Obri en València una exposició amb desenes de figures de superherois a grandària real

 

La ciutat de València es des de este divendres l’epicentre mundial dels superherois, ja que fins al 13 d’octubre de 2019 podrà visitar-se, en les carpes situades en la plaça exterior del Centre Comercial Nuevo Centro la mostra ‘Superhéroes: La exposición’, la major exposició de superherois a grandària real d’Espanya, que per primera volta visita València.

  

L’exposició ocupa 900 m2 distribuïts en dos carpes. En la primera d’elles amb una superfície de 725 m2  podran contemplar-se els superherois Thor, Catwoman, Iron Man, Els Guardians de la Galàxia (Rocket Raccoon i Groot), El Joker, Batman, Wonder Woman, Superman, Hulk, Flaix, Capità Amèrica i Spiderman. En la segona carpa de 175 m2  se situaran els personatges de Star Wars: R2D2, Chewbacca, Ioda, Darth Vader, Jaba Feet i Storm Tropers. A més com a reclam en la plaça interior de nou Centre podrà visitar-se la figura de Llanterna Verda.

 

L’exposició és apta per a tots els públics i brinda l’oportunitat de poder fotografiar-se amb els superherois favorits i compta amb un potent sistema audiovisual que mostra en pantalles individuals els vídeos de com es van fer les pel·lícules així com la història de cadascun dels superherois exposats.

 

 

L’horari de visita serà de dilluns a divendres de 17.00 a 22.00 hores i els dissabtes, diumenges i festius d’11.00 a 21.00 hores. Les tarifes seran de 8 euros per als adults i 6 euros per als xiquets, aplicant un descompte del 20% en el preu de l’entrada per una compra mínima de 20 euros realitzada en Nou Centre del 13 de setembre al 13 d’octubre. Aquest descompte no serà acumulable a altres promocions. Els tiquets de compra hauran de presentar-se en la taquilla de l’exposició.

 

Les entrades es podran adquirir en la taquilla situada en l’entrada de l’exposició o en www.superheroeslaexposicion.com. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.

Com protegir els ulls davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Mirar directament l’eclipsi solar del 12 d’agost sense filtres homologats pot causar lesions irreversibles en la retina. Els òptics de la Comunitat Valenciana expliquen quines ulleres són segures i com utilitzar-les.

Un jaguar bate rècords al Brasil i obliga a repensar la protecció de grans felins

El jaguar Gaspar, monitoritzat per científics bascos, alacantins i brasilers, ha recorregut més de 2.100 quilòmetres en 381 dies a l’Amazònia, un desplaçament inusualment llarg que posa en dubte que les àrees protegides actuals siguen suficients per a grans carnívors.