El Palau de la Música de València reprén la programació amb un recital de Xavier Torres

 

El Palau de la Música de València reprén la seua programació este dissabte amb el recital dedicat a les sonates per a piano de Beethoven per part del valencià Xavier Torres en la sala d’Almudín, dins del cicle ‘Cambra al Palau’ 2020.

 

El concertista valencià interpretarà les Sonates núm. 1 en fa menor, op. 2 núm. 1, núm. 19 en sol menor, op. 49 núm. 1 i la núm. 32 en do menor, op. 111. Es tracta d’un programa en el que les dos primeres obres són composicions de joventut plenes de vitalitat i energia, mentres que la tercera és l’última escrita pel geni alemany, a on es recull tota l’essència de la seua integral de sonates, informa l’auditori municipal en un comunicat.

 

La regidora de Cultura i presidenta del Palau, Gloria Tello, ha recordat que este cicle gira entorn de Beethoven en el 250 aniversari del seu naixement.

 

Quant al diumenge 6, la pianista Marina Delicat pujarà a l’escenari de l’edifici gòtic, per a tocar quatre sonates més de Beethoven, la núm. 7 en re major, op. 10 núm. 3 i la núm. 9 en el meu major, op. 14, núm. 1, estes dos també de joventut, i la núm. 13 en el meu bemoll major, op. 27 núm. 1 i la núm. 22 en fa major, op. 54, que són dos de les sonates del compositor més experimentals.

Últimes notícies

El Villarreal passa per damunt del PSV amb un 1-3 i es queda curt

El Villarreal ha guanyat 1-3 al PSV Eindhoven en un amistós a Holanda, amb moltes ocasions fallades que haurien pogut ampliar la golejada.

Set persones ferides en l’incendi de la Vall d’Uixò, una d’elles amb cremades greus

Set persones han resultat ferides en l'incendi forestal declarat en la Vall d'Uixò. Una d'elles està ingressada en la unitat de cremats de l'hospital La Fe de València.

El Villarreal passa per damunt del PSV amb una victòria solvent (1-3)

El Villarreal ha derrotat el PSV Eindhoven per 1-3 en un amistós a Eindhoven, en un duel dominat pels groguets que han pogut signar una golejada encara més ampla.

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.