizantina a Rojales

El MAN ha acollit la presentació dels avanços del MARQ sobre la major necròpoli bizantina peninsular a Rojales. La investigació es relaciona amb ritu cristià primerenc, mobilitat oriental i rastre de 'yersina pestis'.

La Comunitat Valenciana, segona exportadora de fruites i hortalisses amb el 28% del total

La Comunitat Valenciana va ser la segona comunitat exportadora de fruites i hortalisses en 2025 amb el 28%, en vendre 3,3 milions de tones per 4.790 milions. Espanya va retallar el volum un 4% però va elevar el valor un 4%, amb Europa com a principal destí.

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.