11.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

S’obri al trànsit la nova redona de la carretera CV-505 entre Alzira i Alberic

 

El passat divendres s’obria al transit la nova redona de la carretera CV 505 entre Alzira i Alberic, que afavoreix el trànsit d’entrada i eixida de vehicles a la ciutat i de connexió amb l’A7.

Amb esta obra es vol facilitar l’accessibilitat i millorar la seguretat dels ciutadans, en una carretera molt transitada tant per vehicles com per ciclistes.

Es tracta d’una obra portada a terme per la conselleria d’Infraestructures per a substituir la glorieta partida ubicada en un punt que tenia “una configuració molt perillosa per al tràfic”, segons reconeixien els tècnics de la pròpia conselleria.

L’alcalde d’Alzira, Diego Gómez considera que es tracta “d’una infraestructura molt necessària que incrementa la seguretat vial i millora l’accessibilitat al polígon industrial“, on es troben l’Ecopark, la Planta d’Envasos, les empreses Eurocebollas i Grup Alapont, a més de connectar amb el camí de Pujol i la Pileta de Sant Bernat. Gómez afegix que “millora la mobilitat, l’accessibilitat i la seguretat en una carretera molt transitada tant per vehicles com per ciclistes”.

Per a la regidora de Seguretat Ciutadana, Sara Garés, “era una rotonda molt necessària per ser un lloc molt perillós, que ara facilita el desplaçament dels conductors i les connexions”.

La Generalitat ha invertit al voltant de 350.000 euros en esta infraestructura en la qual la conselleria “ha complit els terminis prevists”.

Font: Ajuntament d’Alzira

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.