31.2 C
València
Dimecres, 27 agost, 2025

Arnau Tenas ja està a Vila-real i el Vila-real ultima l’eixida de Yeremy al Crystal Palace

Arnau Tenas ja es troba a Vila-real per a rematar la seua incorporació al Vila-real. El portera firmarà per quatre temporades després de l’acord tancat amb el Paris Saint Germain, la qual cosa permetrà anunciar el seu fitxatge de manera imminent i que s’incorpore al treball del primer equip de manera immediata.

Operació per 2,5 milions i anunci imminent

El porter va arribar a primera hora a la Ciutat Esportiva per a completar els últims tràmits, després que el dimarts quedara pactat el seu traspàs per 2,5 milions d’euros. Amb la documentació final i els processos habituals previs al registre competitiu, el club confia a comunicar hui l’oficialitat. El pla és que el porter s’unisca als entrenaments este dijous, la qual cosa facilitarà la seua adaptació al grup i al pla de treball del cos tècnic des del primer dia. Esta incorporació reforça la porteria i augmenta la competència interna just en plena recta final del mercat.

- Advertisement -Telegram València Diari

Mercat en marxa: eixida de Yeremy i arribada de Tani

En paral·lel, el Vila-real ultima l’eixida de l’extrem Yeremy Pi al Crystal Palace. Els dos clubs compten amb un acord firmat i només resten els passos administratius habituals per a tancar-lo. Una vegada completat, el moviment alliberarà una fitxa important en banda i recursos per a ajustar la plantilla, en una operació que marca un relleu en el front ofensiu de l’equip.

El capítol d’entrades no es deté ací. El club espera per a demà l’arribada del davanter canadenc Tani Oluwaseyi, que firmarà per cinc temporades després de l’enteniment aconseguit amb el Minnesota United per 8 milions d’euros. Amb la seua incorporació, l’equip guanyarà alternatives en atac i perfils complementaris, una prioritat en estes dates per a equilibrar la plantilla de cara a la temporada.

En conjunt, estos moviments dibuixen una reordenació de la plantilla del Vila-real en dos posicions clau: la porteria, amb l’arribada de Tenas per a consolidar l’arc, i la davantera, amb la irrupció de Oluwaseyi. Alhora, la marxa de Yeremy suposarà un canvi en la configuració de les bandes, obligant el cos tècnic a ajustar rols i minuts. El club accelera les operacions amb l’objectiu de tancar-les abans que s’esgote el termini, de manera que l’entrenador dispose com més prompte millor d’un bloc definit i competitiu.

Últimes notícies

La seu judicial de Catarroja reobri després de la dana amb millores i més capacitat

La seu judicial de Catarroja torna a la seua activitat després de la riuada del 29 d'octubre. Amb 1,85 milions en obres, tornen els seus cinc jutjats i es reforça la capacitat.

Bolaños advertix de conseqüències legals si les autonomies incomplixen l’acolliment de menors

Bolaños avisa que hi haurà conseqüències legals si alguna comunitat incomplix la llei que ordena el trasllat de menors migrants no acompanyats. El decret fixa contingents per autonomia i activa derivacions quan es triplica la ràtio establida.

La seu judicial de Catarroja reobri després de la DANA amb millores i represa l’activitat

La seu judicial de Catarroja ja està rehabilitada i llista per a reprendre l'activitat després dels danys de la riuada del 29 d'octubre. Els cinc jutjats tornen a la seua demarcació amb obres de millora i accessibilitat.

Tomatina de Buñol: 22.000 persones se sacsegen la commoció de la dana a tomatazos

La 78a edició reunix més de 22.000 participants i 120 tones de tomaca en una hora de batalla, convertida en catarsi col·lectiva després de la dana d'octubre.

Buñol se sacseja la commoció de la dana a tomatazos en una Tomatina amb 22.000 participants

La 78 edició reunix més de 22.000 persones i 120 tones de tomaca per a transformar el centre en una mar roja. El festeig servix de catarsi després de la dana d'octubre.

Compromís acusa a Mazón, Gan Pampols i Rovira de gastar 22.000 euros en menjars i sopars

Compromís acusa el president i a dos membres del Consell de carregar 22.000 euros en menjars i sopars a la caixa fixa en el primer semestre. Reclamen explicacions i major control del gasto.

Mathew Ryan, il·lusionat amb el seu retorn a LaLiga i el repte del Llevant

El portera australià, nou fitxatge del Llevant, celebra la seua tornada a LaLiga i es compromet a ajudar a complir els objectius. Afirma que en els dos primers partits l'equip va meréixer més amb un poc de sort

Un estudi proposa un sistema educatiu integrador per a acabar amb el antigitanismo

La investigació defén integrar la història del poble gitano en el relat nacional i fomentar la seua participació social i política per a desmuntar estereotips. L'autor veu avanços en campanyes de sensibilització i en l'estratègia nacional 2021-2030.