S’obri al trànsit la nova redona de la carretera CV-505 entre Alzira i Alberic

 

El passat divendres s’obria al transit la nova redona de la carretera CV 505 entre Alzira i Alberic, que afavoreix el trànsit d’entrada i eixida de vehicles a la ciutat i de connexió amb l’A7.

Amb esta obra es vol facilitar l’accessibilitat i millorar la seguretat dels ciutadans, en una carretera molt transitada tant per vehicles com per ciclistes.

Es tracta d’una obra portada a terme per la conselleria d’Infraestructures per a substituir la glorieta partida ubicada en un punt que tenia “una configuració molt perillosa per al tràfic”, segons reconeixien els tècnics de la pròpia conselleria.

L’alcalde d’Alzira, Diego Gómez considera que es tracta “d’una infraestructura molt necessària que incrementa la seguretat vial i millora l’accessibilitat al polígon industrial“, on es troben l’Ecopark, la Planta d’Envasos, les empreses Eurocebollas i Grup Alapont, a més de connectar amb el camí de Pujol i la Pileta de Sant Bernat. Gómez afegix que “millora la mobilitat, l’accessibilitat i la seguretat en una carretera molt transitada tant per vehicles com per ciclistes”.

Per a la regidora de Seguretat Ciutadana, Sara Garés, “era una rotonda molt necessària per ser un lloc molt perillós, que ara facilita el desplaçament dels conductors i les connexions”.

La Generalitat ha invertit al voltant de 350.000 euros en esta infraestructura en la qual la conselleria “ha complit els terminis prevists”.

Font: Ajuntament d’Alzira

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.

Pedro Martínez subratlla l’equilibri del València Basket i refreda l’eufòria

El tècnic va valorar la folgada victòria davant UCAM Murcia i, després d'una altra bona imatge en Eurolliga, va demanar prudència: 'hem trobat l'equilibri, però no hi ha fórmula màgica'

110-84: el València Basket atropella al UCAM Murcia amb un Montero decisiu

El València Basket va dominar de principi a fi i va guanyar 110-84 al UCAM Murcia en el Roig Arena, impulsat pels 23 punts i 6 assistències de Jean Montero. Els taronja van arribar a manar per 30 i es van ensenyorir també del basket average.

València Basket atropella 110-84 al UCAM Murcia amb un Jean Montero determinant

València va dominar des del salt inicial i va tancar una àmplia victòria en el Roig Arena, amb Montero (23 i 6) com a referència. La renda esborra el +12 de l'anada.