L’anunci de Christofer i Fani just abans de començar ‘Supervivientes’

Imagen de Fani y Christofer en el recunto de 'La isla de las tentaciónes'

La parella ha anunciat una notícia que ha sorprés a tot el món   | Telecinco

El que s’ha convertit en el programa més mediàtic de Mediaset, ‘La isla de las tentaciones’ ens ha deixat una parella per al record, la formada per Fani i Christofer i el que serà un dels moments televisius de l’any: el famós crit d’«Estefaníaaaa». Ara, sis mesos després de l’inici del ‘reality’, la parella ha anunciat el que sense dubte és una de les notícies de l’any.

 

L’actual parella ha concedit la seua primera entrevista junts després del seu pas per l’illa, a on han revelat una notícia bomba. Fani Carbajo i Christofer Guzmán han confessat a ‘Lecturas’ que es casen. Fa dos setmanes ningú donava un euro per la seua relació en vore tot el que ha viscut la parella durant el ‘reality’, a on Christofer va haver d’anar-se’n a soles. La decisió de la parella de passar per l’altar este estiu ha deixat a tot el món amb la boca oberta: «Ens hem donat una segona oportunitat perquè sabem que estem fets l’un per a l’altre» han explicat.

 

Christofer continua tenint por

La notícia arriba just després de què Fani haja viatjat a Hondures, a on este dijous començarà la nova edició de ‘Supervivientes’, però ho ha fet amb alguna condició: «Ell m’ha dit que en ‘Supervivientes’ em mantinga sempre a 50 metres dels xics. Vull que sàpiga que no li tornaré a ser infidel», ha confessat Fani a la revista.

 

Tot i que el futur matrimoni ha superat la crisi causada per la infidelitat de Fani amb Rubén en el ‘reality’, Christofer ha reconegut que ha perdut un poc la confiança amb la seua nóvia: «Em fa por que Fani em siga infidel en Hondures» confessava durant l’entrevista. La por per que Fani repetisca l’error que va cometre en ‘La isla de las tentaciones’ â€‹â€‹â€‹no ha impedit que Chris, com li diu ella afectuosament, li haja demanat matrimoni amb un anell de diamants. La parella té molt clar que vol fer este pas i donar-se el ‘sí, vull’ . De fet, la nova concursant de ‘Supervivientes’ assenyalava que «m’agradaria que la boda durara dos dies».

 

Però esta no és la primera volta que Chris li demana matrimoni a Fani, ja que el 2016 ja ho va fer. En aquella ocasió, van decidir que el millor era convertir-se en parella de fet. Encara queden uns mesos per a l’enllaç i la parella no té molt clar si es casaran per l’església o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU