Groupon obri en València un Centre Global d’Operacions amb 40 professionals multilingües

Edifici Aqua

L’edifici a on s’instal·larà el nou Centre Global d’Operacions | Aqua Multiespacio

 

L’empresa de comerç electrònic Groupon ha inaugurat en València el seu quint Centre d’Operacions Globals, amb un equip de 40 professionals multilingües i una capacitat de fins a 200 futurs treballadors. L’empresa, que està establida en Espanya des de 2010, té la seua oficina comercial en Madrid, que compta amb més de 100 treballadors.

 

La funció dels Centres d’Operacions Globals de Groupon se centra en donar suport a les operacions de les empreses durant els últims huit anys, utilitzant les millors estratègies, ferramentes i tecnologies del mercat. L’equip de 40 professionals multilingües de València s’encarregarà de «donar suport i fer créixer als empresaris, a més de desenvolupar el contingut editorial», explica la companyia a través d’un comunicat.

 

«És una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble»

El nou centre està situat en l’edifici Aqua de la capital del Túria i té una capacitat de fins a 200 treballadors, cosa que permetrà que el centre tinga un creixement continuat en el futur. «Estem encantats d’haver obert el nostre últim centre en València. Esta és una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble. El seu clima, ambient i cultura oferixen als nostres empleats un alt nivell de vida», declara la vicepresidenta sènior i directora d’Operacions Globals de Groupon, Barbara Weisz.

 

L’empresa assenyala que ha elegit València pel seu alt nombre de professionals multilingües. «El nivell del servici que oferim als nostres socis ha de ser excel·lent, per esta raó, comptar amb professionals natius en els seus idiomes per a fer labors de suport en les seues estratègies, tant comercials com editorials, és fonamental per a nosaltres. València ha demostrat ser un bon lloc per a contractar treballadors i estem desitjant formar un equip ací», ha afegit Weisz.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Morant acusa el PP d’assumir el marc ideològic de l’extrema dreta en els seus pactes amb Vox

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta i denúncia els pactes amb Vox i les crítiques de Catalá al procés de regularització d'immigrants.

Morant retrau a Pérez Llorca que no la cride per a parlar de finançament autonòmic

Diana Morant considera que a Juanfran Pérez Llorca no li interessa cridar-la per a tractar la reforma del finançament autonòmic i defén el model que reconeix l'infrafinançament valencià.

Bustinduy advertix a PP, Vox i Junts que seran responsables si cau la pròrroga de lloguers

Pablo Bustinduy alerta que el rebuig al decret que prorroga els contractes de lloguer pot expulsar a centenars de milers de famílies de les seues vivendes i disparar les rendes.

La Generalitat impulsa a l’octubre la trobada juvenil en homenatge a Miguel Hernández

La Generalitat celebrarà a l'octubre la trobada cultural La joventut del poeta, homenatge a Miguel Hernández, per a acostar la seua obra al públic jove després de substituir la tradicional Senda del Poeta.

Bustinduy celebra el retorn de Mónica Oltra i la veu com a possible alcaldessa de València

Pablo Bustinduy celebra la volta de Mónica Oltra a la política activa, destaca la il·lusió que ha generat i la presenta com a referent per a una València centrada en els seus veïns.

Rocanrola 2026 porta el millor hip hop nacional a Alacant amb més de cent artistes

Rocanrola 2026 reunirà a Alacant a més de cent artistes de rap i hip hop en cinc escenaris i més de trenta hores de música en directe, consolidant a la ciutat com a capital del gènere.

València invertirà més de 800.000 euros per a renovar la imatge i la llum del Mercat Central

L'Ajuntament de València impulsa un projecte de més de 800.000 euros per a netejar i restaurar les façanes del Mercat Central, recuperar els seus colors originals i millorar la il·luminació de l'edifici modernista.

Benidorm guarda tres minuts de silenci pels dos operaris morts en desplomar-se una bastida

L'Ajuntament de Benidorm ha guardat tres minuts de silenci pels dos operaris morts després de desplomar-se una bastida en una obra, en un acte amb àmplia participació ciutadana.