12.9 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Groupon obri en València un Centre Global d’Operacions amb 40 professionals multilingües

Edifici Aqua

L’edifici a on s’instal·larà el nou Centre Global d’Operacions | Aqua Multiespacio

 

L’empresa de comerç electrònic Groupon ha inaugurat en València el seu quint Centre d’Operacions Globals, amb un equip de 40 professionals multilingües i una capacitat de fins a 200 futurs treballadors. L’empresa, que està establida en Espanya des de 2010, té la seua oficina comercial en Madrid, que compta amb més de 100 treballadors.

 

La funció dels Centres d’Operacions Globals de Groupon se centra en donar suport a les operacions de les empreses durant els últims huit anys, utilitzant les millors estratègies, ferramentes i tecnologies del mercat. L’equip de 40 professionals multilingües de València s’encarregarà de «donar suport i fer créixer als empresaris, a més de desenvolupar el contingut editorial», explica la companyia a través d’un comunicat.

 

«És una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble»

El nou centre està situat en l’edifici Aqua de la capital del Túria i té una capacitat de fins a 200 treballadors, cosa que permetrà que el centre tinga un creixement continuat en el futur. «Estem encantats d’haver obert el nostre últim centre en València. Esta és una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble. El seu clima, ambient i cultura oferixen als nostres empleats un alt nivell de vida», declara la vicepresidenta sènior i directora d’Operacions Globals de Groupon, Barbara Weisz.

 

L’empresa assenyala que ha elegit València pel seu alt nombre de professionals multilingües. «El nivell del servici que oferim als nostres socis ha de ser excel·lent, per esta raó, comptar amb professionals natius en els seus idiomes per a fer labors de suport en les seues estratègies, tant comercials com editorials, és fonamental per a nosaltres. València ha demostrat ser un bon lloc per a contractar treballadors i estem desitjant formar un equip ací», ha afegit Weisz.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.