27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Groupon obri en València un Centre Global d’Operacions amb 40 professionals multilingües

Edifici Aqua

L’edifici a on s’instal·larà el nou Centre Global d’Operacions | Aqua Multiespacio

 

L’empresa de comerç electrònic Groupon ha inaugurat en València el seu quint Centre d’Operacions Globals, amb un equip de 40 professionals multilingües i una capacitat de fins a 200 futurs treballadors. L’empresa, que està establida en Espanya des de 2010, té la seua oficina comercial en Madrid, que compta amb més de 100 treballadors.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

La funció dels Centres d’Operacions Globals de Groupon se centra en donar suport a les operacions de les empreses durant els últims huit anys, utilitzant les millors estratègies, ferramentes i tecnologies del mercat. L’equip de 40 professionals multilingües de València s’encarregarà de «donar suport i fer créixer als empresaris, a més de desenvolupar el contingut editorial», explica la companyia a través d’un comunicat.

 

«És una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble»

El nou centre està situat en l’edifici Aqua de la capital del Túria i té una capacitat de fins a 200 treballadors, cosa que permetrà que el centre tinga un creixement continuat en el futur. «Estem encantats d’haver obert el nostre últim centre en València. Esta és una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble. El seu clima, ambient i cultura oferixen als nostres empleats un alt nivell de vida», declara la vicepresidenta sènior i directora d’Operacions Globals de Groupon, Barbara Weisz.

 

L’empresa assenyala que ha elegit València pel seu alt nombre de professionals multilingües. «El nivell del servici que oferim als nostres socis ha de ser excel·lent, per esta raó, comptar amb professionals natius en els seus idiomes per a fer labors de suport en les seues estratègies, tant comercials com editorials, és fonamental per a nosaltres. València ha demostrat ser un bon lloc per a contractar treballadors i estem desitjant formar un equip ací», ha afegit Weisz.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.