Obri en València una exposició amb desenes de figures de superherois a grandària real

 

La ciutat de València es des de este divendres l’epicentre mundial dels superherois, ja que fins al 13 d’octubre de 2019 podrà visitar-se, en les carpes situades en la plaça exterior del Centre Comercial Nuevo Centro la mostra ‘Superhéroes: La exposición’, la major exposició de superherois a grandària real d’Espanya, que per primera volta visita València.

  

L’exposició ocupa 900 m2 distribuïts en dos carpes. En la primera d’elles amb una superfície de 725 m2  podran contemplar-se els superherois Thor, Catwoman, Iron Man, Els Guardians de la Galàxia (Rocket Raccoon i Groot), El Joker, Batman, Wonder Woman, Superman, Hulk, Flaix, Capità Amèrica i Spiderman. En la segona carpa de 175 m2  se situaran els personatges de Star Wars: R2D2, Chewbacca, Ioda, Darth Vader, Jaba Feet i Storm Tropers. A més com a reclam en la plaça interior de nou Centre podrà visitar-se la figura de Llanterna Verda.

 

L’exposició és apta per a tots els públics i brinda l’oportunitat de poder fotografiar-se amb els superherois favorits i compta amb un potent sistema audiovisual que mostra en pantalles individuals els vídeos de com es van fer les pel·lícules així com la història de cadascun dels superherois exposats.

 

 

L’horari de visita serà de dilluns a divendres de 17.00 a 22.00 hores i els dissabtes, diumenges i festius d’11.00 a 21.00 hores. Les tarifes seran de 8 euros per als adults i 6 euros per als xiquets, aplicant un descompte del 20% en el preu de l’entrada per una compra mínima de 20 euros realitzada en Nou Centre del 13 de setembre al 13 d’octubre. Aquest descompte no serà acumulable a altres promocions. Els tiquets de compra hauran de presentar-se en la taquilla de l’exposició.

 

Les entrades es podran adquirir en la taquilla situada en l’entrada de l’exposició o en www.superheroeslaexposicion.com. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.

Dissabte amb calor extrema i tempestes fortes a la vesprada a l’interior de València

Les màximes tornen a ser molt altes a l’interior de València i sud d’Alacant este dissabte, amb tempestes fortes de vesprada i pols en suspensió. Diumenge s’esperen ruixats i tronades fortes o molt fortes a la província de València.

El FIB aguanta la calor i es rendix a l’indie amb The Kooks i Kaiser Chiefs

La segona jornada del FIB 2026 ha omplit Benicàssim d’indie britànic amb The Kooks i Kaiser Chiefs, i ha confirmat l’empenta de les bandes estatals malgrat la forta calor.

El Misteri d’Elx emociona Londres amb un concert especial pel 25é aniversari de la Unesco

El Misteri d’Elx ha oferit a Londres un concert amb 40 veus en la St. Etheldreda’s Roman Catholic Church per a celebrar el 25é aniversari de la seua declaració com a Patrimoni Cultural Immaterial de la Humanitat per la Unesco i reforçar Elx com a destí turístic.

Dos talls de llum deixen sense subministrament 40.000 abonats a Alacant però es resolen en minuts

Alacant ha patit este divendres dos talls de llum que han deixat sense subministrament uns 40.000 abonats, encara que Iberdrola ha restablit el servici en menys de mitja hora en cada cas.

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.