El Palau de la Música de València reprén la programació amb un recital de Xavier Torres

 

El Palau de la Música de València reprén la seua programació este dissabte amb el recital dedicat a les sonates per a piano de Beethoven per part del valencià Xavier Torres en la sala d’Almudín, dins del cicle ‘Cambra al Palau’ 2020.

 

El concertista valencià interpretarà les Sonates núm. 1 en fa menor, op. 2 núm. 1, núm. 19 en sol menor, op. 49 núm. 1 i la núm. 32 en do menor, op. 111. Es tracta d’un programa en el que les dos primeres obres són composicions de joventut plenes de vitalitat i energia, mentres que la tercera és l’última escrita pel geni alemany, a on es recull tota l’essència de la seua integral de sonates, informa l’auditori municipal en un comunicat.

 

La regidora de Cultura i presidenta del Palau, Gloria Tello, ha recordat que este cicle gira entorn de Beethoven en el 250 aniversari del seu naixement.

 

Quant al diumenge 6, la pianista Marina Delicat pujarà a l’escenari de l’edifici gòtic, per a tocar quatre sonates més de Beethoven, la núm. 7 en re major, op. 10 núm. 3 i la núm. 9 en el meu major, op. 14, núm. 1, estes dos també de joventut, i la núm. 13 en el meu bemoll major, op. 27 núm. 1 i la núm. 22 en fa major, op. 54, que són dos de les sonates del compositor més experimentals.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.