Obri en València una exposició amb desenes de figures de superherois a grandària real

 

La ciutat de València es des de este divendres l’epicentre mundial dels superherois, ja que fins al 13 d’octubre de 2019 podrà visitar-se, en les carpes situades en la plaça exterior del Centre Comercial Nuevo Centro la mostra ‘Superhéroes: La exposición’, la major exposició de superherois a grandària real d’Espanya, que per primera volta visita València.

  

L’exposició ocupa 900 m2 distribuïts en dos carpes. En la primera d’elles amb una superfície de 725 m2  podran contemplar-se els superherois Thor, Catwoman, Iron Man, Els Guardians de la Galàxia (Rocket Raccoon i Groot), El Joker, Batman, Wonder Woman, Superman, Hulk, Flaix, Capità Amèrica i Spiderman. En la segona carpa de 175 m2  se situaran els personatges de Star Wars: R2D2, Chewbacca, Ioda, Darth Vader, Jaba Feet i Storm Tropers. A més com a reclam en la plaça interior de nou Centre podrà visitar-se la figura de Llanterna Verda.

 

L’exposició és apta per a tots els públics i brinda l’oportunitat de poder fotografiar-se amb els superherois favorits i compta amb un potent sistema audiovisual que mostra en pantalles individuals els vídeos de com es van fer les pel·lícules així com la història de cadascun dels superherois exposats.

 

 

L’horari de visita serà de dilluns a divendres de 17.00 a 22.00 hores i els dissabtes, diumenges i festius d’11.00 a 21.00 hores. Les tarifes seran de 8 euros per als adults i 6 euros per als xiquets, aplicant un descompte del 20% en el preu de l’entrada per una compra mínima de 20 euros realitzada en Nou Centre del 13 de setembre al 13 d’octubre. Aquest descompte no serà acumulable a altres promocions. Els tiquets de compra hauran de presentar-se en la taquilla de l’exposició.

 

Les entrades es podran adquirir en la taquilla situada en l’entrada de l’exposició o en www.superheroeslaexposicion.com. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.