L’anunci de Christofer i Fani just abans de començar ‘Supervivientes’

Imagen de Fani y Christofer en el recunto de 'La isla de las tentaciónes'

La parella ha anunciat una notícia que ha sorprés a tot el món   | Telecinco

El que s’ha convertit en el programa més mediàtic de Mediaset, ‘La isla de las tentaciones’ ens ha deixat una parella per al record, la formada per Fani i Christofer i el que serà un dels moments televisius de l’any: el famós crit d’«Estefaníaaaa». Ara, sis mesos després de l’inici del ‘reality’, la parella ha anunciat el que sense dubte és una de les notícies de l’any.

 

L’actual parella ha concedit la seua primera entrevista junts després del seu pas per l’illa, a on han revelat una notícia bomba. Fani Carbajo i Christofer Guzmán han confessat a ‘Lecturas’ que es casen. Fa dos setmanes ningú donava un euro per la seua relació en vore tot el que ha viscut la parella durant el ‘reality’, a on Christofer va haver d’anar-se’n a soles. La decisió de la parella de passar per l’altar este estiu ha deixat a tot el món amb la boca oberta: «Ens hem donat una segona oportunitat perquè sabem que estem fets l’un per a l’altre» han explicat.

 

Christofer continua tenint por

La notícia arriba just després de què Fani haja viatjat a Hondures, a on este dijous començarà la nova edició de ‘Supervivientes’, però ho ha fet amb alguna condició: «Ell m’ha dit que en ‘Supervivientes’ em mantinga sempre a 50 metres dels xics. Vull que sàpiga que no li tornaré a ser infidel», ha confessat Fani a la revista.

 

Tot i que el futur matrimoni ha superat la crisi causada per la infidelitat de Fani amb Rubén en el ‘reality’, Christofer ha reconegut que ha perdut un poc la confiança amb la seua nóvia: «Em fa por que Fani em siga infidel en Hondures» confessava durant l’entrevista. La por per que Fani repetisca l’error que va cometre en ‘La isla de las tentaciones’ â€‹â€‹â€‹no ha impedit que Chris, com li diu ella afectuosament, li haja demanat matrimoni amb un anell de diamants. La parella té molt clar que vol fer este pas i donar-se el ‘sí, vull’ . De fet, la nova concursant de ‘Supervivientes’ assenyalava que «m’agradaria que la boda durara dos dies».

 

Però esta no és la primera volta que Chris li demana matrimoni a Fani, ja que el 2016 ja ho va fer. En aquella ocasió, van decidir que el millor era convertir-se en parella de fet. Encara queden uns mesos per a l’enllaç i la parella no té molt clar si es casaran per l’església o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Luis Castro reivindica la qualitat del Levante tot i la derrota a Vila-real

L’entrenador del Levante, Luis Castro, ha reconegut la superioritat del Villarreal, però ha insistit que el seu equip té qualitat per a oferir més. El tècnic aprofitarà el paró per a corregir pèrdues de baló i detalls que han condicionat el partit.

El Villarreal estrena la temporada a casa amb una victòria davant el Levante

El Villarreal ha aconseguit el seu primer triomf com a local de la temporada en LaLiga EA Sports en imposar-se 3-1 al Levante, amb un destacat Alberto Moleiro, autor d’un gol i dues assistències.

Un xef mexicà triomfa al World Paella Day de València amb la millor paella internacional

El cuiner mexicà Froilán Mújica ha guanyat el World Paella Day 2026 a la millor paella internacional amb l’arròs ‘Arroz de la nostalgia’, en una final amb dotze xefs de tres continents a La Marina de València.

El PSPV promet un homenatge de la Generalitat a les víctimes de la DANA en 2027 i blindar la vivenda pública

El PSPV ha fixat com a compromisos per a 2027 un homenatge institucional de la Generalitat a les víctimes de la DANA, el blindatge de la vivenda pública, el reforç de la sanitat i l’educació i la signatura dels 3.700 milions de la nova financiació autonòmica.

El PP exigix a Diana Morant que reclame a Sánchez més inversions per a Alacant

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat Diana Morant de no aprofitar el seu càrrec en el Govern per a exigir les inversions que, segons ell, l’Estat deu a Alacant. El popular ha enumerat infraestructures pendents i ha carregat contra la gestió de Pedro Sánchez i la posició del PSPV.

Torrent i Atzeneta es reparteixen els punts en un duel molt intens

Torrent CF i Atzeneta UE han empatat 1-1 en un partit molt intens al San Gregorio, amb gols de Luispa i Ferran de penal. El conjunt torrentí ha acabat amb deu jugadors però ha salvat un punt en els minuts finals.

Morant promet un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent

Diana Morant ha promés a Alacant un contracte social real amb la Comunitat Valenciana i governar per a la gent, amb propostes en vivenda, sanitat i educació. La líder del PSPV-PSOE ha reivindicat l’autonomia del projecte socialista valencià i ha criticat el PP i Vox.

Tiroteig en Albal entre familiars amb dos detinguts i un ferit lleu

Dos membres d’una mateixa família han sigut detinguts després d’un tiroteig este dissabte a Albal, on un d’ells ha resultat ferit lleu. La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies dels fets, que van tindre lloc en un edifici de l’avinguda Cortes Valencianas.