Mastodon
29.1 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Els àudios que demostren l”affaire’ entre Froilà i una famosa de Telecinco

 

Fa una setmana que ‘Sálvame‘ ha posat tots els seus esforços per a intentar demostrar que entre la seua col·laboradora esporàdica Míriam Saavedra i el nebot del rei, Froilà, existix alguna cosa més que una bonica amistat.

 

Uns rumors que Saavedra ja ha negat per activa i per passiva però que els seus companys es neguen a acceptar. És per això que els col·laboradors estan intentant aportar evidències que demostren que la col·laboradora i Froilà mantenen una relació. Tot això hauria comportat que Míriam s’haja enfadat amb la seua exparella, Carlos Lozano, amb qui s’ha estat veient estes últimes setmanes.

 

Mar Torres, molt molesta

Per la seua part, Rafa Mora va explicar en ‘Sálvame’ que este romanç, que hauria eixit esporàdicament durant una festa nocturna, entre Froilà i Míriam Saavedra hauria molestat moltíssim a Mar Torres, ara ja exnòvia del nebot del rei, ja que hauria desaprovat des del primer moment esta relació. 

 

Antonio Moreno també ha volgut dir la seua i ha assenyalat que unes fotos entre Saavedra i Froilà podrien ser molt buscades per qualsevol revista del cor que podrien arribar a pagar el desorbitat preu d’entre 20.000 i 30.000 euros per elles.

 

D’altra banda, Mar Torres entrava ahir en directe en ‘Sálvame’, a través d’una telefonada, per a negar públicament haver protagonitzat una baralla amb Míriam en una discoteca. De fet, l’ex de Froilà assegurava no haver-la vist mai en persona i assenyalava que tampoc ho hauria fet Froilà, ja que posaria la mà al foc que tampoc coneix la col·laboradora de ‘Sálvame’.

 

Carlos Lozano escolta uns àudios entre la seua ex i Froilán

Enmig de la telefonada de Mar Torres, Gemma López va rebre una telefonada de Carlos Lozano a on admetia que havia escoltat uns àudios del mòbil de Saavedra i que li havia enviat un tal Froilà. En l’àudio ell li deia que li encantava i que li agradaria tornar-la a vore per a repetir-ho.

 

Míriam es va defensar de les declaracions de Lozano tot assenyalant que podria tractar-se de qualsevol Froilà, ja que este no havia de ser necessàriament el nebot del rei.

Últimes notícies

Mompó defén que el xicotet comerç és trinxera de la llengua pròpia i anuncia noves mesures

El president de la Diputació de València reivindica al comerç de proximitat com a sustentació del valencià i reforça els premis locals amb noves accions.

Dos associacions de víctimes planten al Consell en la presentació de parcs inundables

Dos associacions de víctimes refusen assistir a la presentació del projecte per considerar-lo insuficient: hi ha 2 milions en 2026 enfront d'una obra valorada en 150 milions. Exigixen mesures concretes i la dimissió de Mazón

Llopis frega el podi a Tòquio: quart en 110 tanques amb 13.16 i a quatre centèsimes del bronze

Quique Llopis acaba quart en 110 tanques en els Mundials de Tòquio amb 13.16, a 0.04 del bronze. Satisfet amb la progressió, anuncia descans i ajustos tècnics.

Quique Llopis es queda a quatre centèsimes del bronze mundial en 110 tanques

Quique Llopis va ser quart en la final de 110 tanques del Mundial de Tòquio amb 13.16, a 0,04 del podi. L'or va ser per a l'estatunidenc Cordell Tinch amb 12.99.

Concentració demana la dimissió de Mazón davant l’obertura del curs en la Universitat d’Alacant

Unes 150 persones van rebre amb pancartes i consignes a la comitiva de l'acte d'obertura del curs de les universitats públiques valencianes en la UA. Van reclamar l'eixida de Carlos Mazón i del conseller José Antonio Rovira; l'inici es va retardar uns minuts i no va haver-hi incidents.

Les universitats valencianes arranquen curs amb quasi 190.000 alumnes i 51 nous títols

Quasi 190.000 estudiants inicien el curs 2025-26 en les cinc públiques valencianes, que incorporen 51 noves titulacions amb impuls a IA i ciència de dades. El finançament supera els 1.100 milions i es reforcen beques i taxes congelades, amb reptes a la PAU i protestes en l'acte inaugural

El IVASS farà una auditoria forense per presumptes irregularitats del Botànic

El IVASS anuncia una auditoria forense per a revisar presumptes irregularitats de l'etapa del Botànic en contractació, contractes menors i gastos. La direcció defén que ja aplica mesures de control i transparència.

La defensa de Sergio Blasco demana la nul·litat de la causa de l’Hospital General de València

La defensa del exgerente de l'Hospital General de València sol·licita anul·lar tota la causa per considerar-la prospectiva i sense indicis previs. El tribunal resoldrà sobre les nul·litats abans de la pròxima sessió.