86 contagis i cap mort per coronavirus en les 24 últimes hores en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 23 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 86 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.477 en total.   Dels 86 casos nous de hui, 43 s’han diagnosticat en València, 28 en Alacant, 9 en Castelló i 6 sense assignar. Des de […]

 

Els contagis per coronavirus han pujat este dijous, 23 de juliol, en el territori valencià. La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha confirmat 86 casos nous de Covid-19 detectats amb proves PCR. Per la seua banda, cap persona ha perdut la vida en les últimes 24 hores, 1.477 en total.

 

Dels 86 casos nous de hui, 43 s’han diagnosticat en València, 28 en Alacant, 9 en Castelló i 6 sense assignar. Des de què començà la pandèmia, en el territori valencià, s’han confirmat 12.334 casos amb una prova PCR. Cal recordar que la Conselleria, en este recompte total i en l’anunci dels nous casos diaris, només té en compte els confirmats amb proves PCR —les més fiables— i no amb tests d’anticossos —coneguts com a tests ràpids—.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Quant als ingressos hospitalaris, la tendència torna a ser negativa. Ara com ara, continuen ingressades 63 persones, quatre més que en les últimes 24 hores. D’elles, 8 es troben ingressades en UCI. Respecte de les altes, 61 persones s’han recuperat en les últimes 24 hores i, en total, 17.886 pacients han superat la malaltia.

 

D’altra banda, ara per ara, hi ha casos actius en 8 residències de majors —1 en Caselló, 1 en Alacant i 6 en València—. Respecte als centres que es troben baix la vigilància activa del personal sanitari en són 3: les tres en València.

 

Casos de coronavirus per províncies: 12.334 (PCR)

  • València: 6.443
  • Alacant: 4.162
  • Castelló: 1.719
  • 6 sense assignar

 

Morts per coronavirus per províncies: 1.477

  • València: 737
  • Alacant: 513
  • Castelló: 227
  •  

Casos i morts per departaments de salut

* Última actualització de la Conselleria el 24/07 (Dades a 23/07)

* PCR positives | PCR positives en els últims 14 dies | Morts

  • Alacant Hospital General: 657 | 8 | 63
  • Alcoi: 397 | 3 | 116
  • Castelló: 677 | 15 | 84
  • Dénia: 199 | 1 | 19
  • Elda: 499 | 8 | 56
  • Elx: 413 | 39 | 12
  • Elx – Crevillent: 203 | 41 | 11
  • Gandia: 298 | 94 | 28
  • La Marina Baixa: 740 | 18 | 111
  • La Plana: 739 | 19 | 101
  • La Ribera: 524 | 22 | 38
  • Manises: 477 | 29 | 70
  • Orihuela: 135 | 3 | 22
  • Requena: 462 | 5 | 78
  • Sagunt: 337 | 5 | 43
  • Sant Joan d’Alacant: 509 | 12 | 45
  • Torrevieja: 410 | 24 | 58
  • València Arnau de Vilanova – Llíria: 752 | 25 | 63
  • València Clínic – La Malva-Rosa: 764 | 28 | 86
  • València Dr. Peset: 737 | 41 | 74
  • València hospital General: 1.057 | 34 | 134
  • València La Fe: 871 | 52 | 96
  • Vinaròs: 204 | 34 | 29
  • Xàtiva – Ontinyent: 263 | 6 | 40

Últimes notícies

Investigat a Alacant per penjar vídeos amb conducció temerària des de 2023

Un home de 33 anys està sent investigat per la Guàrdia Civil per penjar des de 2023 nombrosos vídeos amb maniobres temeràries a les carreteres CV-825, CV-820 i l’A-70, en trams de trànsit intens entre Agost, Alacant, Monforte del Cid i Sant Vicent del Raspeig. El cas s’ha remés al Tribunal de Instancia de Novelda i els fets podrien suposar penes de fins a dos anys de presó i sis sense carnet.

L’Orquestra de València estrena a la Catedral una obra inspirada en la llegenda del Sant Grial

Alexander Liebreich dirigix el concert del 21 d'octubre, que inclou l'estrena de Katakomben, de David Moliner, i la Tercera Simfonia de Saint-Saëns amb Pablo Márquez a l'orgue.

Alcalá Norte portarà el seu nou disc a València en febrer de 2027

La banda madrilenya Alcalá Norte presentarà el seu segon àlbum, 'Dejémoslo como estaba', amb una gira de cinc concerts que inclou València el 26 de febrer de 2027.

Piles es recupera de la dana Adam i només manté dues carrers inundats

Piles, un dels municipis més afectats per la dana Adam amb 650 l/m² acumulats, ha passat d’una platja completament anegada a mantindre només dos carrers per desaguar. L’alcaldessa destaca que no hi ha hagut danys personals i que ara es treballa en soterranis i baixos.

Més de 50 intervencions a Alacant per la tromba de la dana Adam

Alacant ha patit més de 50 intervencions de bombers i policia local després d’una tromba de 50 litres per metre quadrat causada per la dana Adam entre la nit de dilluns i la matinada de dimarts. No s’han registrat danys personals greus i es preveu recuperar la normalitat al llarg del dimarts.

Bellreguard es bolca a restablir llum i aigua després de la dana Adam

Bellreguard, un dels municipis més afectats per la dana Adam al litoral sud de València, treballa per restablir el subministrament de llum i aigua, especialment a la zona de la platja, després d’acumular més de 500 litres per metre quadrat en dos dies.

Més de 500 persones reben ajuda de Creu Roja per la dana Adam a la província de València

Creu Roja València ha atés 532 persones amb ajudes bàsiques i manutenció durant la dana Adam, i 111 han passat la nit al centre polivalent d'Oliva. Altres 23 persones han pernoctat a l'alberg habilitat a Xàbia, a la Marina Alta.

Cauen a Alacant uns lladres perquè un es trenca un dit del peu en ple robatori

Tres hòmens han ingressat a presó i dos persones més estan investigades per diversos robatoris en vivendes d’Alacant, després que un d’ells es fracturara un dit del peu en ple assalt i acabara en un hospital, on la policia el va relacionar amb el cas.