El Palau de la Música de València reprén la programació amb un recital de Xavier Torres

 

El Palau de la Música de València reprén la seua programació este dissabte amb el recital dedicat a les sonates per a piano de Beethoven per part del valencià Xavier Torres en la sala d’Almudín, dins del cicle ‘Cambra al Palau’ 2020.

 

El concertista valencià interpretarà les Sonates núm. 1 en fa menor, op. 2 núm. 1, núm. 19 en sol menor, op. 49 núm. 1 i la núm. 32 en do menor, op. 111. Es tracta d’un programa en el que les dos primeres obres són composicions de joventut plenes de vitalitat i energia, mentres que la tercera és l’última escrita pel geni alemany, a on es recull tota l’essència de la seua integral de sonates, informa l’auditori municipal en un comunicat.

 

La regidora de Cultura i presidenta del Palau, Gloria Tello, ha recordat que este cicle gira entorn de Beethoven en el 250 aniversari del seu naixement.

 

Quant al diumenge 6, la pianista Marina Delicat pujarà a l’escenari de l’edifici gòtic, per a tocar quatre sonates més de Beethoven, la núm. 7 en re major, op. 10 núm. 3 i la núm. 9 en el meu major, op. 14, núm. 1, estes dos també de joventut, i la núm. 13 en el meu bemoll major, op. 27 núm. 1 i la núm. 22 en fa major, op. 54, que són dos de les sonates del compositor més experimentals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.

Morant ha reclamat més feminisme i defensa dels drets de les dones enfront del feixisme

La líder del PSPV ha lligat el 8M amb una crida a frenar el masclisme institucional i la violència digital, i ha reivindicat al PSOE com a alternativa. També ha citat avanços com l'SMI i els permisos per a defendre que el feminisme es traduïx en drets

Pastor (PP) ha acusat a Morant de guerres internes i ha posat el focus a Almussafes

El síndic del PP en Les Corts ha arremés contra la líder del PSPV pel conflicte a Almussafes i per la seua gestió. També ha citat el CNIO i ha carregat contra el Govern de Sánchez.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes i afirma que en el PSOE no caben señoros ni puters

La líder del PSPV-PSOE ha recolzat l'expulsió de Toni González i ha recalcat que el partit se situa del costat de les víctimes. També ha assenyalat conductes que considera assetjament i ha marcat límits interns.

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla