18.6 C
València
Dilluns, 17 novembre, 2025

València busca la millor hamburguesa d’Espanya en un concurs amb més de 50 versions gurmet

La guanyadora de l’edició anterior va ser ‘Singular & Co’ | Rumm Festival

 

València busca la ‘Millor Hamburguesa d’Espanya’ en la segona edició de la competició ‘The Champions Burger’, que se celebrarà del 19 al 29 de setembre en l’antic llit del riu Túria, entre el pont de les Flors i el pont de l’Exposició. Els assistents podran provar més de 50 versions gurmet, clàssiques i d’avantguarda en el segon any consecutiu que València acull este Campionat Nacional d’Hamburgueseries.

 

D’entrada lliure i de 12 del migdia a 12 de la nit (excepte els dies 23, 24 i 25 de setembre que obrirà les seues portes a les 18 hores), els assistents podran provar tot tipo d’hamburgueses gurmet. L’oferta gastronòmica s’acompanyarà, a més, d’una àrea ‘chill out’ per a la degustació de ginebres amb una gran varietat de marques.

 

Els competidors

Cada una de les 12 hamburgueseries oferirà una carta amb diferents propostes. La guanyadora del concurs en la primera edició, Singular & Co, tractarà de revalidar el títol enfront d’altres onze participants. The Fitzgerald intentarà conquistar València amb les seues hamburgueses «rebels» de carn de bestiar alimentat amb vegetals i sense conservants. 

 

El ‘food truck’ d’Alejandro Platero, finalista del concurs de cuina Top Chef, arribarà a València amb hamburgueses de bou especiada o de carn de porc rostida mentres que El tarantín Chiflado sorprendrà amb la seua especialitat de formatge raclette fos a la flama damunt. 5 Balas presentarà ‘La Yankee’, de carn 100% angus. D’altra banda, N5 Burger Garage ho farà amb un clàssic com la carn de vaca gallega.

 

Tampoc faltaran les propostes «més sanes» com les del restaurador The Began que vol demostrar que una hamburguesa vegana pot ser la millor Burger d’Espanya. Bertys, Burguer Beer, Petit Bistró, Soul Cofee Beer i La Pepita completen el cartell de participants.

 

 

Jurat de cuiners professionals

Un jurat professional serà l’encarregat d’avaluar cada proposta el dissabte, 29 de setembre, a les 19.30 hores. Es valorarà, entre altres aspectes, la qualitat de les matèries primeres, el punt de l’hamburguesa, el tipo de pa, el sabor i l’originalitat de la recepta.

 

Els cuiners Pablo Ministro, Vicente Ausina ‘Ciríaco’, Alejandro del Toro, Carlos Medina i Pablo Vernetta són alguns dels membres del jurat d’edició. El títol de ‘Millor Hamburguesa d’Espanya 2019’ serà atorgat després d’un tast a cegues de les hamburgueses en concurs.

 

El públic assistent també podrà votar quin restaurador mereix el premi del públic i podrà dipositar el seu vot a través de la pàgina web del concurs fins al diumenge 29 de setembre. La participació tindrà premi i un dels votants, triat per sorteig, rebrà el seu propi pes en cervesa.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Mazón diu que no va contestar a Pradas perquè podia tindre el mòbil en la motxilla

El president en funcions ha explicat en el Congrés que no va respondre a dos crides de la exconsellera d'Interior perquè podia tindre el mòbil en la motxilla o estar en altres gestions. Ha subratllat que la decisió del missatge d'alerta no li corresponia i ha denunciat faules sobre el seu itinerari.

Dos detinguts per agredir amb un martell a un veí de Novelda

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 27 i 24 anys per una agressió amb martell en un parc de Novelda. La víctima va patir ferides greus al cap.

Belarra assegura que Mazón és responsable de 229 morts per la DANA a València

Ione Belarra ha atribuït a Carlos Mazón la responsabilitat de 229 morts per la DANA a la província de València durant la seua compareixença en el Congrés. Ha demanat que la comissió siga el primer pas per a fer justícia i ha qüestionat la coordinació amb la consellera Salomé Pradas.

Mazón diu que no va contestar a Pradas perquè podia tindre el mòbil en la motxilla

El president en funcions ha explicat en la comissió sobre la DANA que no va atendre les crides de Salomé Pradas per un motiu logístic i que l'autorització del missatge d'alerta no li corresponia.

189 conductors passen a disposició judicial a l’octubre per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil de Trànsit va posar a disposició judicial a 189 conductors a l'octubre en la Comunitat Valenciana, amb l'alcohol i la falta de permís com a motius principals.

Belarra acusa a Mazón de ser responsable de 229 morts per la dana a València

La líder de Podemos ha assenyalat en la comissió del Congrés que el president en funcions és responsable de 229 morts per la dana i ha exigit explicacions.

IU acusa PP i Vox de protegir el ‘botxí’ de Mazón després de la DANA

IU ha acusat el PP i a Vox de protegir el 'botxí' de Carlos Mazón després de la dana i de negociar un relleu en la Generalitat que, al seu juí, no canviaria res. Sempere ha reclamat que Mazón demane perdó a les víctimes en la seua compareixença en el Congrés.

El 86% de l’alumnat de batxillerat en la Comunitat Valenciana finalitza en dos anys

Huit de cada deu estudiants de batxillerat acaben en els dos cursos previstos i en la Comunitat Valenciana el percentatge puja al 86%. Les dones titulen més i l'edat d'accés i la nacionalitat marquen diferències en la titulació acumulada a quatre anys.