Groupon obri en València un Centre Global d’Operacions amb 40 professionals multilingües

Edifici Aqua

L’edifici a on s’instal·larà el nou Centre Global d’Operacions | Aqua Multiespacio

 

L’empresa de comerç electrònic Groupon ha inaugurat en València el seu quint Centre d’Operacions Globals, amb un equip de 40 professionals multilingües i una capacitat de fins a 200 futurs treballadors. L’empresa, que està establida en Espanya des de 2010, té la seua oficina comercial en Madrid, que compta amb més de 100 treballadors.

 

La funció dels Centres d’Operacions Globals de Groupon se centra en donar suport a les operacions de les empreses durant els últims huit anys, utilitzant les millors estratègies, ferramentes i tecnologies del mercat. L’equip de 40 professionals multilingües de València s’encarregarà de «donar suport i fer créixer als empresaris, a més de desenvolupar el contingut editorial», explica la companyia a través d’un comunicat.

 

«És una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble»

El nou centre està situat en l’edifici Aqua de la capital del Túria i té una capacitat de fins a 200 treballadors, cosa que permetrà que el centre tinga un creixement continuat en el futur. «Estem encantats d’haver obert el nostre últim centre en València. Esta és una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble. El seu clima, ambient i cultura oferixen als nostres empleats un alt nivell de vida», declara la vicepresidenta sènior i directora d’Operacions Globals de Groupon, Barbara Weisz.

 

L’empresa assenyala que ha elegit València pel seu alt nombre de professionals multilingües. «El nivell del servici que oferim als nostres socis ha de ser excel·lent, per esta raó, comptar amb professionals natius en els seus idiomes per a fer labors de suport en les seues estratègies, tant comercials com editorials, és fonamental per a nosaltres. València ha demostrat ser un bon lloc per a contractar treballadors i estem desitjant formar un equip ací», ha afegit Weisz.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU