L’anunci de Christofer i Fani just abans de començar ‘Supervivientes’

Imagen de Fani y Christofer en el recunto de 'La isla de las tentaciónes'

La parella ha anunciat una notícia que ha sorprés a tot el món   | Telecinco

El que s’ha convertit en el programa més mediàtic de Mediaset, ‘La isla de las tentaciones’ ens ha deixat una parella per al record, la formada per Fani i Christofer i el que serà un dels moments televisius de l’any: el famós crit d’«Estefaníaaaa». Ara, sis mesos després de l’inici del ‘reality’, la parella ha anunciat el que sense dubte és una de les notícies de l’any.

 

L’actual parella ha concedit la seua primera entrevista junts després del seu pas per l’illa, a on han revelat una notícia bomba. Fani Carbajo i Christofer Guzmán han confessat a ‘Lecturas’ que es casen. Fa dos setmanes ningú donava un euro per la seua relació en vore tot el que ha viscut la parella durant el ‘reality’, a on Christofer va haver d’anar-se’n a soles. La decisió de la parella de passar per l’altar este estiu ha deixat a tot el món amb la boca oberta: «Ens hem donat una segona oportunitat perquè sabem que estem fets l’un per a l’altre» han explicat.

 

Christofer continua tenint por

La notícia arriba just després de què Fani haja viatjat a Hondures, a on este dijous començarà la nova edició de ‘Supervivientes’, però ho ha fet amb alguna condició: «Ell m’ha dit que en ‘Supervivientes’ em mantinga sempre a 50 metres dels xics. Vull que sàpiga que no li tornaré a ser infidel», ha confessat Fani a la revista.

 

Tot i que el futur matrimoni ha superat la crisi causada per la infidelitat de Fani amb Rubén en el ‘reality’, Christofer ha reconegut que ha perdut un poc la confiança amb la seua nóvia: «Em fa por que Fani em siga infidel en Hondures» confessava durant l’entrevista. La por per que Fani repetisca l’error que va cometre en ‘La isla de las tentaciones’ â€‹â€‹â€‹no ha impedit que Chris, com li diu ella afectuosament, li haja demanat matrimoni amb un anell de diamants. La parella té molt clar que vol fer este pas i donar-se el ‘sí, vull’ . De fet, la nova concursant de ‘Supervivientes’ assenyalava que «m’agradaria que la boda durara dos dies».

 

Però esta no és la primera volta que Chris li demana matrimoni a Fani, ja que el 2016 ja ho va fer. En aquella ocasió, van decidir que el millor era convertir-se en parella de fet. Encara queden uns mesos per a l’enllaç i la parella no té molt clar si es casaran per l’església o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.