17.8 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

L’atac de pànic de Fani en l’helicòpter de ‘Supervivientes’

 

Una de les concursants més esperades de la nova edició de ‘Superviventes‘ és Fani i la seua arribada al programa ha creat molta expectativa. Tot i que en un principi ha assegurat no témer a res, s’ha contradit ràpidament i ha deixat a tot el país en suspens durant uns tensos minuts.

 

El suport que necessitava Fani per a saltar

Els participants del ‘reality’ de Telecinco fa uns dies que estan en Hondures i ja s’han produït els primers enfrontaments i amistats. Ara, tots han arribat i en el moment en el que Fani devia saltar de l’helicòpter a la mar per a arribar a la platja, ha saludat a Christofer amb un crit semblant al que va fer ell en ‘La Isla de las Tentaciones’ i que s’ha fet tan viral. Però en el moment en què anava a saltar, la jove s’ha bloquejat.

 

En este punt, Fani ha afirmat que no saltaria i ha entrat en pànic. Per això, Jorge Javier ha intentat animar-la i motivart-la dient-li que pensara en el seu fill, però no ha funcionat i ella ha continuat negant-se a saltar. Com que estava molt atemorida, el presentador ha decidit saltar-se les normes del programa i ha deixat que Christofer parlara amb ella per a convéncer-la: «Ànim, cari, tu pots». Esta jugada en el temps del descompte ha funcionat i finalment Fani ha saltat des de l’helicòpter.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real recupera la inspiració i goleja a un Espanyol bloquejat (4-1)

El Vila-real va tallar la seua mala ratxa amb un 4-1 que va desarborar a un Espanyol bloquejat. Mikautadze, un autogol de Salinas i les urpades de Pépé i Moleiro van decidir.

4-1. El Vila-real recupera la inspiració i atropella a un Espanyol bloquejat

El Vila-real va golejar 4-1 a l'Espanyol i va tallar una ratxa de cinc partits sense guanyar, amb punts de Mikautadze, Pépé i Moleiro i un autogol de Salinas.

El Vila-real va trencar la seua mala ratxa amb un 4-1 davant l’Espanyol i va prolongar la del rival en 2026

El Vila-real va firmar un 4-1 que va tallar la seua mala dinàmica i va allargar la de l'Espanyol, encara sense victòries en 2026. Mikautadze va obrir el marcador en el 35' i el dol va quedar segellat a l'inici del segon temps.

El Vila-real deslliga cinc minuts letals i es va 2-0 al descans davant l’Espanyol

El Vila-real mana 2-0 a l'intermedi després d'un arreón final: van marcar Mikautadze i un autogol de José Salinas. A l'Espanyol li van anul·lar una miqueta.

Gerard Moreno cau de l’onze del Vila-real a última hora i entra Buchanan

El davanter ha caigut a última hora de l'onze inicial davant l'Espanyol i el seu lloc l'ocupa Tajon Buchanan. Mikautadze lidera l'atac i Gerard arranca en la banqueta.

El Vila-real remodela la defensa davant un Espanyol amb els retorns de Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real introduïx canvis en la seua saga amb les voltes de Mouriño, Pau Navarro i Sergi Cardona. L'Espanyol recupera a Pere Milla i Pol Lozano per a l'onze.

El Vila-real remodela el seu defensa davant un Espanyol que recupera a Pere Milla i Pol Lozano

El Vila-real retoca la seua saga amb els retorns de Mouriño, Pau Navarro i Cardona, mentres l'Espanyol torna a alinear a Pere Milla i Pol Lozano en l'onze.

Cuenca defén que el missatge a Pradas de no confinar durant la dana va ser una reflexió

L'excap de Gabinet de Carlos Mazón ha sostingut davant la comissió del Congrés que el 'de confinar, gens' dirigit a Salomé Pradas no va ser una orde, sinó una reflexió. Nega interferències i assegura que va dir la veritat.