15.5 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

La Policia Local d’Alacant dissol 4 botellons durant esta setmana

 

La Policia Local d’Alacant ha dissolt esta setmana quatre botellons que s’estaven celebrant per les vesprades en el parc de l’Ereta, en la plaça Nova, en el Mare Nostrum i en la platja de l’Almadrava. A demés, s’han imposat 106 denúncies per consum d’alcohol, no portar mascaretes i estar en grups, en el dispositiu anticovid per a frenar la pandèmia i evitar situacions de risc amb nous contagis.

 

Els botellons que han sigut sancionats estaven formats per grups de jóvens que estaven en parcs, places i platges. El dissolt en la plaça Nova ha sigut intervingut i dissolt a les 15.00 hores pels agents, i la resta s’han interceptat en l’Ereta a les 19.00 hores i el Mare Nostrum i la platja de l’Almadrava passades les 20.00 hores. A demés de ser sancionats per consum d’alcohol i no portar mascaretes, també s’han interposat quatre actes per la Llei de Seguretat Ciutadana.

 

La Policia Local ha reforçat el control i la vigilància del consum d’alcohol en la via pública esta setmana a causa de l’increment de botellons que s’estan detectant i dissolent a la ciutat.

Últimes notícies

Els bombers forestals demanen a la Generalitat assumir la gestió directa del cos

Sis sindicats han exigit al Consell eliminar els encàrrecs als consorcis provincials i que la Generalitat gestione de manera directa als bombers forestals. Denuncien mala praxi, falta de mobilització i un ús abusiu d'hores extra.

Garay: ‘Tant de bo Lim es vaja del València pel bé del club’

Ezequiel Garay va carregar contra la gestió del València i va desitjar que Peter Lim abandone el club pel bé de l'entitat. Va reivindicar la seua etapa, va criticar decisions després de la seua lesió i va elogiar a Marcelino.

La UPV alerta de nous riscos d’avingudes a Torrent després de la DANA

Un informe de la UPV sobre els danys de la DANA a Torrent conclou que els sediments acumulats en diversos barrancs incrementen el risc de desbordaments. La reposició d'infraestructures es valora en 98 milions d'euros.

València ha retirat 140 m³ de residus de l’Albufera després de la DANA

L'Ajuntament ha retirat 140 m³ de residus de l'Albufera amb un pla d'ocupació després de la DANA i ha reforçat dunes i séquies amb plantacions. Compromís critica la gestió de la palla de l'arròs pel seu impacte en les aigües negres.

#QuieroCorredor suma obres hídriques i demana acords per a accelerar el Corredor Mediterrani

El moviment #QuieroCorredor va ampliar la seua agenda amb obres hídriques per a evitar noves danes i va cridar a acords d'Estat per a culminar el Corredor Mediterrani. En el seu últim gran acte, va advertir de la lentitud i de colls de botella com el túnel passant de València.

Catalá qualifica el franquisme com a etapa negra i demana mirar al futur

L'alcaldessa de València ha afirmat que el franquisme va tindre 'costats positius i negatius', però ha remarcat després que va ser 'una etapa negra' que cal superar. Ha defés el marc democràtic i ha demanat centrar-se en les necessitats actuals de la ciutat.

Juan Roig constreny a prioritzar el Corredor Mediterrani encara que falte el túnel passant

Juan Roig ha reiterat la seua insatisfacció amb el ritme de les obres i ha defés que el Corredor Mediterrani funcione entre Alacant, València i Barcelona encara que el túnel passant no estiga encara. Govern i empresaris han situat 2027 com a horitzó de la primera fase.

El PP ha demanat no accelerar el pacte amb Vox per a investir a Pérez Llorca

El PP ha defés que no hi ha pressa per a tancar amb Vox l'acord que permeta investir a Juanfran Pérez Llorca el 27 de novembre. Vox ha mantingut que continua negociant i que no hi haurà sorpreses, mentres l'oposició ha denunciat opacitat.