17.5 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

El coronavirus registra més de 6.000 contagiats durant les últimes 24 hores en Espanya

 

Este dijous, 19 de novembre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització, amb 6.915 casos nous de coronavirus. Per tant, el total d’infectats espanyols ara com ara, des de què va començar la crisi sanitària, puja als 1.541.574.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 1.313 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 42.291 víctimes.

 

En l’últim informe dels contagis per Covid-19 en Espanya, Madrid, és de nou la comunitat autònoma amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, el Ministeri ha notificat 1.312 diagnòstics per la malaltia en la capital d’Espanya. En eixe sentit, Catalunya també ha registrat 959 infectats per la pandèmia.

 

Respecte a les morts, 227 corresponen a Andalusia. Aragó, per la seua part, notifica 180 víctimes per la pandèmia i Castella i Lleó 168 defuncions.

Últimes notícies

Hotels de València pengen el ple tècnic per la Marató

Els allotjaments de València han penjat el cartell de ple tècnic per la 45a edició de la marató. La demanda s'ha estés a la província i a Castelló.

El PP demana en Les Corts el cessament de Pilar Bernabé per silenciar el cas Salazar

El PP ha registrat en Les Corts una proposta per a instar el Govern a cessar a Pilar Bernabé per no protegir les víctimes del cas Salazar. Els populars han denunciat l'esborrament de testimoniatges i la falta de trasllat a la Fiscalia.

Benidorm defén la identitat del Benidorm Fest malgrat l’eixida d’Espanya d’Eurovisió

L'alcalde ha sostingut que la retirada d'RTVE d'Eurovisió no afectarà el Benidorm Fest, que manté la seua edició de 2026 i el suport institucional.

Vila-real-Getafe, un examen a la seua ambició

Vila-real i Getafe s'enfronten en La Ceràmica amb objectius creixents: els grocs perseguixen el deixant del lideratge i els azulones miren al tren europeu. Bordalás elogia a Marcelino i recupera peces clau; el Vila-real arriba en ratxa però amb baixes sensibles.

Mazón va respondre ‘collonut’ a Pradas davant la preocupació pel barranc de Poio

Missatges incorporats a una acta notarial mostren que, durant la DANA del 29 d'octubre a València, Pradas va alertar a Mazón sobre la Ribera Alta, el barranc de Poio i el riu Magre. El president va contestar 'Collonut' i va avalar el desplegament de recursos.

La Marató València apunta a les millors marques de l’any amb un cartell de rècord

El ràpid 42K valencià torna este diumenge amb l'objectiu de firmar les millors marques de l'any, 2.02:16 i 2.14:57. L'elit mundial i espanyola arriba per marca personal.

Pradas i Puigdemont es creuen acusacions en X per la demora del Es-Alert

L'intercanvi en X es va produir després de la testifical del subdirector d'Emergències sobre motius jurídics i lingüístics en la demora del Es-Alert. Puigdemont va escriure 'Criminals...' i Pradas va replicar 'Pròfug COVARD...'.

El Consell crea una Direcció General per a les víctimes de la dana i nomena a Amparo Clemente

El Consell ha creat una Direcció General d'Atenció a les víctimes i afectats de la dana i ha designat a Amparo Clemente per a liderar-la. La reestructuració ha inclòs canvis en Vivenda, Presidència, Comunicació i noves àrees com a Seguretat Pública.