19.5 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Assalten el xalet d’Eivissa on passava uns dies de vacances Froilán


Felipe Froilán de Marichalar i Borbón s’ha emportat un gran esglai durant la seua estada a Eivissa el passat cap de setmana. Segons avança ‘El Confidencial’, el xalet on el nebot del rei Felipe VI es trobava allotjat va ser assaltat pel que sembla una organització criminal que opera a l’illa d’Eivissa”.

El nebot del monarca no estava a soles, també hi havia altres joves de famílies rellevants, encara que tots es troben sans i estalvis.

Froilán es va allotjar durant aquesta estada “en una de les millors urbanitzacions de l’illa d’Eivissa”. La vila d’aqueixa urbanització en la qual es trobava dissabte passat a la nit va ser objecte d’un intent d’assalt per part de diverses persones armades amb el rostre cobert amb passamuntanyes.

A més, el net de Juan Carlos I es trobava en aqueix moment acompanyat de diversos amics, entre ells, Aitor Gutiérrez, fill de l’exjugador del Real Madrid José María Gutiérrez, Guti, i el servei de la casa; aquests últims van ser els que van frenar l’assalt i van cridar a la Guàrdia Civil, segons aqueixa mateixa publicació.

Per a llavors els criminals hi havien fugit, però van deixar en l’habitatge diversos passamuntanyes i pots de gas somnífer, per la qual cosa se sospita que poguera tractar-se d’un intent de segrest o de dormir als inquilins per a desvalisar la casa.

Els guàrdies civils van comprovar que tots els ocupants del xalet es trobaven bé i no havien patit danys durant l’assalt.

Des de ’El Confidencial’ assenyalen que, de moment, es desconeix el nombre d’assaltants, que van fugir i encara s’han produït detencions, però la Guàrdia Civil analitza els objectes que els assaltants van oblidar en fugir de l’habitatge.

D’aquesta peça la Guàrdia Civil traurà mostres d’ADN per si coincidira amb criminals ja fitxats i sospita que podrien ser membres d’una banda organitzada que es dedicaria a assaltar cases de luxe.

Últimes notícies

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.

Consell retrau al Govern la recuperació parcial de la C-3 pel GP de Cheste

El Consell ha enlletgit que el Govern reactive tard i malament només una part de la C-3 pel Gran Premi de Cheste. La Generalitat ha anunciat un reforç d'autobusos i llançadores nocturnes.

Manor Solomon serà baixa fins al cap de l’aturada de seleccions

El futbolista del Vila-real ha comunicat en xarxes que no jugarà fins al cap de l'aturada per molèsties a l'esquena. No hi ha comunicat mèdic del club i s'unix a altres baixes.

Elx busca tallar la seua mala ratxa davant una Reial Societat en auge

Elx i Reial Societat arriben amb dinàmiques oposades: quatre jornades sense guanyar per als il·licitans i tres victòries seguides per als txuri urdin, encara sense triomfs fora en set mesos.

El PPCV assegura que el relleu de Mazón no es decidirà només a Madrid

El PPCV ha subratllat que el relleu de Carlos Mazón no es decidirà només des de Madrid i que es negociarà a València amb Vox amb discreció. La prioritat, afirma, és mantindre l'estabilitat i la recuperació després de la dana.