València s’imposa a Bangalore i serà capital mundial del disseny 2022

Moment de la celebració

Moment de la celebració | Twitter

 

València serà la Capital Mundial del Disseny en 2022 i s’ha imposat a la seua competidora Bangalore, de l’Índia. L’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, ha rebut este dilluns la gran i històrica notícia, amb la que «s’impulsa la indústria creativa valenciana i espanyola, s’avança en competitivitat, es projecta l’economia i es visibilitzen noves fórmules per a millorar la vida de les persones, també a través del disseny».

 

El primer edil ha sigut informat de l’anunci durant la vesprada d’este dilluns en videoconferència, pels representants del comité organitzador de la World Design Organisation, Eric Lauwers i Bertrand Deromelos, amb seu en Canadà, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Que València siga Capital Mundial del Disseny 2022 és una «gran i històrica notícia», un «èxit» que ha sigut possible «gràcies a la creativitat absoluta que desprén el disseny en la ciutat i en tota la Comunitat Valenciana, amb uns creadors i creadores de primer nivell que, de nou, han fet història», ha ressaltat Ribó.

 

 

L’alcalde ha assegurat que amb este reconeixement «s’impulsa la indústria creativa valenciana i espanyola, s’avança en competitivitat, es projecta tota la nostra economia i es visibilitzen noves fórmules per a millorar la vida de les persones, també a través del disseny».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La exalcaldesa de Requena defén que no va haver-hi víctimes en la dana per l’avís a la població

La exalcaldesa de Requena, Rocío Cortés, declara davant el jutjat que l'absència de morts i ferits en la dana es va deure als avisos i mesures preventives adoptades des de la matinada.

Una caixa de resistència ajuda als docents valencians en vaga indefinida

La Coordinadora d’Assemblees Docents del País Valencià impulsa una caixa de resistència per a fer costat econòmicament al professorat en vaga indefinida i facilitar la continuïtat de les mobilitzacions.

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.