30.1 C
València
Dijous, 19 juny, 2025

Un avió de l’Exèrcit de l’Aire s’estavella en la Manga, Múrcia

Un avió de l'Exèrcit espanyol cau al mar a Múrcia

Un avió de l’Exèrcit espanyol cau a la mar a Múrcia | Cedida

 

Un avió, que pertany suposadament a l’Exèrcit de l’Aire, ha caigut este matí a la Mar Mediterrània, davant de la Manga del Mar Menor (Múrcia). El succés ha tingut lloc cap a les 9.38 hores, quan un centenar de telefonades des del municipi alertaven al telèfon d’emergència 112 que un avió, pel que pareix un dels models que utilitza per a la formació la Patrulla Àguila, havia caigut a la mar.

- Advertisement -Telegram València Diari

  

En estos moments, embarcacions del Plan Copla de la Regió de Múrcia es desplacen a la zona per a la busca de la tripulació, encara que no està confirmat el número de pilots que hi havia en l’avió. De moment, es desconeixen les causes de l’accident i s’estan duent a terme les faenes de busca de la tripulació i, per tant, encara no se sap quin és l’estat dels tripulants ni si hi ha víctimes mortals.

 

Segons les primeres informacions, l’avió estava fent una maniobra que no ha pogut acabar i, finalment, ha caigut a l’aigua.  Es tracta d’un reactor C101 que ha caigut prop de la costa, segons han explicat alguns banyistes. És el segon accident d’avió que es produïx en menys de 24 hores en Espanya.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Associació de Víctimes de la DANA sol·licita tracte especial en la comissió de Les Corts

L'Associació Víctimes Mortals 29-O demanda un format de compareixences adaptat als diferents afectats per la DANA en la comissió d'investigació de Les Corts.

Pedro Espadero conclou la gran foguera oficial Identitat a Alacant amb homenatge a la cultura local

L'artista Pedro Espadero finalitza la foguera oficial Identitat a Alacant, una estructura de 20 metres que ret homenatge a la cultura popular mitjançant els números del sorteig de l'ONCE. La plantà serà este dissabte.

Diana Morant subratlla la responsabilitat i rectificació del PSPV enfront de la corrupció del PP

Diana Morant, secretària general del PSPV-PSOE, destaca en una carta la transparència i responsabilitat del seu partit enfront de la corrupció i complicitat del PP. Informa a més sobre mesures d'ocupació després de la dana i critica la falta d'enfocament del PP en temes autonòmics.

El projecte del barranc de La Saleta avanç i es preveu la seua execució en dates pròximes

El secretari d'Estat de Medi Ambient, Hugo Morán, anuncia que el projecte del barranc de La Saleta a València és pròxim a ser aprovat després de resoldre dubtes tècnics i que l'obra podria licitar-se entre finals de 2025 i principis de 2026.

València Basket confirma la seua participació en l’Eurolliga per tres temporades consecutives

El València Basket va anunciar que disputarà l'Eurolliga durant els pròxims tres anys, consolidant la seua presència en l'elit europea i estrenant el nou Roig Arena.

El port d’Alacant invertirà 223 milions fins a 2029 per a impulsar la seua capacitat productiva i competitivitat

El port d'Alacant planeja invertir 223 milions d'euros fins a 2029 per a augmentar la seua capacitat productiva, competitivitat i dinamització econòmica, combinant fons públics i privats.

Carlos Mazón anuncia l’ampliació de l’espai protegit en l’Albufera de València per a preservar el seu ecosistema

El president de la Generalitat, Carlos Mazón, anuncia la revisió del Pla d'Ordenació de Recursos Naturals per a ampliar i protegir l'ecosistema de l’Albufera després de 30 anys sense actualització.

Jutgessa confirma falta generalitzada d’avisos durant la DANA que va afectar autoritats i forces de seguretat

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València determina que la falta d'avisos va ser generalitzada, afectant la població, autoritats i forces de seguretat.