14.9 C
València
Dimecres, 29 octubre, 2025

Ana Quezada es va encarar amb diversos veïns durant la seua detenció

La Guardia Civil custodia el lugar donde se ocultó el cadáver de Gabriel, en Almería

La Guàrdia Civil custodia el lloc on es va ocultar el cadàver de Gabriel, a Almeria | El Mundo

Queden pocs detalls per conèixer de l’horrible crim de Gabriel Cruz que ha posat amb el cor en un puny a tota Espanya. Sent així, vam ser testimonis del moment de la detenció d’Ana Julia Quezada, que en l’actualitat compleix la seua condemna en la presó del Azebuche.

  

  

Encara que aquell succés sembla ara molt llunyà, tan sols  han passat deu dies del fatídic moment en què la Guàrdia Civil trobava el cadàver del xicotet Gabriel en el maleter d’Ana Julia.

  

  

Eixe mateix diumenge vam poder veure les primeres imatges de la detenció, captades per un veí des de la seua balconada i en les quals l’assassina del xicotet deia el següent: «Jo no he sigut. Gabriel, et vull». Més tard acabaria confessant als investigadors de la UCO i revelant els detalls del segrest, i posterior assassinat, del menor.

 

Últimes notícies

Els reis i Sánchez saludaran a les famílies en el funeral d’Estat per la dana

Els reis i Pedro Sánchez saludaran esta vesprada als familiars de les víctimes en el funeral d'Estat per la dana a València, en el primer aniversari. L'acte inclourà discursos de tres afins i del rei Felip VI i reunirà unes 800 persones en el Museu de les Ciències

Morant sosté que Mazón encara deu explicacions i ‘dignitat política’ a les víctimes de la DANA

Un any després de la DANA del 29 d'octubre de 2024, Morant ha reclamat explicacions a Mazón i respecte a les víctimes. La pressió política ha crescut en el Congrés.

Sis migrants rescatats d’una pastera al costat del far de Santa Pola

Sis persones, cinc hòmens i una dona, han sigut auxiliades de matinada quan la seua pastera va aconseguir l'entorn del far de Santa Pola. La dona va ser traslladada a l'hospital per dolor toràcic i hipoglucèmia i la resta va rebre atenció en el port d'Alacant.

Un any després de la DANA a València: lliçons i reptes pendents

Un any després de les riuades de 2024 a València, el balanç deixa avanços en avisos i prevenció, però també carències en coordinació, urbanisme i comunicació.

València acull el funeral d’Estat per les 237 víctimes de la dana un any després

València acull este dimecres, en el primer aniversari de la tragèdia, un funeral d'Estat laic per les 237 víctimes de la dana, amb les famílies com a eix de l'acte. La cerimònia reunix els reis, al Govern i a altres institucions en el Museu de les Ciències.

Sánchez evita respondre a Feijóo per respecte a les víctimes de la DANA

Sánchez ha evitat replicar a Feijóo en la sessió de control per respecte a les víctimes de la DANA en el seu primer aniversari. La confrontació queda per a la seua compareixença en la comissió del Senat pel cas Koldo.

El Congrés guarda un minut de silenci per les 237 víctimes de la DANA

El Congrés ha guardat un minut de silenci per les 237 víctimes de la DANA en el seu primer aniversari. Esta vesprada se celebrarà el funeral d'Estat a València, presidit pels reis.

El Congrés guarda un minut de silenci pels 237 morts en la dana

El Congrés ha guardat un minut de silenci per les 237 víctimes de la dana en el seu primer aniversari, abans de la sessió de control. Esta vesprada se celebrarà un funeral d'Estat a València, presidit pels reis i amb assistència del Govern i familiars.