Vox demana que la bandera d’Espanya onege en tots els instituts públics valencians

Una bandera d’Espanya | El Español

 

El grup parlamentari Vox ha presentat una iniciativa en Les Corts en la que demana que la bandera espanyola onege en tots els Instituts d’Educació Secundària (IES) de la Comunitat.

 

La seua portaveu adjunta, Plans Massó, ha presentat una proposició no de llei de tramitació urgent, instant al Consell a que col·loque la bandera nacional en tots els IES, ja que segons la Llei per la qual es regula l’ús de la bandera d’Espanya i el d’altres banderes i ensenyes, esta «ha d’onejar en l’exterior i ocupar el lloc preferent en l’interior de tots els edificis de l’administració central, institucional, autonòmica, provincial o insular i municipal de l’Estat».

 

Des de la formació recorden que en les comunitats autonomes la bandera pròpia, «s’ha d’utilitzar juntament amb la bandera d’Espanya en tots els edificis públics civils de l’àmbit territorial»

 

Massó, diputada per Castelló, ha explicat que presenten esta iniciativa «davant la gran quantitat de notificacions dels ciutadans al voltant de la falta de la bandera nacional en els seus instituts». «Estem farts que hi haja lleis que s’incomplixen contínuament i ningú faça res, sobretot eixes que han de vore amb els símbols nacionals», ha agregat.

 

D’altra banda, la diputada ha sol·licitat informació relativa als percentatges d’abandó escolar primerenc en el sistema educatiu valencià i el baix rendiment en lectura, matemàtiques i ciències en la Comunitat Valenciana des de 2010 a 2019, juntament amb les dades sobre el percentatge d’alumnes que realitzen els seus estudis d’Educació Infantil, Primària i Secundària en la seua llengua materna.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.