Labora oferirà ajudes de fins a 4.500 euros per a iniciar una activitat empresarial

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació, oferirà ajudes de fins a 4.500 euros a les persones desocupades que decidisquen emprendre per a desenvolupar una activitat innovadora. Labora ha dotat aquesta acció amb 1.460.000 euros.

Podran optar a aquesta ajuda les persones desocupades inscrites en Labora que hagen iniciat l’activitat a partir de l’1 de gener d’enguany i que oferisquen una proposta innovadora. Es consideren iniciatives innovadores les següents:

– Projectes empresarials que oferisquen alguna novetat o millora sobre productes o serveis existents
– Activitats empresarials o professionals en les quals es detecte una falta d’oferta en el territori on la persona treballadora autònoma vaja a prestar serveis
– Idees de negoci, en sectors madurs, que donen resposta a necessitats no cobertes

Aquest caràcter innovador precisarà l’informe de qualsevol de les entitats, públiques o privades, incloses en el Mapa d’Entitats de l’Ecosistema Emprenedor de la Comunitat Valenciana, que tindrà incloure’s en la sol·licitud (consultar ací).

La convocatòria inclou diferents imports en funció de les circumstàncies personals de cada sol·licitant. És per això que s’ha proposat una ajuda general de 2.500 euros per a persones desocupades, import que s’incrementa en els següents casos:

Persones desocupades menors de 30 anys o majors de 45 anys: 3.000 euros
Persones desocupades amb diversitat funcional o discapacitat: 3.500 euros
Dones desocupades víctimes de la violència sobre la dona: 4.500 euros

Aquestes quanties augmenten en 500 euros en el cas de dones. La sol·licitud per a percebre l’ajuda pot realitzar-se a través de la web del Servei Valencià d’Ocupació i Formació (consultar ací) o a través dels registres habilitats de la Generalitat.

Labora està apostant per l’emprenedoria i per la creació d’un teixit empresarial enfocat al futur i les noves tecnologies i, en aquesta línia, es va publicar al gener una ajuda amb els fons europeus del Pla de Transformació i Resiliència per a ajudar a desenvolupar l’activitat en un municipi despoblat de la Comunitat o dur a terme un projecte que fomente la digitalització o la transició ecològica. El termini per a sol·licitar aquesta ajuda continua obert.

El Servei Valencià d’Ocupació i Formació ha posat a la disposició de la ciutadania una ‘newsletter’ on les persones inscrites reben informació en el seu correu electrònic sobre ajudes, ocupació i formació. Qualsevol persona que vulga assabentar-se de quines són les pròximes ajudes que publicarà Labora pot inscriure’s en el següent enllaç: consultar ací.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vox defén la presumpció d’innocència de Mazón i sosté que l’acta és personal

José María Llanos ha evitat valorar l'escrit remés al TSJCV sobre la DANA i ha remarcat que la renúncia a l'escó correspon a cada diputat.

Bernabé retrau la tranquil·litat de Feijóo davant la petició d’investigar a Mazón per la DANA

Pilar Bernabé ha dit que li fan mal i avergonyixen les paraules de Feijóo, que es declara molt tranquil davant la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón per la seua gestió de la DANA. La delegada reclama al PP que li demane l'acta i convertisca el cas en un punt d'inflexió intern.

EMT València suma 26 autobusos elèctrics i híbrids i avança cap a una flota 100% sostenible

EMT València incorpora 26 autobusos elèctrics i híbrids i accelera la renovació de la seua flota amb una inversió de 118 milions i 222 unitats fins a 2027. La Línia 59 connectarà Sociópolis el 9 de març amb cinc autobusos i freqüències de 18 a 21 minuts.

Presó provisional per a tres membres d’una família per la mort d’un veí a Benimàmet

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al suposat autor material i els seus pares per la mort d'un veí a Benimàmet. L'atac es va produir a les 15.35 del diumenge i la causa seguix oberta per homicidi/assassinat.

La boira causa quatre accidents i tala l’AP-7 a Moncofa: deu ferits

Quatre abastos quasi simultanis amb boira intensa han obligat a tallar l'AP-7 en sentit València a l'altura de Moncofa i Xilxes. Hi ha deu ferits i desviaments actius.

El Govern veu a Carlos Mazón més prop de la banqueta i a les víctimes més prop de justícia

Diana Morant ha sostingut que Carlos Mazón està més prop de la banqueta després de la petició de la jutgessa de Catarroja al TSJ per la gestió de la DANA. Ha defés que és un pas lògic amb indicis suficients i que les víctimes estan més prop de justícia.

El CESID va apuntar que el rei va parlar amb Milans per a evitar danys a la Corona abans del juí del 23F

Els documents del 23F oberts al públic reunixen 153 arxius d'Interior, Defensa i Exteriors. Una nota del CESID de 1982 va donar credibilitat a contactes del rei amb Milans i esmenta Armada.

Passen a disposició judicial els tres detinguts per matar al seu veí a Benimàmet (València)

Els tres membres d'una mateixa família detinguts per la mort a punyalades d'un home de 59 anys a Benimàmet han passat a disposició judicial. El presumpte agressor, de 35 anys i nacionalitat romanesa, va ser arrestat en la vivenda després de l'avís al 112; els seus pares també van ser detinguts per a aclarir la seua possible implicació.