11.1 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Més de 3.800 contagis per coronavirus durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Els contagis per coronavirus en Espanya han pujat de nou. El Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització este dimarts, 16 de febrer, amb 3.857 casos nous de coronavirus en les últimes 24 hores. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la pandèmia, puja als 3.096.343 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.290 defuncions per coronavirus,  en els últims 7 dies. Per la seua part, el balanç total és de 65.979 morts des de l’inici de la pandèmia.

 

En l’última actualització dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid és la comunitat autònoma amb més casos nous notificats, amb un total de 1.655 persones infectades.

 

Respecte a les morts, 246 corresponen a Andalusia, seguit del territori valencià, a on han mort també 246 víctimes per la pandèmia. Per la seua part, en Castella i Lleó s’han registrat 127 defuncions per coronavirus

Últimes notícies

Van der Poel finalment eixirà en la Copa del Món de ciclocròs de Benidorm

El neerlandés, set vegades campió del món i líder del campionat, prendrà l'eixida el diumenge a Benidorm, desena carrera de la temporada. Defendrà el lideratge davant Tibau Nys, guanyador allí en 2025 i a 10 punts en la general

Benavides conquista el Dakar per 2 segons després de l’error de Brabec; Schareina, tercer

Luciano Benavides es va proclamar campió del Dakar 2026 en motos per només dos segons després d'una fallada de navegació de Ricky Brabec a set quilòmetres del final. Tosha Schareina va completar el podi.

Alacant serà per sexta vegada port d’eixida de The Ocean Race en 2027

Alacant acollirà per sexta vegada consecutiva l'eixida de The Ocean Race del 8 al 17 de gener de 2027. La ciutat prepara un programa en el Ocean Live Park i reforça la seua projecció internacional.

Un any de presó per a un camioner que es va quedar amb 12,5 tones de xocolate

L'Audiència Provincial d'Alacant ha condemnat a un camioner a un any de presó per apropiar-se de 12,5 tones de xocolate que havia d'entregar i vendre-les per 1.200 euros. El comprador ha sigut sentenciat a sis mesos i la mercaderia va ser recuperada.

Pluges a Castelló i la Marina Alta i descens de màximes este dissabte

El dissabte serà molt nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb pluges a Castelló i la Marina Alta i tempestes en el litoral nord castellonenc. Les màximes descendiran i el vent bufarà fluix de l'oest.

Desmantellat un punt de venda de droga en la zona nord d’Alacant amb tres detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat un punt de venda d'estupefaents en la zona nord d'Alacant i ha detingut a tres persones. En el registre es van confiscar haixix, diners en efectiu i un matxet, i es van intervindre un camaleó protegit i una tortuga invasora sense documentació

Rescatat un home ferit després d’un accident de parapent a Calp

Un home ha sigut rescatat després de resultar ferit mentres practicava parapent prop del Morro de Toix, a Calp. L'operatiu es va prolongar més de dos hores i va acabar amb la seua evacuació en helicòpter al Penyal de Ifach.

Agroalimentació espanyola davant l’acord UE-Mercosur: protestes del camp i plans de negoci

El sector agroalimentari rep el pacte UE-Mercosur entre tractoradas i ajustos d'estratègia exportadora. La firma prevista el dissabte obri finestres per a begudes, vins, oli, xocolate i lactis, mentres el camp reclama reciprocitat i tem competència deslleial.