13.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

València s’imposa a Bangalore i serà capital mundial del disseny 2022

Moment de la celebració

Moment de la celebració | Twitter

 

València serà la Capital Mundial del Disseny en 2022 i s’ha imposat a la seua competidora Bangalore, de l’Índia. L’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, ha rebut este dilluns la gran i històrica notícia, amb la que «s’impulsa la indústria creativa valenciana i espanyola, s’avança en competitivitat, es projecta l’economia i es visibilitzen noves fórmules per a millorar la vida de les persones, també a través del disseny».

 

El primer edil ha sigut informat de l’anunci durant la vesprada d’este dilluns en videoconferència, pels representants del comité organitzador de la World Design Organisation, Eric Lauwers i Bertrand Deromelos, amb seu en Canadà, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Que València siga Capital Mundial del Disseny 2022 és una «gran i històrica notícia», un «èxit» que ha sigut possible «gràcies a la creativitat absoluta que desprén el disseny en la ciutat i en tota la Comunitat Valenciana, amb uns creadors i creadores de primer nivell que, de nou, han fet història», ha ressaltat Ribó.

 

 

L’alcalde ha assegurat que amb este reconeixement «s’impulsa la indústria creativa valenciana i espanyola, s’avança en competitivitat, es projecta tota la nostra economia i es visibilitzen noves fórmules per a millorar la vida de les persones, també a través del disseny».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.