La nova confident de Fani en ‘Supervivientes’ que farà parlar

Fani supervivientes

Fani participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | Twitter (@supervivientes)

Este dijous, 20 de febrer, s’estrena la nova edició de ‘Supervivientes’. Això vol dir que, des de fa unes hores, tots els concursants ja estan en un hotel d‘Hondures, disfrutants dels últims dies en què poden disposar de tota classe de comoditats abans de posar rumb cap a l’illa, que es convertirà en la seua nova casa durant un bon temps.

 

Com és sabut, una de les missions més importants que tenen els concursants d’este reality és la d’establir aliances que els ajuden a arribar com més lluny millor i que actuen com a suport en els moments més durs del programa.

 

En algunes ocasions, estes aliances es comencen a formar abans de què l’edició done el tret d’eixida, ja que resulta inevitable que els concursants interactuen i compartisquen impressions o, fins i tot, confidències.

 

Fani i Rocío Flores han compartit confidències

Sense dubte, una de les participants estrella d’esta edició és Fani Carbajal, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’ i protagonista indirecta del moment televisiu més viral de tots els temps. Després de patir un greu enfrontament amb Yiya —una altra de les concursants de ‘Supervivientes’ i exparticipant del reality ‘Un príncipe para tres princesas’—, pareix que la parella de Christofer està començant una amistat especial amb una de les altres participants de més renom.

 

Fani Carbajal i Rocío Flores a 'Supervivientes'

Es comencen a produir els primers enfrontaments i s’estableixen les primeres aliances entre els concursants | Mediaset

 

Es tracta, com no podia ser d’altra manera, de Rocío Flores, que en els últims mesos s’ha convertit en la nineta dels ulls de Telecinco gràcies al seu paper com a defensora d’Antonio David durant l’emissió del programa ‘Gran Hermano VIP’.

 

Tal com ha mostrat en exclusiva ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, les dos estan aprofitant els primers dies de convivència per a compartir esmorzars, moments i, a demés, alguna confidència que altra. Un fet que ha suscitat l’interés especial de les càmeres.

 

Fani: «A mi Chris em deixa i em muic»

En este sentit, cal destacar que Fani, després d’ensenyar-li a Rocío un coixí en forma de cor que li havia regalat el seu nóvio abans d’anar-se’n cap a ‘Supervivientes’, feia patent el següent: «El meu nóvio i jo ens hem demostrat que, a pesar de tot, després d’una equivocació tan monumental, d’absolutament tot, que estem enamorats».

 

Però no només això. La destinatària del crit d’‘Estefaníííía!’ també ha volgut deixar clar que «vaig saber que és l’home de la meua vida. A mi Chris em deixa i em muic». Per la seua banda, Rocío Flores ha declarat que troba molt a faltar a la seua parella: «És diferent, perquè quan passen els anys la cosa es refreda. Però el que sent és amor, no rutina».  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.