El Palau de la Música de València reprén la programació amb un recital de Xavier Torres

 

El Palau de la Música de València reprén la seua programació este dissabte amb el recital dedicat a les sonates per a piano de Beethoven per part del valencià Xavier Torres en la sala d’Almudín, dins del cicle ‘Cambra al Palau’ 2020.

 

El concertista valencià interpretarà les Sonates núm. 1 en fa menor, op. 2 núm. 1, núm. 19 en sol menor, op. 49 núm. 1 i la núm. 32 en do menor, op. 111. Es tracta d’un programa en el que les dos primeres obres són composicions de joventut plenes de vitalitat i energia, mentres que la tercera és l’última escrita pel geni alemany, a on es recull tota l’essència de la seua integral de sonates, informa l’auditori municipal en un comunicat.

 

La regidora de Cultura i presidenta del Palau, Gloria Tello, ha recordat que este cicle gira entorn de Beethoven en el 250 aniversari del seu naixement.

 

Quant al diumenge 6, la pianista Marina Delicat pujarà a l’escenari de l’edifici gòtic, per a tocar quatre sonates més de Beethoven, la núm. 7 en re major, op. 10 núm. 3 i la núm. 9 en el meu major, op. 14, núm. 1, estes dos també de joventut, i la núm. 13 en el meu bemoll major, op. 27 núm. 1 i la núm. 22 en fa major, op. 54, que són dos de les sonates del compositor més experimentals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana

La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.

Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat

Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.

Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl

Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.

Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024

Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València

El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.

L’Elx arriba al dol davant l’Atlètic amb l’últim precedent a favor en el Martínez Valero

L'Elx afronta la visita de l'Atlètic de Madrid amb el precedent favorable de la seua victòria en la temporada 2022-23, que va trencar la ratxa blanc-i-vermella en el Martínez Valero i va equilibrar el balanç històric en Primera Divisió.

El València Basket vol prolongar a Girona la seua ratxa per a blindar la segona plaça

El València Basket visita la pista del Bàsquet Girona a la recerca de la seua quinta victòria consecutiva en la Lliga Endesa, clau per a mantindre la segona plaça davant la pressió de UCAM Murcia i Baskonia.

El València s’embossa a Son Moix: només dos triomfs en les seues últimes deu visites de lliga

El València afrontarà la seua pròxima visita a Son Moix amb un pobre balanç recent: només dos victòries en els seus últims deu partits de Lliga en el camp del Mallorca, amb sis derrotes i dos empats.