La nova confident de Fani en ‘Supervivientes’ que farà parlar

Fani supervivientes

Fani participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | Twitter (@supervivientes)

Este dijous, 20 de febrer, s’estrena la nova edició de ‘Supervivientes’. Això vol dir que, des de fa unes hores, tots els concursants ja estan en un hotel d‘Hondures, disfrutants dels últims dies en què poden disposar de tota classe de comoditats abans de posar rumb cap a l’illa, que es convertirà en la seua nova casa durant un bon temps.

 

Com és sabut, una de les missions més importants que tenen els concursants d’este reality és la d’establir aliances que els ajuden a arribar com més lluny millor i que actuen com a suport en els moments més durs del programa.

 

En algunes ocasions, estes aliances es comencen a formar abans de què l’edició done el tret d’eixida, ja que resulta inevitable que els concursants interactuen i compartisquen impressions o, fins i tot, confidències.

 

Fani i Rocío Flores han compartit confidències

Sense dubte, una de les participants estrella d’esta edició és Fani Carbajal, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’ i protagonista indirecta del moment televisiu més viral de tots els temps. Després de patir un greu enfrontament amb Yiya —una altra de les concursants de ‘Supervivientes’ i exparticipant del reality ‘Un príncipe para tres princesas’—, pareix que la parella de Christofer està començant una amistat especial amb una de les altres participants de més renom.

 

Fani Carbajal i Rocío Flores a 'Supervivientes'

Es comencen a produir els primers enfrontaments i s’estableixen les primeres aliances entre els concursants | Mediaset

 

Es tracta, com no podia ser d’altra manera, de Rocío Flores, que en els últims mesos s’ha convertit en la nineta dels ulls de Telecinco gràcies al seu paper com a defensora d’Antonio David durant l’emissió del programa ‘Gran Hermano VIP’.

 

Tal com ha mostrat en exclusiva ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, les dos estan aprofitant els primers dies de convivència per a compartir esmorzars, moments i, a demés, alguna confidència que altra. Un fet que ha suscitat l’interés especial de les càmeres.

 

Fani: «A mi Chris em deixa i em muic»

En este sentit, cal destacar que Fani, després d’ensenyar-li a Rocío un coixí en forma de cor que li havia regalat el seu nóvio abans d’anar-se’n cap a ‘Supervivientes’, feia patent el següent: «El meu nóvio i jo ens hem demostrat que, a pesar de tot, després d’una equivocació tan monumental, d’absolutament tot, que estem enamorats».

 

Però no només això. La destinatària del crit d’‘Estefaníííía!’ també ha volgut deixar clar que «vaig saber que és l’home de la meua vida. A mi Chris em deixa i em muic». Per la seua banda, Rocío Flores ha declarat que troba molt a faltar a la seua parella: «És diferent, perquè quan passen els anys la cosa es refreda. Però el que sent és amor, no rutina».  

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana baixa al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i situa el total d'aturats en 288.162. La caiguda anual aconseguix les 19.440 persones, amb descensos en les tres províncies i suport de l'estirada de l'ocupació per Setmana Santa.

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.