L’anunci de Christofer i Fani just abans de començar ‘Supervivientes’

Imagen de Fani y Christofer en el recunto de 'La isla de las tentaciónes'

La parella ha anunciat una notícia que ha sorprés a tot el món   | Telecinco

El que s’ha convertit en el programa més mediàtic de Mediaset, ‘La isla de las tentaciones’ ens ha deixat una parella per al record, la formada per Fani i Christofer i el que serà un dels moments televisius de l’any: el famós crit d’«Estefaníaaaa». Ara, sis mesos després de l’inici del ‘reality’, la parella ha anunciat el que sense dubte és una de les notícies de l’any.

 

L’actual parella ha concedit la seua primera entrevista junts després del seu pas per l’illa, a on han revelat una notícia bomba. Fani Carbajo i Christofer Guzmán han confessat a ‘Lecturas’ que es casen. Fa dos setmanes ningú donava un euro per la seua relació en vore tot el que ha viscut la parella durant el ‘reality’, a on Christofer va haver d’anar-se’n a soles. La decisió de la parella de passar per l’altar este estiu ha deixat a tot el món amb la boca oberta: «Ens hem donat una segona oportunitat perquè sabem que estem fets l’un per a l’altre» han explicat.

 

Christofer continua tenint por

La notícia arriba just després de què Fani haja viatjat a Hondures, a on este dijous començarà la nova edició de ‘Supervivientes’, però ho ha fet amb alguna condició: «Ell m’ha dit que en ‘Supervivientes’ em mantinga sempre a 50 metres dels xics. Vull que sàpiga que no li tornaré a ser infidel», ha confessat Fani a la revista.

 

Tot i que el futur matrimoni ha superat la crisi causada per la infidelitat de Fani amb Rubén en el ‘reality’, Christofer ha reconegut que ha perdut un poc la confiança amb la seua nóvia: «Em fa por que Fani em siga infidel en Hondures» confessava durant l’entrevista. La por per que Fani repetisca l’error que va cometre en ‘La isla de las tentaciones’ â€‹â€‹â€‹no ha impedit que Chris, com li diu ella afectuosament, li haja demanat matrimoni amb un anell de diamants. La parella té molt clar que vol fer este pas i donar-se el ‘sí, vull’ . De fet, la nova concursant de ‘Supervivientes’ assenyalava que «m’agradaria que la boda durara dos dies».

 

Però esta no és la primera volta que Chris li demana matrimoni a Fani, ja que el 2016 ja ho va fer. En aquella ocasió, van decidir que el millor era convertir-se en parella de fet. Encara queden uns mesos per a l’enllaç i la parella no té molt clar si es casaran per l’església o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.

El Valencia Basket celebra la segona Lliga Endesa just abans dels 40 anys del club

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa este 24 de juny, el seu segon títol ACB que arriba a les portes del 40 aniversari del club i també el segon en quatre temporades amb Pedro Martínez en la banqueta.

Jean Montero destapa el secret del València Basket campió: joves, ambiciosos i sense títols previs

Jean Montero destaca que el títol de la Lliga Endesa del València Basket davant el Barça s’explica per un equip jove, ambiciós i sense experiència prèvia en grans trofeus. L’escolta dominicà, MVP de la final, evita parlar del seu futur mentre la Fonteta li demana que es quede.

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.