La nova confident de Fani en ‘Supervivientes’ que farà parlar

Fani supervivientes

Fani participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | Twitter (@supervivientes)

Este dijous, 20 de febrer, s’estrena la nova edició de ‘Supervivientes’. Això vol dir que, des de fa unes hores, tots els concursants ja estan en un hotel d‘Hondures, disfrutants dels últims dies en què poden disposar de tota classe de comoditats abans de posar rumb cap a l’illa, que es convertirà en la seua nova casa durant un bon temps.

 

Com és sabut, una de les missions més importants que tenen els concursants d’este reality és la d’establir aliances que els ajuden a arribar com més lluny millor i que actuen com a suport en els moments més durs del programa.

 

En algunes ocasions, estes aliances es comencen a formar abans de què l’edició done el tret d’eixida, ja que resulta inevitable que els concursants interactuen i compartisquen impressions o, fins i tot, confidències.

 

Fani i Rocío Flores han compartit confidències

Sense dubte, una de les participants estrella d’esta edició és Fani Carbajal, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’ i protagonista indirecta del moment televisiu més viral de tots els temps. Després de patir un greu enfrontament amb Yiya —una altra de les concursants de ‘Supervivientes’ i exparticipant del reality ‘Un príncipe para tres princesas’—, pareix que la parella de Christofer està començant una amistat especial amb una de les altres participants de més renom.

 

Fani Carbajal i Rocío Flores a 'Supervivientes'

Es comencen a produir els primers enfrontaments i s’estableixen les primeres aliances entre els concursants | Mediaset

 

Es tracta, com no podia ser d’altra manera, de Rocío Flores, que en els últims mesos s’ha convertit en la nineta dels ulls de Telecinco gràcies al seu paper com a defensora d’Antonio David durant l’emissió del programa ‘Gran Hermano VIP’.

 

Tal com ha mostrat en exclusiva ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, les dos estan aprofitant els primers dies de convivència per a compartir esmorzars, moments i, a demés, alguna confidència que altra. Un fet que ha suscitat l’interés especial de les càmeres.

 

Fani: «A mi Chris em deixa i em muic»

En este sentit, cal destacar que Fani, després d’ensenyar-li a Rocío un coixí en forma de cor que li havia regalat el seu nóvio abans d’anar-se’n cap a ‘Supervivientes’, feia patent el següent: «El meu nóvio i jo ens hem demostrat que, a pesar de tot, després d’una equivocació tan monumental, d’absolutament tot, que estem enamorats».

 

Però no només això. La destinatària del crit d’‘Estefaníííía!’ també ha volgut deixar clar que «vaig saber que és l’home de la meua vida. A mi Chris em deixa i em muic». Per la seua banda, Rocío Flores ha declarat que troba molt a faltar a la seua parella: «És diferent, perquè quan passen els anys la cosa es refreda. Però el que sent és amor, no rutina».  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda a Gavarda una parella que robava a majors amb el mètode de labraç a Càrcer

La Guàrdia Civil ha detingut a Gavarda un home i una dona, de 19 i 20 anys i nacionalitat romanesa, acusats de robar una joia a un veí dedad avançada de Càrcer amb el mètode de labraç i relacionats amb dos assalts més a Jaén i Almería.

Huit morts atribuïts a la calor extrema en la Comunitat Valenciana en només tres dies

La calor extrema ha deixat huit morts en tres dies a la Comunitat Valenciana, totes persones majors excepte una, enmig d’una onada amb valors pròxims o superiors als 40 graus.

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.