València busca la millor hamburguesa d’Espanya en un concurs amb més de 50 versions gurmet

La guanyadora de l’edició anterior va ser ‘Singular & Co’ | Rumm Festival

 

València busca la ‘Millor Hamburguesa d’Espanya’ en la segona edició de la competició ‘The Champions Burger’, que se celebrarà del 19 al 29 de setembre en l’antic llit del riu Túria, entre el pont de les Flors i el pont de l’Exposició. Els assistents podran provar més de 50 versions gurmet, clàssiques i d’avantguarda en el segon any consecutiu que València acull este Campionat Nacional d’Hamburgueseries.

 

D’entrada lliure i de 12 del migdia a 12 de la nit (excepte els dies 23, 24 i 25 de setembre que obrirà les seues portes a les 18 hores), els assistents podran provar tot tipo d’hamburgueses gurmet. L’oferta gastronòmica s’acompanyarà, a més, d’una àrea ‘chill out’ per a la degustació de ginebres amb una gran varietat de marques.

 

Els competidors

Cada una de les 12 hamburgueseries oferirà una carta amb diferents propostes. La guanyadora del concurs en la primera edició, Singular & Co, tractarà de revalidar el títol enfront d’altres onze participants. The Fitzgerald intentarà conquistar València amb les seues hamburgueses «rebels» de carn de bestiar alimentat amb vegetals i sense conservants. 

 

El ‘food truck’ d’Alejandro Platero, finalista del concurs de cuina Top Chef, arribarà a València amb hamburgueses de bou especiada o de carn de porc rostida mentres que El tarantín Chiflado sorprendrà amb la seua especialitat de formatge raclette fos a la flama damunt. 5 Balas presentarà ‘La Yankee’, de carn 100% angus. D’altra banda, N5 Burger Garage ho farà amb un clàssic com la carn de vaca gallega.

 

Tampoc faltaran les propostes «més sanes» com les del restaurador The Began que vol demostrar que una hamburguesa vegana pot ser la millor Burger d’Espanya. Bertys, Burguer Beer, Petit Bistró, Soul Cofee Beer i La Pepita completen el cartell de participants.

 

 

Jurat de cuiners professionals

Un jurat professional serà l’encarregat d’avaluar cada proposta el dissabte, 29 de setembre, a les 19.30 hores. Es valorarà, entre altres aspectes, la qualitat de les matèries primeres, el punt de l’hamburguesa, el tipo de pa, el sabor i l’originalitat de la recepta.

 

Els cuiners Pablo Ministro, Vicente Ausina ‘Ciríaco’, Alejandro del Toro, Carlos Medina i Pablo Vernetta són alguns dels membres del jurat d’edició. El títol de ‘Millor Hamburguesa d’Espanya 2019’ serà atorgat després d’un tast a cegues de les hamburgueses en concurs.

 

El públic assistent també podrà votar quin restaurador mereix el premi del públic i podrà dipositar el seu vot a través de la pàgina web del concurs fins al diumenge 29 de setembre. La participació tindrà premi i un dels votants, triat per sorteig, rebrà el seu propi pes en cervesa.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.