València s’imposa a Bangalore i serà capital mundial del disseny 2022

Moment de la celebració

Moment de la celebració | Twitter

 

València serà la Capital Mundial del Disseny en 2022 i s’ha imposat a la seua competidora Bangalore, de l’Índia. L’alcalde de la ciutat, Joan Ribó, ha rebut este dilluns la gran i històrica notícia, amb la que «s’impulsa la indústria creativa valenciana i espanyola, s’avança en competitivitat, es projecta l’economia i es visibilitzen noves fórmules per a millorar la vida de les persones, també a través del disseny».

 

El primer edil ha sigut informat de l’anunci durant la vesprada d’este dilluns en videoconferència, pels representants del comité organitzador de la World Design Organisation, Eric Lauwers i Bertrand Deromelos, amb seu en Canadà, segons ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Que València siga Capital Mundial del Disseny 2022 és una «gran i històrica notícia», un «èxit» que ha sigut possible «gràcies a la creativitat absoluta que desprén el disseny en la ciutat i en tota la Comunitat Valenciana, amb uns creadors i creadores de primer nivell que, de nou, han fet història», ha ressaltat Ribó.

 

 

L’alcalde ha assegurat que amb este reconeixement «s’impulsa la indústria creativa valenciana i espanyola, s’avança en competitivitat, es projecta tota la nostra economia i es visibilitzen noves fórmules per a millorar la vida de les persones, també a través del disseny».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.

La calor extrema deixa 37 graus de matinada en pobles d’Alacant

Diversos municipis de les comarques d’Alacant i València han patit temperatures entre 32 i 37 graus passada la mitjanit, segons Avamet.

Bombers i brigades forestals continuen refrigerant la zona de l’incendi de Polop

Set dotacions de bombers, quatre unitats forestals i un mitjà aeri continuen refrigerant este dimecres al matí la zona afectada per l’incendi de Polop de la Marina, que ha calcinat unes 36 hectàrees però es manté estabilitzat.

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.