La nova confident de Fani en ‘Supervivientes’ que farà parlar

Fani supervivientes

Fani participarà en la nova edició de ‘Supervivientes’ | Twitter (@supervivientes)

Este dijous, 20 de febrer, s’estrena la nova edició de ‘Supervivientes’. Això vol dir que, des de fa unes hores, tots els concursants ja estan en un hotel d‘Hondures, disfrutants dels últims dies en què poden disposar de tota classe de comoditats abans de posar rumb cap a l’illa, que es convertirà en la seua nova casa durant un bon temps.

 

Com és sabut, una de les missions més importants que tenen els concursants d’este reality és la d’establir aliances que els ajuden a arribar com més lluny millor i que actuen com a suport en els moments més durs del programa.

 

En algunes ocasions, estes aliances es comencen a formar abans de què l’edició done el tret d’eixida, ja que resulta inevitable que els concursants interactuen i compartisquen impressions o, fins i tot, confidències.

 

Fani i Rocío Flores han compartit confidències

Sense dubte, una de les participants estrella d’esta edició és Fani Carbajal, exconcursant de ‘La isla de las tentaciones’ i protagonista indirecta del moment televisiu més viral de tots els temps. Després de patir un greu enfrontament amb Yiya —una altra de les concursants de ‘Supervivientes’ i exparticipant del reality ‘Un príncipe para tres princesas’—, pareix que la parella de Christofer està començant una amistat especial amb una de les altres participants de més renom.

 

Fani Carbajal i Rocío Flores a 'Supervivientes'

Es comencen a produir els primers enfrontaments i s’estableixen les primeres aliances entre els concursants | Mediaset

 

Es tracta, com no podia ser d’altra manera, de Rocío Flores, que en els últims mesos s’ha convertit en la nineta dels ulls de Telecinco gràcies al seu paper com a defensora d’Antonio David durant l’emissió del programa ‘Gran Hermano VIP’.

 

Tal com ha mostrat en exclusiva ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’, les dos estan aprofitant els primers dies de convivència per a compartir esmorzars, moments i, a demés, alguna confidència que altra. Un fet que ha suscitat l’interés especial de les càmeres.

 

Fani: «A mi Chris em deixa i em muic»

En este sentit, cal destacar que Fani, després d’ensenyar-li a Rocío un coixí en forma de cor que li havia regalat el seu nóvio abans d’anar-se’n cap a ‘Supervivientes’, feia patent el següent: «El meu nóvio i jo ens hem demostrat que, a pesar de tot, després d’una equivocació tan monumental, d’absolutament tot, que estem enamorats».

 

Però no només això. La destinatària del crit d’‘Estefaníííía!’ també ha volgut deixar clar que «vaig saber que és l’home de la meua vida. A mi Chris em deixa i em muic». Per la seua banda, Rocío Flores ha declarat que troba molt a faltar a la seua parella: «És diferent, perquè quan passen els anys la cosa es refreda. Però el que sent és amor, no rutina».  

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC marxen per València contra un decret que consideren letal per al sector

Una marxa lenta de conductors de VTC col·lapsa la ronda interior de València contra un decret llei urgent de la Generalitat que restringix el servici urbà. El sector alerta d'una retallada del 40% de l'oferta, 1.800 llicències i 5.000 ocupacions en risc.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació de Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïa responsabilitat per irregularitats en vivendes públiques.

Exdirigentes del PSPV d’Almussafes reclamen respectar la presumpció d’innocència de l’alcalde

Els 41 membres de l'anterior executiva local han qüestionat l'expedient obert pel Comité d'Ètica i Garanties del PSPV-PSOE i han reclamat respecte a la presumpció d'innocència. Recorden que Toni González seguix com a alcalde malgrat la suspensió cautelar de militància per acusacions d'assetjament sexual i laboral.

Compromís recomana a l’esquerra escoltar la militància per a triar un nou líder

Compromís ha recomanat a l'esquerra escoltar la militància per a triar un nou lideratge després del pas arrere de Yolanda Díaz. Sumar ha demanat unitat i el PSOE i EH Bildu han mostrat respecte i han subratllat la necessitat d'un espai fort a l'esquerra del PSOE.

Detinguts els quatre autors d’un intent de segrest frustrat pel gos de la víctima a Polinyà de Xúquer

La Guàrdia Civil ha detingut a quatre integrants d'un grup criminal que va intentar segrestar una dona en el seu domicili de Polinyà de Xúquer. El rapte es va frustrar quan el gos de la víctima va mossegar a un dels assaltants, la qual cosa va desencadenar una investigació en tres fases.

Marxa lenta de VTC provoca embossos i corts en vies clau de València

La marxa lenta de VTC contra el decret de la Generalitat que limita la seua activitat provoca congestió en artèries principals de València i el tall de Sant Vicent Màrtir. Dos columnes han eixit des de Pista de Silla i Corts Valencianes i confluïxen en el centre per a finalitzar davant la Conselleria de Transports.

La capella ardent d’Antonio Tejero s’instal·la en un tanatori de Xàtiva

El tanatori Servisa de Xàtiva acull la capella ardent de l'ex tinent coronel Antonio Tejero, mort als 93 anys. El funeral està previst esta vesprada en la capella de la Costera i l'accés a la vetla és només per a la família.

El preu de la vivenda bat rècord: puja un 7,5% en 2025 i un 9,4% en la Comunitat Valenciana

El preu mitjà va aconseguir 1.902 euros/m², un 7,5% més que en 2024, i va superar el pic de 2007. Les compravendes van créixer un 4,4% i les hipoteques un 13,7%.