Obri en València una exposició amb desenes de figures de superherois a grandària real

 

La ciutat de València es des de este divendres l’epicentre mundial dels superherois, ja que fins al 13 d’octubre de 2019 podrà visitar-se, en les carpes situades en la plaça exterior del Centre Comercial Nuevo Centro la mostra ‘Superhéroes: La exposición’, la major exposició de superherois a grandària real d’Espanya, que per primera volta visita València.

  

L’exposició ocupa 900 m2 distribuïts en dos carpes. En la primera d’elles amb una superfície de 725 m2  podran contemplar-se els superherois Thor, Catwoman, Iron Man, Els Guardians de la Galàxia (Rocket Raccoon i Groot), El Joker, Batman, Wonder Woman, Superman, Hulk, Flaix, Capità Amèrica i Spiderman. En la segona carpa de 175 m2  se situaran els personatges de Star Wars: R2D2, Chewbacca, Ioda, Darth Vader, Jaba Feet i Storm Tropers. A més com a reclam en la plaça interior de nou Centre podrà visitar-se la figura de Llanterna Verda.

 

L’exposició és apta per a tots els públics i brinda l’oportunitat de poder fotografiar-se amb els superherois favorits i compta amb un potent sistema audiovisual que mostra en pantalles individuals els vídeos de com es van fer les pel·lícules així com la història de cadascun dels superherois exposats.

 

 

L’horari de visita serà de dilluns a divendres de 17.00 a 22.00 hores i els dissabtes, diumenges i festius d’11.00 a 21.00 hores. Les tarifes seran de 8 euros per als adults i 6 euros per als xiquets, aplicant un descompte del 20% en el preu de l’entrada per una compra mínima de 20 euros realitzada en Nou Centre del 13 de setembre al 13 d’octubre. Aquest descompte no serà acumulable a altres promocions. Els tiquets de compra hauran de presentar-se en la taquilla de l’exposició.

 

Les entrades es podran adquirir en la taquilla situada en l’entrada de l’exposició o en www.superheroeslaexposicion.com. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide s’acomiaden del bàsquet 3×3 després d’una carrera plena d’èxits

Vega Gimeno i Sandra Ygueravide anuncien la seua retirada del bàsquet 3x3 en un acte en el Museu de la FEB, després de liderar una generació que va acumular medalles europees i una plata olímpica.

València i Múrcia s’alineen en defensa del transvasament Tajo-Segura per considerar que a Espanya sobra aigua

Els governs de la Comunitat Valenciana i la Regió de Múrcia reivindiquen la continuïtat del transvasament Tajo-Segura al·legant que a Espanya es genera més aigua de la que es consumix i que és possible compatibilitzar el subministrament amb la protecció ambiental.

L’UCO situa a Ábalos com a peça clau en la trama de màscares però apunta a Aldama com a verdader cap

Agents de l'UCO descriuen en el Suprem a José Luis Ábalos com a peça fonamental de la suposada organització criminal de les màscares, però assenyalen que el comisionista Víctor de Aldama era qui imposava les decisions perquè era qui pagava.

El València Basket s’agarra al seu fortí davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket inicia els quarts de final de l'Eurolliga davant el Panathinaikos amb un balanç molt favorable a casa: cinc victòries en set visites del conjunt grec.

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.

Elx es juga la permanència davant dos rivals directes i tres aspirants a Europa

L'Elx afronta un mes final de Lliga decisiu per la permanència, amb dols directes davant Alabés i Girona i partits davant Celta, Betis i Getafe, que barallen per Europa.