L’anunci de Christofer i Fani just abans de començar ‘Supervivientes’

Imagen de Fani y Christofer en el recunto de 'La isla de las tentaciónes'

La parella ha anunciat una notícia que ha sorprés a tot el món   | Telecinco

El que s’ha convertit en el programa més mediàtic de Mediaset, ‘La isla de las tentaciones’ ens ha deixat una parella per al record, la formada per Fani i Christofer i el que serà un dels moments televisius de l’any: el famós crit d’«Estefaníaaaa». Ara, sis mesos després de l’inici del ‘reality’, la parella ha anunciat el que sense dubte és una de les notícies de l’any.

 

L’actual parella ha concedit la seua primera entrevista junts després del seu pas per l’illa, a on han revelat una notícia bomba. Fani Carbajo i Christofer Guzmán han confessat a ‘Lecturas’ que es casen. Fa dos setmanes ningú donava un euro per la seua relació en vore tot el que ha viscut la parella durant el ‘reality’, a on Christofer va haver d’anar-se’n a soles. La decisió de la parella de passar per l’altar este estiu ha deixat a tot el món amb la boca oberta: «Ens hem donat una segona oportunitat perquè sabem que estem fets l’un per a l’altre» han explicat.

 

Christofer continua tenint por

La notícia arriba just després de què Fani haja viatjat a Hondures, a on este dijous començarà la nova edició de ‘Supervivientes’, però ho ha fet amb alguna condició: «Ell m’ha dit que en ‘Supervivientes’ em mantinga sempre a 50 metres dels xics. Vull que sàpiga que no li tornaré a ser infidel», ha confessat Fani a la revista.

 

Tot i que el futur matrimoni ha superat la crisi causada per la infidelitat de Fani amb Rubén en el ‘reality’, Christofer ha reconegut que ha perdut un poc la confiança amb la seua nóvia: «Em fa por que Fani em siga infidel en Hondures» confessava durant l’entrevista. La por per que Fani repetisca l’error que va cometre en ‘La isla de las tentaciones’ â€‹â€‹â€‹no ha impedit que Chris, com li diu ella afectuosament, li haja demanat matrimoni amb un anell de diamants. La parella té molt clar que vol fer este pas i donar-se el ‘sí, vull’ . De fet, la nova concursant de ‘Supervivientes’ assenyalava que «m’agradaria que la boda durara dos dies».

 

Però esta no és la primera volta que Chris li demana matrimoni a Fani, ja que el 2016 ja ho va fer. En aquella ocasió, van decidir que el millor era convertir-se en parella de fet. Encara queden uns mesos per a l’enllaç i la parella no té molt clar si es casaran per l’església o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.