La nova confident de Fani en ‘Supervivientes’ que farà parlar

Fani supervivientes

Fani participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | Twitter (@supervivientes)

Este dijous, 20 de febrer, s’estrena la nova edició de ‘Supervivientes’. Això vol dir que, des de fa unes hores, tots els concursants ja estan en un hotel d‘Hondures, disfrutants dels últims dies en què poden disposar de tota classe de comoditats abans de posar rumb cap a l’illa, que es convertirà en la seua nova casa durant un bon temps.

 

Com és sabut, una de les missions més importants que tenen els concursants d’este reality és la d’establir aliances que els ajuden a arribar com més lluny millor i que actuen com a suport en els moments més durs del programa.

 

En algunes ocasions, estes aliances es comencen a formar abans de què l’edició done el tret d’eixida, ja que resulta inevitable que els concursants interactuen i compartisquen impressions o, fins i tot, confidències.

 

Fani i Rocío Flores han compartit confidències

Sense dubte, una de les participants estrella d’esta edició és Fani Carbajal, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’ i protagonista indirecta del moment televisiu més viral de tots els temps. Després de patir un greu enfrontament amb Yiya —una altra de les concursants de ‘Supervivientes’ i exparticipant del reality ‘Un príncipe para tres princesas’—, pareix que la parella de Christofer està començant una amistat especial amb una de les altres participants de més renom.

 

Fani Carbajal i Rocío Flores a 'Supervivientes'

Es comencen a produir els primers enfrontaments i s’estableixen les primeres aliances entre els concursants | Mediaset

 

Es tracta, com no podia ser d’altra manera, de Rocío Flores, que en els últims mesos s’ha convertit en la nineta dels ulls de Telecinco gràcies al seu paper com a defensora d’Antonio David durant l’emissió del programa ‘Gran Hermano VIP’.

 

Tal com ha mostrat en exclusiva ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, les dos estan aprofitant els primers dies de convivència per a compartir esmorzars, moments i, a demés, alguna confidència que altra. Un fet que ha suscitat l’interés especial de les càmeres.

 

Fani: «A mi Chris em deixa i em muic»

En este sentit, cal destacar que Fani, després d’ensenyar-li a Rocío un coixí en forma de cor que li havia regalat el seu nóvio abans d’anar-se’n cap a ‘Supervivientes’, feia patent el següent: «El meu nóvio i jo ens hem demostrat que, a pesar de tot, després d’una equivocació tan monumental, d’absolutament tot, que estem enamorats».

 

Però no només això. La destinatària del crit d’‘Estefaníííía!’ també ha volgut deixar clar que «vaig saber que és l’home de la meua vida. A mi Chris em deixa i em muic». Per la seua banda, Rocío Flores ha declarat que troba molt a faltar a la seua parella: «És diferent, perquè quan passen els anys la cosa es refreda. Però el que sent és amor, no rutina».  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.

GenVAL, la plataforma que impulsarà la medicina personalitzada en la Comunitat Valenciana

GenVAL és la nova plataforma genòmica de la Comunitat Valenciana que centralitza i analitza dades genètiques per a acurtar diagnòstics i avançar en medicina personalitzada.

Vesprada amb ruixats i tempestes aïllades a l’interior de la Comunitat Valenciana

La vesprada del diumenge portarà ruixats amb tempesta, sobretot a l'interior de la Comunitat Valenciana, mentres les temperatures mínimes pujaran lleugerament i el vent serà fluix.