15 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

La Policia Local d’Alacant dissol set festes en cases i multa a 29 persones per incomplir el toc de queda

 

La Policia Local d’Alacant ha imposat durant la nit de divendres un total de 29 denúncies per incomplir l’estat d’alarma i ha dissolt set festes en cases. A demés, ha sancionat a 18 persones per incomplir del toc de queda.

 

La Policia Local ha organitzat operatius amb inspeccions, vigilància i controls amb l’objectiu de garantir el compliment del toc de queda i de les restriccions sanitàries a causa de la pandèmia, ha informat l’Ajuntament en un comunicat.

 

Durant la nit d’este divendres, els agents del servici nocturn i de la unitat Fox han organitzat controls estàtics de trànsit i patrullat amb dispositius itinerants. D’esta manera, ha sancionat a 18 persones per incompliment del toc de queda, desplaçant-se per la ciutat sense causa justificada, i ha auxiliat a tres persones.

En els controls d’alcoholèmia en matèria de vigilància i disciplina de trànsit, els agents policials han denunciat a quatre conductors en diferents accessos, carrers i platges de la ciutat per conduir baix els efectes de l’alcohol, amb infraccions de velocitat i trànsit, entre altres.

 

Finalment, la Policia ha intervingut i dissolt set festes en cases, a on es trobaven persones sense mascareta i que generaven molèsties i sorolls als veïns.

 

Responsabilitat i consciència

El regidor de Seguretat, José Ramón González, ha posat en valor «el treball de protecció que dia a dia desenvolupa la Policia Local per a fer complir les mesures i que no es produïsquen més contagis» i ha tornat a demanar «sensatesa i consciència en estes dates de Nadal, sense relaxar-nos ni baixar la guàrdia i continuar evitant quedar amb amics, reunir-nos en grup i ser responsables per a no fer cap pas i no celebrar festes».

 

«Hem d’assumir cadascun la responsabilitat individual d’extremar la prevenció en el compliment de les mesures de seguretat i preventives per la salut de tots», ha agregat.

Últimes notícies

Pérez Llorca sosté que poc podrà aportar en el seu testifical davant la jutgessa de la DANA

El candidat a la Presidència de la Generalitat ha afirmat que poc podrà aportar en el seu testifical per tractar-se de crides de pocs segons. Ha defés que és més ètic explicar-se davant la jutgessa i acudir com a testimoni per a ajudar a esclarir els fets.

6 anys i mig de presó per acoltellar al menor que li va perseguir després d’un robatori a Sueca

L'Audiència de València ha condemnat a 6 anys i mig de presó a un home per robatori amb violència i homicidi en grau de temptativa després d'acoltellar a un menor que li va donar abast a Sueca. La sentència inclou indemnització, orde d'allunyament i ha sigut declarada ferm.

El SAMU assistix el naixement d’un bebé en l’ambulància camine de l’hospital a València

Un equip del SAMU ha assistit el naixement d'un bebé en plena ambulància durant el trasllat a l'Hospital La Fe. La mare, de 39 setmanes, i el xiquet han ingressat en bon estat.

València CF prohibix de manera cautelar l’accés a l’abonat expedientat per insults racistes

El club veta temporalment l'entrada a Mestalla a l'aficionat investigat per insults racistes i homòfobs, a l'espera de resoldre l'expedient d'expulsió.

Vox demana altura de mires al PP per a donar suport a la investidura de Pérez Llorca

Vox ha confirmat negociacions amb el PP per a recolzar la investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Reclama altura de mires i un pacte previ.

Pérez Llorca ha anunciat la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat sense acord firmat amb Vox

El secretari general del PPCV ha anunciat que presenta la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat sense haver firmat cap acord amb Vox. Assegura que no és rellevant rubricar documents previs i destaca la cordialitat en les reunions mantingudes.

Vicente Lafuente (CEV) ha sigut elegit vicepresident de CEOE a proposta de Garamendi

El president de la CEV, Vicente Lafuente, ha sigut nomenat vicepresident de la CEOE després de la proposta d'Antonio Garamendi. La CEV manté 30 representants en l'Assemblea General.

Vox apel·la a l’altura de mires del PP per a donar suport a la investidura de Pérez Llorca

Vox ha apel·lat a l'altura de mires del PP per a tancar un acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. El síndic José María Llanos ha confirmat negociacions en marxa, centrades en polítiques, i exigix que el pacte estiga tancat abans de la votació.