València busca la millor hamburguesa d’Espanya en un concurs amb més de 50 versions gurmet

La guanyadora de l’edició anterior va ser ‘Singular & Co’ | Rumm Festival

 

València busca la ‘Millor Hamburguesa d’Espanya’ en la segona edició de la competició ‘The Champions Burger’, que se celebrarà del 19 al 29 de setembre en l’antic llit del riu Túria, entre el pont de les Flors i el pont de l’Exposició. Els assistents podran provar més de 50 versions gurmet, clàssiques i d’avantguarda en el segon any consecutiu que València acull este Campionat Nacional d’Hamburgueseries.

 

D’entrada lliure i de 12 del migdia a 12 de la nit (excepte els dies 23, 24 i 25 de setembre que obrirà les seues portes a les 18 hores), els assistents podran provar tot tipo d’hamburgueses gurmet. L’oferta gastronòmica s’acompanyarà, a més, d’una àrea ‘chill out’ per a la degustació de ginebres amb una gran varietat de marques.

 

Els competidors

Cada una de les 12 hamburgueseries oferirà una carta amb diferents propostes. La guanyadora del concurs en la primera edició, Singular & Co, tractarà de revalidar el títol enfront d’altres onze participants. The Fitzgerald intentarà conquistar València amb les seues hamburgueses «rebels» de carn de bestiar alimentat amb vegetals i sense conservants. 

 

El ‘food truck’ d’Alejandro Platero, finalista del concurs de cuina Top Chef, arribarà a València amb hamburgueses de bou especiada o de carn de porc rostida mentres que El tarantín Chiflado sorprendrà amb la seua especialitat de formatge raclette fos a la flama damunt. 5 Balas presentarà ‘La Yankee’, de carn 100% angus. D’altra banda, N5 Burger Garage ho farà amb un clàssic com la carn de vaca gallega.

 

Tampoc faltaran les propostes «més sanes» com les del restaurador The Began que vol demostrar que una hamburguesa vegana pot ser la millor Burger d’Espanya. Bertys, Burguer Beer, Petit Bistró, Soul Cofee Beer i La Pepita completen el cartell de participants.

 

 

Jurat de cuiners professionals

Un jurat professional serà l’encarregat d’avaluar cada proposta el dissabte, 29 de setembre, a les 19.30 hores. Es valorarà, entre altres aspectes, la qualitat de les matèries primeres, el punt de l’hamburguesa, el tipo de pa, el sabor i l’originalitat de la recepta.

 

Els cuiners Pablo Ministro, Vicente Ausina ‘Ciríaco’, Alejandro del Toro, Carlos Medina i Pablo Vernetta són alguns dels membres del jurat d’edició. El títol de ‘Millor Hamburguesa d’Espanya 2019’ serà atorgat després d’un tast a cegues de les hamburgueses en concurs.

 

El públic assistent també podrà votar quin restaurador mereix el premi del públic i podrà dipositar el seu vot a través de la pàgina web del concurs fins al diumenge 29 de setembre. La participació tindrà premi i un dels votants, triat per sorteig, rebrà el seu propi pes en cervesa.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.