Tenim tanta gana de pluja que ja ens conformem amb no res que puga caure però conforme avancen els dies els models de previsió donen cada volta menys pluja i l’esperança que arriben canvis s’esvaeix. Tindrem més núvols i l’ambient serà més fresc però pluja cal esperar ben poca o no res.
Esta nit han pujat lleugerament les temperatures però com a penes vorem el sol al centre del dia quedaran més curtes que les d’ahir. El vent bufarà al nord de mestral mentre que al centre i al sud continuarà bufant d’origen marítim.


El cap de setmana començarà amb el cel carregat de núvols que durant el matí poden deixar alguna gota al litoral de Castelló i de València. De vesprada escamparà un poc la nuvolositat però l’ambient quedarà fresc en condir poc el sol.


Diumenge arribarà una borrasca portant canvis al nord de la Península. Pluges generals i localment moderades que seran molt ben rebudes però no cal fer-se il·lusions que arriben a la Comunitat Valenciana perquè ací només arribarà el vent de llebeig i núvols mitjans i alts sense cap conseqüència.
El pas de la pertorbació farà de dilluns un dia antipàtic en reforçar-se els vents de mestral que al nord vindran acompanyats de núvols més compactes que podrien arribar a deixar plugims dèbils i algun floc de neu a les muntanyes del nord. Al litoral de la mitad sud de la Comunitat arribarà més càlid i fins i tot farà pujar les temperatures.
Dimarts afluixarà el vent a poc a poc. Al nord encara bufarà fort durant bona part de la jornada però com més al sud notarem abans com perd força.




