València s’imposa a Bangalore i serà capital mundial del disseny 2022

Moment de la celebració

Moment de la celebració | Twitter

 

València serà la Capital Mundial del Disseny en 2022 i s’ha imposat a la seua competidora Bangalore, de l’Índia. L’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, ha rebut este dilluns la gran i històrica notícia, amb la que «s’impulsa la indústria creativa valenciana i espanyola, s’avança en competitivitat, es projecta l’economia i es visibilitzen noves fórmules per a millorar la vida de les persones, també a través del disseny».

 

El primer edil ha sigut informat de l’anunci durant la vesprada d’este dilluns en videoconferència, pels representants del comité organitzador de la World Design Organisation, Eric Lauwers i Bertrand Deromelos, amb seu en Canadà, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Que València siga Capital Mundial del Disseny 2022 és una «gran i històrica notícia», un «èxit» que ha sigut possible «gràcies a la creativitat absoluta que desprén el disseny en la ciutat i en tota la Comunitat Valenciana, amb uns creadors i creadores de primer nivell que, de nou, han fet història», ha ressaltat Ribó.

 

 

L’alcalde ha assegurat que amb este reconeixement «s’impulsa la indústria creativa valenciana i espanyola, s’avança en competitivitat, es projecta tota la nostra economia i es visibilitzen noves fórmules per a millorar la vida de les persones, també a través del disseny».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.

El Síndic de Greuges rebutja l’informe de vulnerabilitat per a la regularització extraordinària

El Síndic de Greuges de la Comunitat Valenciana qüestiona l'exigència d'un informe de vulnerabilitat per a accedir a la regularització extraordinària d'immigrants i alerta que esta mesura agreuja el col·lapse dels servicis socials municipals.

El Síndic de Greuges reclama respecte institucional i alerta de mala administració en la Comunitat

El Síndic de Greuges, Ángel Luna, demana a les Corts que respecten la independència de la institució i alerta de greus fallades en servicis socials, vivenda i transparència en l'administració valenciana.

Morant critica que el PP assumisca el discurs de l’extrema dreta sobre migració

Diana Morant acusa el PP d'assumir el marc ideològic de l'extrema dreta en els seus pactes amb Vox i defén la regularització i aportació de les persones migrants.

Inspectores de Transports neguen pressions en l’auditoria dels contractes del cas Koldo

Tres inspectores del Ministeri de Transports defenen davant el Suprem la independència de l'auditoria interna sobre contractes de màscares vinculats al cas Koldo i que afecten a José Luis Ábalos.

Morant insistix que el PSPV continuarà exigint transparència sobre els diners a la sanitat privada

Diana Morant afirma que el PSPV-PSOE mantindrà la pressió al Consell per a conéixer amb detall quants diners públics es destina a la sanitat privada i en quines condicions.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

El president de Ford Europa visita la factoria d'Almussafes i subratlla el seu paper estratègic en la transformació del negoci en el continent, en un context d'ERTO i a l'espera d'un nou model.

El TSJCV ordena revisar l’absolució de 14 acusats per 117 quilos de cocaïna intervinguts a València

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana anul·la l'absolució de 14 acusats per introduir 117 quilos de cocaïna en el Port de València i ordena dictar una nova sentència valorant totes les proves, incloses les converses intervingudes en Sky ECC.