València busca la millor hamburguesa d’Espanya en un concurs amb més de 50 versions gurmet

La guanyadora de l’edició anterior va ser ‘Singular & Co’ | Rumm Festival

 

València busca la ‘Millor Hamburguesa d’Espanya’ en la segona edició de la competició ‘The Champions Burger’, que se celebrarà del 19 al 29 de setembre en l’antic llit del riu Túria, entre el pont de les Flors i el pont de l’Exposició. Els assistents podran provar més de 50 versions gurmet, clàssiques i d’avantguarda en el segon any consecutiu que València acull este Campionat Nacional d’Hamburgueseries.

 

D’entrada lliure i de 12 del migdia a 12 de la nit (excepte els dies 23, 24 i 25 de setembre que obrirà les seues portes a les 18 hores), els assistents podran provar tot tipo d’hamburgueses gurmet. L’oferta gastronòmica s’acompanyarà, a més, d’una àrea ‘chill out’ per a la degustació de ginebres amb una gran varietat de marques.

 

Els competidors

Cada una de les 12 hamburgueseries oferirà una carta amb diferents propostes. La guanyadora del concurs en la primera edició, Singular & Co, tractarà de revalidar el títol enfront d’altres onze participants. The Fitzgerald intentarà conquistar València amb les seues hamburgueses «rebels» de carn de bestiar alimentat amb vegetals i sense conservants. 

 

El ‘food truck’ d’Alejandro Platero, finalista del concurs de cuina Top Chef, arribarà a València amb hamburgueses de bou especiada o de carn de porc rostida mentres que El tarantín Chiflado sorprendrà amb la seua especialitat de formatge raclette fos a la flama damunt. 5 Balas presentarà ‘La Yankee’, de carn 100% angus. D’altra banda, N5 Burger Garage ho farà amb un clàssic com la carn de vaca gallega.

 

Tampoc faltaran les propostes «més sanes» com les del restaurador The Began que vol demostrar que una hamburguesa vegana pot ser la millor Burger d’Espanya. Bertys, Burguer Beer, Petit Bistró, Soul Cofee Beer i La Pepita completen el cartell de participants.

 

 

Jurat de cuiners professionals

Un jurat professional serà l’encarregat d’avaluar cada proposta el dissabte, 29 de setembre, a les 19.30 hores. Es valorarà, entre altres aspectes, la qualitat de les matèries primeres, el punt de l’hamburguesa, el tipo de pa, el sabor i l’originalitat de la recepta.

 

Els cuiners Pablo Ministro, Vicente Ausina ‘Ciríaco’, Alejandro del Toro, Carlos Medina i Pablo Vernetta són alguns dels membres del jurat d’edició. El títol de ‘Millor Hamburguesa d’Espanya 2019’ serà atorgat després d’un tast a cegues de les hamburgueses en concurs.

 

El públic assistent també podrà votar quin restaurador mereix el premi del públic i podrà dipositar el seu vot a través de la pàgina web del concurs fins al diumenge 29 de setembre. La participació tindrà premi i un dels votants, triat per sorteig, rebrà el seu propi pes en cervesa.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Baño nega irregularitats i s’oferix a col·laborar amb la justícia

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant rebutja qualsevol benefici personal i afirma que col·laborarà amb la investigació sobre els bons consum. Va quedar en llibertat amb càrrecs després d'acollir-se al seu dret a no declarar.

Una potent mascletà obri els dies grans de les Falles 2026

Pirotècnia Aitana ha inaugurat els dies grans amb 'La bellesa del sota', 274 quilos de pólvora en sis minuts i l'adeu de Juan Bautista Mollà.

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.