Obri en València una exposició amb desenes de figures de superherois a grandària real

 

La ciutat de València es des de este divendres l’epicentre mundial dels superherois, ja que fins al 13 d’octubre de 2019 podrà visitar-se, en les carpes situades en la plaça exterior del Centre Comercial Nuevo Centro la mostra ‘Superhéroes: La exposición’, la major exposició de superherois a grandària real d’Espanya, que per primera volta visita València.

  

L’exposició ocupa 900 m2 distribuïts en dos carpes. En la primera d’elles amb una superfície de 725 m2  podran contemplar-se els superherois Thor, Catwoman, Iron Man, Els Guardians de la Galàxia (Rocket Raccoon i Groot), El Joker, Batman, Wonder Woman, Superman, Hulk, Flaix, Capità Amèrica i Spiderman. En la segona carpa de 175 m2  se situaran els personatges de Star Wars: R2D2, Chewbacca, Ioda, Darth Vader, Jaba Feet i Storm Tropers. A més com a reclam en la plaça interior de nou Centre podrà visitar-se la figura de Llanterna Verda.

 

L’exposició és apta per a tots els públics i brinda l’oportunitat de poder fotografiar-se amb els superherois favorits i compta amb un potent sistema audiovisual que mostra en pantalles individuals els vídeos de com es van fer les pel·lícules així com la història de cadascun dels superherois exposats.

 

 

L’horari de visita serà de dilluns a divendres de 17.00 a 22.00 hores i els dissabtes, diumenges i festius d’11.00 a 21.00 hores. Les tarifes seran de 8 euros per als adults i 6 euros per als xiquets, aplicant un descompte del 20% en el preu de l’entrada per una compra mínima de 20 euros realitzada en Nou Centre del 13 de setembre al 13 d’octubre. Aquest descompte no serà acumulable a altres promocions. Els tiquets de compra hauran de presentar-se en la taquilla de l’exposició.

 

Les entrades es podran adquirir en la taquilla situada en l’entrada de l’exposició o en www.superheroeslaexposicion.com. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU