86 contagis i cap mort per coronavirus en les 24 últimes hores en el territori valencià

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 23 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 86 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.477 en total.

 

Dels 86 casos nous de hui, 43 s’han diagnosticat en València, 28 en Alacant, 9 en Castelló i 6 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 12.334 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 63 persones, quatre més que en les últimes 24 hores. D’elles, 8 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 61 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.886 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 3: les tres en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 12.334 (PCR)

  • València: 6.443
  • Alacant: 4.162
  • Castelló: 1.719
  • 6 sense assignar

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.477

  • València: 737
  • Alacant: 513
  • Castelló: 227
  •  

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 24/07 (Dades a 23/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 657 | 8 | 63
  • Alcoi: 397 | 3 | 116
  • Castelló: 677 | 15 | 84
  • Dénia: 199 | 1 | 19
  • Elda: 499 | 8 | 56
  • Elx: 413 | 39 | 12
  • Elx – Crevillent: 203 | 41 | 11
  • Gandia: 298 | 94 | 28
  • La Marina Baixa: 740 | 18 | 111
  • La Plana: 739 | 19 | 101
  • La Ribera: 524 | 22 | 38
  • Manises: 477 | 29 | 70
  • Orihuela: 135 | 3 | 22
  • Requena: 462 | 5 | 78
  • Sagunt: 337 | 5 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 509 | 12 | 45
  • Torrevieja: 410 | 24 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 752 | 25 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 764 | 28 | 86
  • València Dr. Peset: 737 | 41 | 74
  • València hospital General: 1.057 | 34 | 134
  • València La Fe: 871 | 52 | 96
  • Vinaròs: 204 | 34 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 263 | 6 | 40
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.