Alerta en la província de Castelló per l’augment de contagis de coronavirus en els últims dies

 

L’increment de casos de coronavirus en la província de Castelló és un fet que es reflexa en les dades actualitzades per la Conselleria de Sanitat diàriament. Concretament són 27 els municipis d’esta província que compten amb contagiats en l’actualitat.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, este dimarts la Conselleria ha notificat un brot de tres positius en l’àmbit social en Castelló, la capital de la Plana. A demés, també crida l’atenció els 20 contagis detectats en Borriol, en la comarca de la Plana Alta (Castelló).

En les dades per municipi que presenta Sanitat, Vinaròs acumula ja 10 positius, Benicarló set, Peníscola 16, Vistabella cinc, Orpesa 12, Benicàssim sis, Vila-real set, Borriana nou, Nules sis i la Vall d’Uixó set. Quatre poblacions compten amb dos únics positius: Forcall, Alcalà, l’Alcora i Almassora. Un positiu entre els seus habitants ha registrat Sant Jordi, la Salzadella, Torreblanca, Vilar de Canes, Vall d’Alba, Villahermosa, Onda, Moncofa, Soneja, Sot de Ferrer i Jérica.

 

Com s’observa, en estes dades encara no està comptabilitzat el brot de Sant Mateu, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ja que este dimarts s’han elevat de cinc a sis els casos comptabilitzats en l’àmbit de l’oci local. Segons l’alcaldessa, Ana Besalduch, el rebrot està sent controlat i ha afectat un nucli familiar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Badio i Moore lideren al València Basket davant el Zalgiris (91-87)

El València Basket va derrotar 91-87 al Zalgiris amb una defensa clau de Badio i les penetracions de Moore. Va aconseguir la seua 20a victòria en Eurolliga i es consolida segon.

91-87: Badio i Moore tiren del València Basket per a deixar arrere al Zalgiris

València Basket es va imposar 91-87 a Zalgiris Kaunas amb una defensa clau de Papi Badio i les penetracions de Omari Moore. És la 20a victòria i reforça el segon lloc.

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.