Groupon obri en València un Centre Global d’Operacions amb 40 professionals multilingües

Edifici Aqua

L’edifici a on s’instal·larà el nou Centre Global d’Operacions | Aqua Multiespacio

 

L’empresa de comerç electrònic Groupon ha inaugurat en València el seu quint Centre d’Operacions Globals, amb un equip de 40 professionals multilingües i una capacitat de fins a 200 futurs treballadors. L’empresa, que està establida en Espanya des de 2010, té la seua oficina comercial en Madrid, que compta amb més de 100 treballadors.

 

La funció dels Centres d’Operacions Globals de Groupon se centra en donar suport a les operacions de les empreses durant els últims huit anys, utilitzant les millors estratègies, ferramentes i tecnologies del mercat. L’equip de 40 professionals multilingües de València s’encarregarà de «donar suport i fer créixer als empresaris, a més de desenvolupar el contingut editorial», explica la companyia a través d’un comunicat.

 

«És una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble»

El nou centre està situat en l’edifici Aqua de la capital del Túria i té una capacitat de fins a 200 treballadors, cosa que permetrà que el centre tinga un creixement continuat en el futur. «Estem encantats d’haver obert el nostre últim centre en València. Esta és una ciutat dinàmica i avantguardista a on hi ha un talent increïble. El seu clima, ambient i cultura oferixen als nostres empleats un alt nivell de vida», declara la vicepresidenta sènior i directora d’Operacions Globals de Groupon, Barbara Weisz.

 

L’empresa assenyala que ha elegit València pel seu alt nombre de professionals multilingües. «El nivell del servici que oferim als nostres socis ha de ser excel·lent, per esta raó, comptar amb professionals natius en els seus idiomes per a fer labors de suport en les seues estratègies, tant comercials com editorials, és fonamental per a nosaltres. València ha demostrat ser un bon lloc per a contractar treballadors i estem desitjant formar un equip ací», ha afegit Weisz.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.

El València Basket ja coneix les dates clau contra el Madrid de Pedro Martínez en la Lliga Endesa

El València Basket rebrà el Real Madrid de Pedro Martínez i Jaime Pradilla el 4 de gener al Roig Arena i visitarà el conjunt blanc el 14 de març, en una Lliga Endesa en què els taronja defenen el títol i encaren un exigent calendari.

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.