El Palau de la Música de València reprén la programació amb un recital de Xavier Torres

 

El Palau de la Música de València reprén la seua programació este dissabte amb el recital dedicat a les sonates per a piano de Beethoven per part del valencià Xavier Torres en la sala d’Almudín, dins del cicle ‘Cambra al Palau’ 2020.

 

El concertista valencià interpretarà les Sonates núm. 1 en fa menor, op. 2 núm. 1, núm. 19 en sol menor, op. 49 núm. 1 i la núm. 32 en do menor, op. 111. Es tracta d’un programa en el que les dos primeres obres són composicions de joventut plenes de vitalitat i energia, mentres que la tercera és l’última escrita pel geni alemany, a on es recull tota l’essència de la seua integral de sonates, informa l’auditori municipal en un comunicat.

 

La regidora de Cultura i presidenta del Palau, Gloria Tello, ha recordat que este cicle gira entorn de Beethoven en el 250 aniversari del seu naixement.

 

Quant al diumenge 6, la pianista Marina Delicat pujarà a l’escenari de l’edifici gòtic, per a tocar quatre sonates més de Beethoven, la núm. 7 en re major, op. 10 núm. 3 i la núm. 9 en el meu major, op. 14, núm. 1, estes dos també de joventut, i la núm. 13 en el meu bemoll major, op. 27 núm. 1 i la núm. 22 en fa major, op. 54, que són dos de les sonates del compositor més experimentals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.

El Port de València reobri després del tancament per ratxes de vent

El Port de València ha reobert després d'un tancament marítim per ratxes de vent a primera hora. La normalitat s'ha recuperat a les 14.33, amb obertura parcial prèvia a les 09.24.

La Generalitat impulsa un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

La Generalitat va plantejar un Pla 2030 d'investigació per a donar estabilitat a l'I+D+i valencià, atraure talent i consolidar inversions estratègiques, amb coordinació entre Sanitat i Educació.

L’IVAM ha adquirit en ARC 30 obres de 23 artistes per a reforçar la seua col·lecció

El museu ha comprat 30 obres en ARC 2026, amb majoria d'autoria femenina, per a cobrir llacunes i consolidar línies d'investigació. L'operació va ser aprovada pel seu Consell Rector.